VY_32_INOVACE_49 VERB TO HAVE GOT AFFIRMATIVE.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
AFFIRMATIVE, QUESTION, NEGATIVE
Advertisements

ZÁJMENA- osobní, přivlastňovací a předmětová
VY_32_INOVACE_33 I AM YOU ARE JÁ JSEM TY JSI.
VY_32_INOVACE_38 IT IS ….
VY_32_INOVACE_27. What colour is it? VY_32_INOVACE_27.
Sloveso BÝT – přítomný čas
VY_32_INOVACE_35 HE IS …… SHE IS …...
Tázací zájmena ANOTACE Šablona:ICT AJ Tázací zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický okruh:
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENA
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmena Přivlastňovací a osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Osobní zájmena Subjective pronouns ANOTACE Šablona:ICT AJ osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí.
Interrogative pronouns Tázací zájmena Who, What, Where, Why, When?
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_08
Základní škola, Ostrava-Poruba, I. Sekaniny 1804, příspěvková organizace Název projektu ◦ Zkvalitnění vzdělávání na ZŠ I.Sekaniny - Škola pro 21. století.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_09 
Draw a face Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_02
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_273_AJ6 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková komunikace Předmět:Anglický.
PRESENT PERFECT AFFIRMATIVE_07 Mgr. Filip Soviš ANJ_Tenses
VY_32_INOVACE_STR_04 Possessive adjectives Mgr. Jana Stránská.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_18
PRESENT PERFECT QUESTION_15 Mgr. Filip Soviš ANJ_Tenses
VY_32_INOVACE_06_PRESENT CONTINUOUS Anotace Prezentace k výkladu a procvičení přítomného času průběhového Autor Mgr. Jana Hrbková Jazyk english Očekávaný.
Elektronická učebnice – l
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
PRESENT SIMPLE AFFIRMATIVE_05 Mgr. Filip Soviš ANJ_Tenses
To have got - affirmative Anglický jazyk VY_32_INOVACE_375, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání slovesa to have.
Zájmena WHAT, THIS, IT ANOTACE Šablona: ICT AJ Zájmena what, this, it Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk.
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmeno ITS Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický okruh: Produktivní a receptivní.
VY_32_INOVACE_13_TO BE 2 Anotace Prezentace sloužící k procvičení časování slovesa TO BE Autor Mgr. Jana Hrbková JazykEnglish Očekávaný výstup Vybere správný.
EXPRESSION HAVE GOT PRESENT_04 Mgr. Filip Soviš ANJ_Tenses
PRESENT CONTINUOUS NEGATIVE_10 Mgr. Filip Soviš ANJ_Tenses
FUTURE SIMPLE NEGATIVE_12 Mgr. Filip Soviš ANJ_Tenses
Gramatika Slovesa – mít (vlastnit)
Grammar verb - To be plural
Grammar verb - To be singular Gramatika Slovesa – Být VY_32_INOVACE_269.
VY_32_INOVACE_52 VERB TO HAVE GOT NEGATIVE.
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Základní škola, Ostrava-Poruba, I. Sekaniny 1804, příspěvková organizace Název projektu ◦ Zkvalitnění vzdělávání na ZŠ I.Sekaniny - Škola pro 21. století.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Tereza Černá Název materiálu:VY_32_INOVACE_01_16_Present simple I. (be, have) Číslo projektu:
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Marcela Götzová ČísloVY_32_Inovace_3299 NázevPronouns Téma hodinyZájmena PředmětAnglický jazyk Ročník/y/5.B.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have got- question Název sady: Project 1 Číslo projektu:
VY_32_INOVACE_42. Long formsShort forms Já jsem Ty jsi On je Ona je Ono je My jsme Vy jste Oni jsou TO BE - affirmative I amI´m You areYou´re He isHe´s.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Word order Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Have got Autorka: Mgr. Bohumila Navrátilová Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU PENÍZE ŠKOLÁM.
SCHOOL Obr.1 VY_52_INOVACE_ AJ Anotace:Pracovní list, School Autor: Sabina Svobodová Jazyk: Angličtina Očekávaný výstup:umí slovní zásobu týkající.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová Long form I am you are he is she is it is we are you are they.
VY_32_Inovace_ Have got-negative Project1
Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií.
Practicing of to be and possessives
TO HAVE MÍT – VLASTNIT NĚCO Long form I have got You have got
FUTURE SIMPLE AFFIRMATIVE_08
She has got blond hair, green eyes and freckles.
FAMILY.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Název školy: Speciální základní škola Louny, Poděbradova 640,
ANJ_Verbs TO BE PRESENT_01 Mgr. Filip Soviš
PRESENT PERFECT NEGATIVE_11
Jméno autora Datum vytvoření Ročník Vzdělávací Téma – název Anotace
VY_32_INOVACE_43 TO BE QUESTIONS.
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marcela Götzová Číslo
To be - affirmative Anglický jazyk VY_32_INOVACE_373, 19. sada, AJ2
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marcela Götzová Číslo
Possessive adjectives
VY_32_INOVACE_38 IT IS ….
VY_32_INOVACE_35 HE IS …… SHE IS …...
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_49 VERB TO HAVE GOT AFFIRMATIVE

Long forms Short forms Já mám Ty máš On má Ona má Ono má My máme VY_32_INOVACE_49 Long forms Short forms Já mám Ty máš On má Ona má Ono má My máme Vy máte Oni mají I have got I´ve got You have got You´ve got He has got He´s got She has got She´s got It has got It´s got We have got We´ve got You have got You´ve got They have got They´ve got

Complete the sentences. Use HAVE GOT or HAS GOT. Bob …………………… a book. VY_32_INOVACE_49 Complete the sentences. Use HAVE GOT or HAS GOT. Bob …………………… a book. We …………………… English. Ann and Jack …………………… cats. My granny …………………… a nice garden. Mr and Mrs Brown …………………… a new car. I …………………… two sisters. They …………………… a new house. You …………………… an old wardrobe. Jane …………………… stamps. The house …………………… five windows.

Check and correct the excercise. Bob has got a book. VY_32_INOVACE_49 Check and correct the excercise. Bob has got a book. We have got English. Ann and Jack have got cats. My granny has got a nice garden. Mr and Mrs Brown have got a new car. I have got two sisters. They have got a new house. You have got an old wardrobe. Jane has got stamps. The house has got five windows.

IS or HAS? Write these sentences with long forms. She´s eleven. VY_32_INOVACE_49 BE CAREFUL! HE´S GOT = ON MÁ SHE´S GOT = ONA MÁ IT´S GOT = ONO MÁ HE´S = ON JE SHE´S = ONA JE IT´S = ONO JE IS or HAS? Write these sentences with long forms. She´s eleven. Paul´s got a dog. It´s a turtle. My mum´s from Canada. He´s got a brother. His name´s Tom.

Check and correct this excercise. She´s eleven. – She is eleven. VY_32_INOVACE_49 BE CAREFUL! HE´S GOT = ON MÁ SHE´S GOT = ONA MÁ IT´S GOT = ONO MÁ HE´S = ON JE SHE´S = ONA JE IT´S = ONO JE Check and correct this excercise. She´s eleven. – She is eleven. Paul´s got a dog. – Paul has got a dog. It´s a turtle. – It is a turtle. My mum´s from Canada. – My mum is from Canada. He´s got a brother. – He has got a brother. His name´s Tom. – His name is Tom.

Název materiálu: VY_32_INOVACE_49   Anotace: Prezentace je určena k zopakování časování slovesa MÍT (oznamovací věty). Zařazeno je doplňovací cvičení, které si žáci po vypracování následně zkontrolují. Další část prezentace je zaměřena na stažené tvary sloves BÝT a MÍT ve 3. osobě čísla jednotného. Jazyk: angličtina Očekávaný výstup: základní vzdělávání -Jazyk a jazyková komunikace -1. stupeň - cizí jazyk - 2. období - rozumí známým slovům a jednoduchým větám se vztahem k osvojovaným tématům Speciální vzdělávací potřeby: - Klíčová slova: verb TO HAVE GOT, affirmative, long forms, short forms, verb TO BE – he´s, she´s, it´s Druh učebního materiálu: prezentace Druh interaktivity: výklad, aktivita Cílová skupina: žák Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání – 1. stupeň – druhé období Typická věková skupina: 10 – 12 let Celková velikost: 60 kB