Prezentace Ing. Miluše Sedláčková.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Prezentace poznámka.
Advertisements

Pomůcka pro tvorbu prezentací závěrečné a diplomové práce
Nástroj pro prezentace
Jak vytvořit prezentaci Vytvořila firma: A-B Spektrum, počítačové a vzdělávací kurzy.
Jak vytvořit prezentaci
Nástroj pro prezentace
Ing. Jiří Veselý PowerPoint – nastavení a ladění VY_32_INOVACE_C1_20 PowerPoint nastavení, spouštění prezentace, rady a kontrola. Informační.
Jak vytvořit prezentaci Vytvořila firma: A-B Spektrum, počítačové a vzdělávací kurzy.
Elektronické prezentace Jiří Fejfar Brno Prezentace obsahuje Úvodní snímek Obsah - může být na druhém snímku Snímky Shrnutí - na závěr (pokud je nutno.
IT Začátečníci Modul 5 MS POWERPOINT.
RASTROVÁ A VEKTOROVÁ GRAFIKA
KANCELÁŘSKÝ BALÍK. KANCELÁŘSKÝ BALÍK je program, s jehož pomocí lze vytvářet PREZENTACE.
3MA381 PowerPoint - seznámení
Tvorba prezentací v programu PowerPoint Autor: ing. Jaroslav Mochan
Microsoft Office PowerPoint
MS Office PowerPoint 2007 Ing. Jaroslav Parma.
PRAVIDLA PRO Tvorbu PREZENTACÍ
Jak vytvořit prezentaci
Maturitní otázka č. 21 Kristýna Kaňovská 4. A.
Obrázky poskytla firma Complex,
Obhajoba maturitní práce
ÚPRAVA PREZENTACE předmětová komise VYT SPŠ Karviná.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Ilona Sadílková Materiál: VY_32_INOVACE_ICT36.01 Téma: PowerPoint Číslo.
PŘÍPRAVA A POSTUP PŘI TVORBĚ PREZENTACE
ZÁSADY PREZENTACE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je MGR. MILOŠ NYGRÝN.
Power Point– úvod Ing. Bohumil Bareš.
Jak na Prezentace? Power Point ZŠ Jiráskova Benešov
SIPVZ – úvodní modul P Počítačová grafika a prezentace metodické poznámky (4 h)
Dujková Michaela, 4.B Juřinová Nikola, 4.A. Stanovené cíle prezentace Upřesňující informace Shromáždění podkladů Stanovení hlavních bodů Grafické zpracování.
OKTechMasters Vytvoř si vlastní hru Created by Terri Street for OKTechMasters, 2000.
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
Zásady práce s prezentacemi
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Jak vytvořit prezentaci
PowerPoint - seznámení Miroslav Lorenc. PowerPoint  K čemu a kdy použít?  Jaké jsou možnosti využití?  Alternativy?
Power Point– sestavujeme prezentaci
Moderní učitel.
Obhajoba maturitní práce
Zásady správné prezentace
Informační a komunikační technologie PowerPoint
Prezentace.
Podnikatelský plán VEBER, Jaromír a kol. Management – základy, prosperita, globalizace. Praha: Management Press, 2002, ISBN , str. 464 –
Autor: Jakub Černek jakub(zavináč)cernek.cz µŠkolení Efektivnějšího využívání PowerPointu 2003.
Jak vytvořit prezentaci Vytvořila firma: A-B Spektrum, počítačové a vzdělávací kurzy Navigace.
POWER POINT 1 Základní pojmy Power Point - základní pojmy.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Vytvořila firma: A-B Spektrum, počítačové a vzdělávací kurzy Navigace.
Nástroj pro prezentace
Elektronická prezentace Alžběta Srnová Brno Prezentace obsahuje Úvodní snímek Obsah - může být na druhém snímku Snímky Shrnutí– na závěr (pokud je nutno.
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Zásady tvorby prezentace
Jak vytvořit prezentaci Vytvořila firma: A-B Spektrum, počítačové a vzdělávací kurzy.
PREZENTACE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je MGR. MILOŠ NYGRÝN.
Mgr. Karel FischerÚprava prezentace1 Změna použité šablony Ke změně šablony mohu použít jednu ze tří možností: a)Formát \ návrh snímku b)V panelu nástrojů.
Vzdělávací technologie Ing. Kateřina Kostolányová, Ph.D.
Zásady tvorby prezentací Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Pavel Broža Datum: Cílové ročníky: 6. a 7.
PREZENTACE.
Jak vytvořit prezentaci Vytvořila firma: A-B Spektrum, počítačové a vzdělávací kurzy.
VYTVÁŘENÍ POWERPOINTOVÝCH PREZENTACÍ Přednáší Mgr. Jaromír Kozel
Jak pracovat s multimediálními prezentacemi Přednáší Mgr. Jaromír Kozel
Grafické systémy II. Ing. Tomáš Neumann Interní doktorand kat. 340 Vizualizace, tvorba animací.
Název maturitní práce Jméno autora práce, ročník Jméno vedoucího a oponenta Logo školy.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_043.ICT.13 Práce s předlohou snímku.
PowerPoint zásady tvorby prezentací Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
Tomáš Seidl 1 c. Prezentace Podání většího množství informací v krátkém čase. Co je k dobré prezentaci třeba? Kvalitní vystupování Dokonalá prezentace.
Nástroj pro prezentace
Výpočetní technika VY_32_INOVACE_11_16_PowerPoint.
ZÁSADY PREZENTACE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je MGR. MILOŠ NYGRÝN.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Transkript prezentace:

Prezentace Ing. Miluše Sedláčková

Prezentace grafická podpora výkladu ŘEČNÍK – vzhled (oblečení, úprava) – chování – vystupování – přednes – profesionalita (před, během a po prezentaci)

Prezentace účel – cíl cílová skupina – posluchači prostředí – místo prezentování podpůrné prostředky marketingové - dárky

Účel firemní prodejní – nabídková jiná představení firmy – investorům představení firmy a výrobků zákazníkům představení firmy budoucím zaměstnancům zpráva o činnosti (na firemní poradu) prodejní – nabídková výrobek, výrobky služby jiná osobní zájmová naučná

Obsah titulní snímek účel – cíl prezentace vlastní obsah shrnutí jméno firmy (útvaru, činnosti, představované osobnosti) jméno přednášejícího logo účel – cíl prezentace vlastní obsah shrnutí kontakt (na firmu, na přednášejícího, web) poděkování, rozloučení

Obsah firemní – logo firmy investorům zaměstnanci činnost útvaru popis, historie, vývoj, ekologie, ekonomické ukazatele, grafy – tržeb, obratu, počtu zaměstnanců – současnost a budoucnost zaměstnanci nároky, požadavky firmy výhody firmy, perspektiva firmy a kariéry činnost útvaru cíl před hodnoceným obdobím stav na začátku období průběh činnosti stav na konci období zhodnocení dosažení cíle a plán na budoucí období

Obsah prodejní – nabídková (výrobek, služby) stručný popis firmy, logo firmy typy výrobků (služeb) druhy vlastnosti odlišnosti (mezi vlastními výrobky a vzhledem ke konkurenci) zajímavosti akce (mimořádná nabídka jen pro ... účastníky prezentace) kontakt

Obsah jiná (osobní, zájmová, naučná) vývoj – historie, současnost, budoucnost grafika obrázky videa zvuky animace, *.gif u naučné srozumitelnost názornost (ukázky, příklady) úplnost čas na vlastní práci posluchačů kontrola znalostí

Tvorba rozvržení prezentace – obsah zápis textu (bezpatkové písmo) doplnění obrázků, grafů nastavení barevné šablony (kombinace barev písma a pozadí!!!) úprava rozvržení a barev nastavení přechodů snímků nastavení animací objektů kontrola pravopisu, typografie, jednotného vzhledu prezentace

Doporučení přiměřená délka – cca 5–10 minut (10 snímků) pravidlo tří: odrážky slova (ne věty) obrázky pravidlo zlatého řezu

Zlatý řez lucerna příliš na straně - asymetrická kompozice, celá scéna padá doleva lucerna přesně ve středu - dokonale vyvážený, dokonale strnulý, chybí různorodost pravidlo zlatého řezu je vlastně kompromisem mezi oběma předcházejícími kompozicemi

Zlatý řez délky výřezu vynásobíme 0.618 a z těchto bodů vedeme přímky. V jejich průsečíku se nachází zlatý řez. do zlatého řezu umisťujeme hlavní část obrazu zaměření pozornosti výběr 4 bodů sloužících jako zlatý řez - směrem odshora dolů a také z opačné strany http://www.grafika.cz/art/3d/3dkompozice.html http://www.dimenze3.cz/view.php?cisloclanku=2007080002

MS PowerPoint 2003 *.ppt *.pot *.pps 2007 *.pptx *.potx *.ppsx (šablona) (spouštěcí) OpenOffice – Impress *.odp (Open Document Presentation) Uložit jako - jiný formát - export do PDF, HTML

Vlastní animace - *.gif