Gramatika Slovesa – mít (vlastnit)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
AFFIRMATIVE, QUESTION, NEGATIVE
Advertisements

VY_32_INOVACE_33 I AM YOU ARE JÁ JSEM TY JSI.
Sloveso BÝT – minulý čas
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: A nglický jazyk Tematická oblast: Slovesa.
To have got - negative Anglický jazyk VY_32_INOVACE_376, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání slovesa to have got.
VY_32_INOVACE_38 IT IS ….
Sloveso BÝT – přítomný čas
VY_32_INOVACE_35 HE IS …… SHE IS …...
Tázací zájmena ANOTACE Šablona:ICT AJ Tázací zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický okruh:
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENA
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmena Přivlastňovací a osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický.
Osobní zájmena Subjective pronouns ANOTACE Šablona:ICT AJ osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí.
Present continous- Přítomný čas průběhový Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
REVISION of U5, U6 AJ - 5. třída VY_32_Inovace/9_ května 2012 Vytvořil: Mgr. Renáta Pokorná.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_08
VY_32_INOVACE_05_PRESENT SIMPLE Anotace Prezentace sloužící k výkladu a procvičení přítomného času prostého, tvoření otázek, záporu a překlad jednoduchého.
Where is it? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Draw a face Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Colour shapes Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Present perfect Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_663_SLOVESO_MÍT_OTÁZKA TÉMA: VÝKLAD SLOVESA.
Přítomný čas prostý Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
PRESENT PERFECT AFFIRMATIVE_07 Mgr. Filip Soviš ANJ_Tenses
PRESENT PERFECT QUESTION_15 Mgr. Filip Soviš ANJ_Tenses
PRESENT SIMPLE 5. třída Vytvořil: Mgr. Renáta Pokorná
VY_32_INOVACE_06_PRESENT CONTINUOUS Anotace Prezentace k výkladu a procvičení přítomného času průběhového Autor Mgr. Jana Hrbková Jazyk english Očekávaný.
Elektronická učebnice – l
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Draw a monster Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
PRESENT SIMPLE AFFIRMATIVE_05 Mgr. Filip Soviš ANJ_Tenses
PRESENT CONTINUOUS QUESTION_14 Mgr. Filip Soviš ANJ_Tenses
PRESENT SIMPLE QUESTION_13 Mgr. Filip Soviš ANJ_Tenses
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_ INOVACE_16_MINULÝ ČAS „TO HAVE GOT“ AUTOR: Bc. Petra Baťová ROČNÍK,
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_661_SLOVESO_MÍT_KLAD TÉMA: VÝKLAD SLOVESA.
To have got - affirmative Anglický jazyk VY_32_INOVACE_375, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání slovesa to have.
Zájmena WHAT, THIS, IT ANOTACE Šablona: ICT AJ Zájmena what, this, it Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk.
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmeno ITS Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický okruh: Produktivní a receptivní.
VY_32_INOVACE_13_TO BE 2 Anotace Prezentace sloužící k procvičení časování slovesa TO BE Autor Mgr. Jana Hrbková JazykEnglish Očekávaný výstup Vybere správný.
EXPRESSION HAVE GOT PRESENT_04 Mgr. Filip Soviš ANJ_Tenses
FUTURE SIMPLE QUESTION_16 Mgr. Filip Soviš ANJ_Tenses
Roční období Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
PRESENT CONTINUOUS NEGATIVE_10 Mgr. Filip Soviš ANJ_Tenses
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Questions – present (perfect) VY_22_INOVACE_11 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
FUTURE SIMPLE NEGATIVE_12 Mgr. Filip Soviš ANJ_Tenses
VY_32_INOVACE_49 VERB TO HAVE GOT AFFIRMATIVE.
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
VY_32_INOVACE_275 Numbers Čísla 1-20.
Grammar verb - To be plural
Grammar verb - To be singular Gramatika Slovesa – Být VY_32_INOVACE_269.
VY_32_INOVACE_268 CHRISTMAS.
VY_32_INOVACE_52 VERB TO HAVE GOT NEGATIVE.
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
VY_32_INOVACE_Sei_I_09 TO HAVE – affirmative and negative forms Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání.
Have got Autorka: Mgr. Bohumila Navrátilová Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU PENÍZE ŠKOLÁM.
SCHOOL Obr.1 VY_52_INOVACE_ AJ Anotace:Pracovní list, School Autor: Sabina Svobodová Jazyk: Angličtina Očekávaný výstup:umí slovní zásobu týkající.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Petr Punčochář NÁZEV: VY_22_INOVACE_01_15.
VY_32_Inovace_ Have got-negative Project1
TO HAVE MÍT – VLASTNIT NĚCO Long form I have got You have got
Charakteristika výukového materiálu
FUTURE SIMPLE AFFIRMATIVE_08
ANJ_Verbs TO BE PAST_02 Mgr. Filip Soviš
Shapes Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
ANJ_Verbs TO BE PRESENT_01 Mgr. Filip Soviš
PRESENT PERFECT NEGATIVE_11
Present tenses Mgr. Lucia Púčková VY_32_Inovace_19 PL-3
Lekce 20 – Opakování Naučili jsme se 4
VY_32_INOVACE_38 IT IS ….
VY_32_INOVACE_35 HE IS …… SHE IS …...
Transkript prezentace:

Gramatika Slovesa – mít (vlastnit) VY_32_INOVACE_277 Grammar To have got Gramatika Slovesa – mít (vlastnit)

Present simple – čas přítomný prostý VY_32_INOVACE_277 1. I have got 1. we have got 2. you have got 2. you have got 3. he has got 3. they have got she has got it has got

Tvorba vět Já mám červené auto. I have got a red car. VY_32_INOVACE_277 Já mám červené auto. I have got a red car. Já nemám červené auto. I have not got a red car. Máš červené auto ? Have you got a red car? Ano, mám. Yes, I have. Ne, nemám. No, I have not.

Ty máš novou knihu. You have got a new book. VY_32_INOVACE_277 Ty máš novou knihu. You have got a new book. Ty nemáš novou knihu. You have not got a new book. Máš novou knihu? Have you got a new book? Ano, mám. Yes, I have. Ne, nemám. No, I have not.

On má modrou tašku. He has got a blue bag. VY_32_INOVACE_277 On má modrou tašku. He has got a blue bag. On nemá modrou tašku. He has not got a blue bag. Má modu tašku? Has he got a blue bag? Ano, má. Yes, he has. Ne, nemá. No, he has not.

Short forms Singular: 1. I have got 1. I´ve got VY_32_INOVACE_277 Singular: 1. I have got 1. I´ve got 2. you have got 2. you´ve got 3. he has got 3. he´s got 3. she has got 3. she´s got 3. it has got 3. it´s got Plural: 1. we have got 1. we´ve got 3. they have got 3. they´ve got

VY_32_INOVACE_277 Negatives Singular 1. I have not got I haven ´t got 2. you have not got you haven ´t got 3. he has not got he hasn ´t got 3. she has not got she hasn ´t got 3. it has not got it hasn ´t got Plural 1. we have not got we have n ´t got 3. they have not got they haven ´t got

VY_32_INOVACE_277 Exercise : Já mám psa.

VY_32_INOVACE_277 VY_32_INOVACE_277 Název materiálu : Anotace : Žáci se seznámí s gramatikou slovesa To have got a s tvorbou vět s tímto slovesem Autor : Mgr. Radka Hetzerová Jazyk : Angličtina Očekávaný výstup: základní vzdělávání – 1. stupeň – Jazyk a jazyková komunikace – Cizí jazyk - Anglický jazyk – 1. období – Rozumí jednoduchým pokynům a větám,adekvátně na ně reaguje dokáže přiřadit anglicky psané slovo k obrázku Speciální učební potřeby : - Klíčová slova : Verb - to have got Druh učebního materiálu : prezentace, výklad, pracovní list   Druh interaktivity : pozorování, aktivní čtení, samostatná činnost, práce na interaktivní tabuli Cílová skupina : žák  Stupeň a typ vzdělávání : základní vzdělávání – 1. stupeň – 1. období Typická věková skupina : 9 - 10 Celková velikost : 404 kB