Matematika – 2. ročník ZŠ „Slovní úlohy vážně i nevážně“

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Advertisements

Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Matematika Poměr 7. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Matematika – 5. ročník Násobení a dělení desetinných čísel 10 a 100
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Mocniny - úvod Matematika 8. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Matematika - opakování 5. ročník
Zaokrouhlování čísel na desítky a stovky
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Procenta 1 - úvod Matematika 7. ročník
Převody jednotek délky a obsahu Matematika – 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Matematika – 2.ročník ZŠ Zábavná matematika
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Matematika - 7. ročník Sčítání celých čísel
Převody jednotek hmotnosti - 1 Matematika - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Převody jednotek délky
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Převody jednotek hmotnosti - 2
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Převody jednotek obsahu
Dělitelnost Matematika - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Zaokrouhlování – 5. ročník
Početní výkony s desetinnými čísly - 1
Matematika – Pamětné dělení 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Násobení desetinných čísel
Početní výkony s desetinnými čísly - 2
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Sčítání a odčítání desetinných čísel Matematika - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
Sčítáme dvojciferná čísla Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Matematika Násobení a dělení celých čísel 7. ročník
Matematika 2. roč. – Násobení a dělení : 4 =
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Český jazyk 3. ročník ZŠ „Věta jednoduchá a souvětí“
Prvouka – 2.ročník „Člověk – Naše tělo“
Určování druhé mocniny a odmocniny
Dělení se zbytkem 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Procenta 2 Matematika 7. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Matematika pro 2. ročník – násobení a dělení 3
Opakování z 2. ročníku Český jazyk – 3. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Vyjmenovaná slov po p Český jazyk – 3. ročník
Slovní druhy Český jazyk – 5. ročník
Jednotky hmotnosti 5. ročník
Měřítko mapy, plánu Matematika 7. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Párové hlásky - 1 Český jazyk – 3. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Transkript prezentace:

Matematika – 2. ročník ZŠ „Slovní úlohy vážně i nevážně“ Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Poměr Matematika – 2. ročník ZŠ „Slovní úlohy vážně i nevážně“

„Slovní úlohy vážně i nevážně“ Matematika - 2.roč. ZŠ „Slovní úlohy vážně i nevážně“

Na zimním stadionu bruslilo 90 dětí Na zimním stadionu bruslilo 90 dětí. Po hodině odešlo 5 chlapců a 8 děvčat. Kolik dětí zůstalo bruslit? 77 dětí 95 dětí 1 2 3 4 5

Na rybníku bruslí 15 děvčat a 8 chlapců. Kolik rodičů bruslí na rybníku? Žádný rodič 1 2 3 4 5

V prodejně SPORT mají 40 párů lyží. 4 páry lyží prodali V prodejně SPORT mají 40 párů lyží. 4 páry lyží prodali. Kolik párů lyží zbylo v prodejně? 44 páry 36 párů 1 2 3 4 5

Na sjezdovce lyžovalo 12 dívek a 15 chlapců Na sjezdovce lyžovalo 12 dívek a 15 chlapců. Kolik lyžovalo na sjezdovce učitelů? Žádný učitel 27 učitelů 1 2 3 4 5

V autobusu jelo 19 dětí. Na zastávce přistoupilo 7 dětí V autobusu jelo 19 dětí. Na zastávce přistoupilo 7 dětí. Kolik dětí pak cestovalo v autobusu? 12 dětí 26 dětí 1 2 3 4 5

Autobusová jízdenka z Rožmitálu do Příbrami stojí 20 Kč Autobusová jízdenka z Rožmitálu do Příbrami stojí 20 Kč. Kolik stojí autobusová jízdenka z Příbrami do Rožmitálu? Stojí 20 Kč Stojí 40 Kč 1 2 3 4 5

Zaplatili 88 Kč Zaplatili 98 Kč Rodina Novákových jela vlakem k babičce. Kolik korun zaplatili za vlak, když platili stokorunou a nazpět dostali 2 Kč ? Zaplatili 88 Kč Zaplatili 98 Kč 1 2 3 4 5

Eliška čte knížku, která má 54 stránek Eliška čte knížku, která má 54 stránek. Alenčina kniha má o 9 stránek více. Kolik stránek má Alenčina kniha? 63 stránek 45 stránek 1 2 3 4 5

Honzíkova knihovnička obsahuje 76 knih Honzíkova knihovnička obsahuje 76 knih. Pepíkova knihovnička má o 13 knih méně. Kolik knih má Pepíkova knihovnička ? Má 89 knih Má 63 knih 1 2 3 4 5

Strýc nemá žádné známky Vašek dostal album s 47 známkami. Strýc mu k tomu přidal 21 známek. Kolik známek má strýc? Strýc má 68 známek Strýc nemá žádné známky 1 2 3 4 5

Žáci sbírali starý papír Žáci sbírali starý papír. Eva přinesla 3 kg, Jan 6 kg, Eva 10 kg a Milan 12 kg. Kolik papíru nasbíraly děti celkem ? 31 kg papíru 21 kg papíru 1 2 3 4 5

Celkem zůstalo doma 16 dětí Celkem zůstalo doma 24 dětí O velikonočních prázdninách jelo 15 dětí ze 2.A k babičce a 5 dětí zůstalo doma. Ze 2.B odjelo k babičce 9 dětí a 11 dětí zůstalo doma. Kolik dětí zůstalo celkem doma? Celkem zůstalo doma 16 dětí Celkem zůstalo doma 24 dětí 1 2 3 4 5

Děti namalovaly celkem 17 vajíček Děti namalovaly celkem 24 vajíček Děti se připravovaly na Velikonoce. Eva namalovala 7 červených vajíček, Anička o 3 vajíčka více a Vašek namaloval stejný počet jako Eva. Kolik červených vajíček namalovaly děti celkem? Děti namalovaly celkem 17 vajíček Děti namalovaly celkem 24 vajíček 1 2 3 4 5

Na konci pobytu bylo ve škole v přírodě 93 žáků Ve škole v přírodě bylo celkem 99 žáků. Během pobytu 8 žáků onemocnělo a muselo odjet domů. Později zase 2 žáci do školy v přírodě přijeli. Kolik žáků bylo na konci pobytu ve škole v přírodě? Na konci pobytu bylo ve škole v přírodě 93 žáků Na konci pobytu bylo ve škole v přírodě 100 žáků 1 2 3 4 5

V pondělí roznesla 0 kusů novin V pondělí roznesla 95 kusů novin Doručovatelka v pondělí roznesla o 95 kusů novin více než v neděli.Kolik kusů novin roznesla v pondělí? V pondělí roznesla 0 kusů novin V pondělí roznesla 95 kusů novin 1 2 3 4 5

Jak často je přestupný rok? Jednou za 4 roky Jednou za 2 roky 1 2 3 4 5

Kolik dní má únor v přestupném roce? x 1 2 3 4 5

Který měsíc má stejný počet dní jako únor (28 dní) ? Leden Takový měsíc není 1 2 3 4 5

Kolik dní mají dohromady prázdninové měsíce? 1 2 3 4 5

Paní učitelka si připravila na hodinu tělesné výchovy 30 míčů, 4 kruhy a 5 švihadel. Kolik míčů si celkem připravila? 30 míčů 39 míčů 1 2 3 4 5

Téma: Matematika – 2. ročník ZŠ „Slovní úlohy vážně i nevážně“ Použitý software: držitel licence - ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. Windows XP Professional Microsoft Office Zoner - České kliparty 1, 2, 3,Internet Autor: Mgr. Jana Brdová ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. (www.zsrozmital.cz)