Ediční a publikační činnost na UK

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt „Učme se podnikat!“ Žadatel: LAG Podralsko o.s.
Advertisements

Vzdělávací technologie kurzu podnikatelství pro techniky
Od eTwinningu Od eTwinningu Národní konference eTwinning, Most, 11. května 2012 k eTwinningu? k eTwinningu?
Zkušenosti s CMS Moodle na OPF SU František Koliba prezentace: Petr Korviny.
Edukační portál MEFANET Použití licencí Creative Commons v medicínském vzdělávání.
Modul Workshop ve výuce akademického psaní v anglickém jazyce Irena Reimannová Katedra anglistiky a amerikanistiky
3.1. Typy vědeckých sdělení a periodik ústní forma - víceméně nezávazná forma sdělení, nezakládá prioritu sdělení formou semináře či přednášky na konferenci.
Learning management system Zdeněk Jelínek. Learning management systém LMS- systém řízení studia – Learning management systém Je to soubor nástrojů pro.
PREZENČNÍ INFORMAČNÍ SEMINÁŘ PRO VEDOUCÍ ZAMĚSTNANCE.
Distanční studium na OPF SU František Koliba Petr Korviny.
AKVŠ – profesionalita – spolupráce Marta Machytková předsedkyně VV.
Hana Landová Univerzita Karlova v Praze, ÚISK Zdeňka Civínová
Živá historie konference Informační gramotnost – témata, trendy, inspirace Adéla Dilhofová Jiří Zounek.
Člen skupiny HVB Group E- HVB Bank Petra Slabá, HVB Bank Czech Republic a.s. Lucie Melicharová, learn2grow s.r.o.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Ostrava,
Využití programu Learning Space při přípravě výukové jednotky pro distanční vzdělávání Kateřina Kostolányová.
Moderní vzdělávací systémy vyšších a vysokých škol neuniverzitního typu Ing. Daniel CHOC CCA Group a.s.
E-learning ve výuce na SŠ
Pilotní ověřování studijních opor Projekt je spolufinancován Evropskou unií a Státním rozpočtem České republiky.
Zkušenosti s distančními formami výuky na Slezské univerzitě
E-learningový kurz ÚK PdF bilance ročních zkušeností.
Přínosy projektu „Vybudování jádra a realizace systému vzdělávání pro Středisko informací a vzdělávání v elektronickém zdravotnictví“ CZ.2.17 /
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
ELearning na FIM UHK Fakulta informatiky a managementu Univerzita Hradec Králové.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
Aneb proč to dělat složitě, když to jde jednoduše S Datronem proti proudu.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
Projekt Digitální škola - její pozice v systému projektů na OA Orlová.
Učme se nově Souhrnné informace o projektu. Základní údaje Název projektu:Učme se nově Registrační číslo:CZ.1.07/1.1.04/ Název operačního programu:
IVIG 2005, Systém informačního vzdělávání na UNC-CH Hana Landová ÚISK FF UK & SIC ČZU v Praze.
CMS Moodle Petr Korviny Témata příspěvku úvod o CMS Moodle úvod o CMS Moodle tvorba kurzu tvorba kurzu správa kurzu (z pohledu lektora,
B130P16: Praktické základy vědecké práce Katedra fyziologie rostlin, PřF UK RNDr. Jan Petrášek, Ph.D. Základní dělení 3.1.
C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Osnova kurzu C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Jana Hančlová Ekonomická fakulta VŠB-Technická univerzita Ostrava.
Aktivity Centra EUROGUIDANCE Jitka Morčušová, Alice Müllerová Centrum Euroguidance Praha,
Plošná inovace předmětů s využitím e- learningových nástrojů Informačního systému Masarykovy univerzity (IS MU)
Základy matematiky Matematická analýza 2 kurz distančního vzdělávání na MFF UK Prof. RNDr. Miroslav Hušek, DrSc. Doc. RNDr. Pavel Pyrih, CSc. KMA.
I NOVACE VÝUKY INFORMATICKÝCH PŘEDMĚTŮ VE STUDIJNÍCH PROGRAMECH O STRAVSKÉ UNIVERZITY Z DOKONALOVÁNÍ GRAMOTNOSTI AKADEMICKÝCH A OSTATNÍCH PRACOVNÍKŮ OU.
Tvorba e-learningových kurzů v LMS Moodle
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Ostrava,
Schola Ludus pro 21. století Iniciativa pro přípravu celonárodního projektu v oblasti „Vzdělávání pro konkurenceschopnost” z prostředků EU Schola Ludus.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
Informační vzdělávání Nové trendy, web 2.0. IG a web 2.0 Decentralizované služby, kooperace, agregace zdrojů, princip aktivní účast uživatelů Důsledky.
E-learning z druhé strany: pohled studentů Jiří Zounek Ústav pedagogických věd FF MU A. Nováka Brno
Příspěvek k workshopu Propagace moderních výukových metod MUDr. Jitka Feberová, Ph.D. knihovna.cuni.cz.
1 Slezská univerzita v Opavě Studium ošetřovatelství s podporou e-learningu Petr Korviny IV. Slezská vědecká konference ošetřovatelství s mezinárodní účastí.
Program: Erasmus+ Klíčová akce: KA1 Název organizace: Základní škola M. Choceňského, Choceň Název projektu: Další vzdělávání učitelů cizích jazyků Číslo.
Elektronické formy vzdělávání na UK MUDr. Jitka Feberová, Ph.D.
Znalostní a vzdělávací databáze pro energetiku Praha, Květen 2009 INERGO, a.s. Praha CDFE, o.p.s. Praha INERGO výukový server.
Univerzita Karlova v Praze Lékařská fakulta v Plzni Oddělení OVAVT Jestliže chcete oživit systém Vaší výuky, „online learning systém“ Vám nabízí? Jednoduché.
Akreditovaný e-learningový kurz Rovné příležitosti žen a mužů Ing. Petr Špindler, RENTEL a.s. Konference „Rovné příležitosti“ MV ČR, Praha,
Vzdělávání v laboratorní medicíně – prezenčně i virtuálně Marie Karlíková, Daniel Rajdl, Ondřej Topolčan Lékařská fakulta UK Plzeň.
Úvod do psychologie Výzkumy Jak nás ovlivňuje hlas, nemáme-li přímý kontakt s mluvčím? Jak ovlivňuje grafické zpracování mapy vnímání a rozhodování.
Integrační trendy při tvorbě multimediálních výukových portálů pro medicínu a zdravotnictví V. Mihál, J. Potomková Lékařská fakulta Univerzity Palackého.
MOODLY KATEDRY ASIJSKÝCH STUDIÍ FF UP MGR. KATEŘINA SZOKALOVÁ ING. MILOSLAV KONOPÍK, PH.D.
MOOC – definice a rámec kvality Lucie Rohlíková Moodle Moot 2016.
Bohumil Havel MoodleMoot.cz 2016
Multimediální podpora výuky klinických oborů RITM a MEFANET: Přehled aktivit a návrh meziuniverzitní spolupráce při vytváření vzdělávací sítě lékařských.
PODPORA TECHNICKÝCH A PŘÍRODOVĚDNÝCH OBORŮ
Možnosti audio-vizuálních aplikací v IS MU Mgr. Jitka Daňková
MUDr. Jitka Feberová, Ph.D.
E-learningový kurz e-learningu
Plánování prvních kroků
Název operačního programu:
3. Odborná literatura, její zdroje na internetu a PřFUK
3. Odborná literatura, její zdroje na internetu a PřFUK
Projekt VOV Ekonomická sekce jazyky
Transkript prezentace:

Ediční a publikační činnost na UK MUDr. Jitka Feberová, Ph.D. jitka.feberova@ruk.cuni.cz Seminář ČSZIVI – Elektronické publikování

Moodle UK http://dl.cuni.cz Patříme k největším instalacím celosvětově The Top 100 Tools for Learning 2014   Patříme k největším instalacím celosvětově 5000 kurzů, 50 tisíc uživatelů

Nástroje Moodle Ozvučené prezentace Testy Modul přednáška

Nástroje Moodle Úkoly Dotazníky Fórum Kniha …a další

Moodle v celoživotním vzdělávání Připravuje se využití pro MOOC – (Massive Open Online Course, hromadný otevřený online kurz) V zahraničí např. Coursera, edX, Udacity

MEFANET http://www.mefanet.cz

Portály http://www.mefanet.cz/index.php?pg=e-publikacni-platforma

Wikiskripta http://www.wikiskripta.eu

Medical Media http://www.medicalmedia.eu

Moodle-Mefanet http://moodle.mefanet.cz Meziuniverzitní kurzy Kurz e-Klinická biochemie – přístup pro hosty https://moodle.mefanet.cz/course/view.php?id=24

Certik http://certik.cuni.cz Nástroj pro metodologii tvorby kurzů a hodnocení kvality e-learningu CERTIK

Jak tvořit kurz

Hodnocení kurzu