Zásady tvorby prezentací Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/21.3763 Autor: Pavel Broža Datum: 27. 8. 2014 Cílové ročníky: 6. a 7.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
POŘÁDEK SLOV V NĚMECKÉ VĚTĚ
Advertisements

Prezentace poznámka.
Křížovky s VS po S IV. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady C: Posloupnosti Autor: Mgr. Dagmar Špalová.
SKLOŇOVÁNÍ PŘÍDAVNÝCH JMEN 3 - BEZ ČLENU
SKLOŇOVÁNÍ PŘÍDAVNÝCH JMEN 1 - SE ČLENEM URČITÝM
Křížovky s VS po M II. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Křížovky s VS po P II. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Křížovky s VS po L II. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Křížovky s VS po B IV. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115
MS OFFICE - WORD TITULNÍ STRANA A OBSAH Ing. Petr Hanáček
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: počáteční a konečné písmeno,
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmena Přivlastňovací a osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický.
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
ICT M 5.R. Desetinná čísla
Count shapes Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENO MY, YOUR ANOTACE Šablona:ICT AJ přivlastňovací zájmena MY, YOUR Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Šablony dokumentů v programu MS Word Mgr. Ludmila Faltýnková EU OPVK ICT2-4/Inf04 Základní škola Olomouc, Heyrovského 33 Určeno pouze pro výuku Žádná část.
Anotace Žák se seznámí s víceúrovňovým číslováním v aplikaci MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže využít funkci víceúrovňové.
TYPOGRAFICKÉ PRAVIDLA
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
ICT VL PRAVĚK II – 4.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
Prezentace.
Anotace Žák se seznámí s aplikací MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže spustit aplikaci MS Word Speciální vzdělávací potřeby.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
ICT VL Naše okolí 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
Křížovky s VS po B II. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
MS OFFICE - WORD VYTVOŘENÍ TABULKY Ing. Petr Hanáček
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
ÚPRAVA TABULKY VE WORDU
Křížovky s VS po L III. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
ICT ČJ VS po Z Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova Anotace:
Úvodní lekce do programu Excel Střední odborná škola Otrokovice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PaedDr.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Markéta Šindelářová Materiál: VY_32_INOVACE_ICT33.11 Téma: PowerPoint.
Výpočet hustoty, práce s tabulkami
Vyjmenovaná slova po S Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Š ABLONA : ICT ČJ Č ÍSLOVKY 5.R. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková.
Česká republika: hospodářství, zemědělství
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Markéta Šindelářová Materiál: VY_32_INOVACE_ICT33.06 Téma: PowerPoint.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Markéta Šindelářová Materiál: VY_32_INOVACE_ICT33.02 Téma: PowerPoint.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Markéta Šindelářová Materiál: VY_32_INOVACE_ICT33.04 Téma: PowerPoint.
Křížovky s VS po B I. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Markéta Šindelářová Materiál: VY_32_INOVACE_ICT33.03 Téma: PowerPoint.
Draw a monster Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Téma: Psaní a čtení desetinných čísel 1
Rodokmen Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Křížovky s VS po B III. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Rizika práce na PC Kontrolní prezentace Autor: Pavel Broža Datum: Cílový ročník: 5. a 6. Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
KOMUNIKACE ON-LINE VY_32_INOVACE_63. CHAT komunikace dvou nebo více lidí prostřednictvím komunikační sítě. Textem Zvukem - audiochat Zvukem a obrazem.
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
ODSTAVEC Ing. Petr Hanáček MS OFFICE - WORD
Přesmyčky s VS po M Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115
Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor:
Čtyřsměrka – příbuzenské vztahy
ÚVOD DO DĚJEPISU/ Introduction to History
Číslo v digitálním archivu školy
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Přesmyčky s VS po V Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Transkript prezentace:

Zásady tvorby prezentací Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Pavel Broža Datum: Cílové ročníky: 6. a 7.

Vzdělávací oblast: INFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ TECHNOLOGIE Vzdělávací obor: Informační a komunikační technologie Tematický okruh: Zpracování informací Téma: Zásady tvorby prezentací Metodický list/anotace: Prezentace provází žáky zásadami, které je dobré uplatňovat při tvorbě prezentací. Žáci mají za úkol vytvořit prezentaci s využitím všech prezentovaných zásad. (Jen data a informace bez přechodů a animací). Jazyk: český Očekávaný výstup: Žáci se seznámí se zásadami tvorby prezentací, pravidla si vyzkouší na úkolech. Zásady budou uplatňovat ve svých školních prezentacích. Speciální vzdělávací potřeby: žádné Druh učebního materiálu: prezentace Cílová skupina: žák Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání – druhý stupeň Typická věková skupina: 12 až 13 roků

Struktura prezentace úvod, téma, autor, datum vytvoření, obsah, hlavní část, vlastní obsah prezentace, závěr, shrnutí, zpětná vazba, (zápis), literatura (zdroje, citace).

Písmo Patková písma poskytují lepší čitelnost. dobré na texty. Bezpatková písma jsou elegantnější. dobré na nadpisy.

Velikost písma základní úroveň odrážek, minimálně 24 b, nižší úroveň odrážek, menší velikost, minimálně 20 b. Nadpisy musí být alespoň o 2 b větší než velikost základní odrážky textu.

Velikost písma Text musí být pro diváky pohodlně čitelný! text 16 b, text 18 b, text 20 b, text 22 b, text 24 b, text 26 b, text 28 b, text 30 b.

Účel prezentace a základní škole Pouze jako doplněk, nikoliv jako hlavní učební materiál – náhrada učebnice, sešitu, praktických ukázek, výkladu! Využijte její přednost pro znázornění toho, co nemůžete ukázat jinak. Klidně mějte v prezentaci na konci snímky se zápisem. Dodržujte velikost písma.

Účel prezentace Prezentaci netvořte jako hlavní, případně jediný učební materiál, pouze jako vhodný doplněk!

Množství textu ve snímku Prezentace neslouží jako materiál k samostatnému studiu! Řečníkovi slouží: jako podklad k prezentování, k ukázce věcí, které nemá fyzicky, k propojení zvuku, obrazu, videa, textu, … kolem třiceti slov, minimum celých vět.

Nevětné položky seznamu (výčet) jednoduché odrážky, maximálně 4–5 ve sloupci, nejvíce dva sloupce, deset sekund k přečtení. sysel, tučňák, zlatá rybka, kudlanka nábožná, černá vdova.

Věty a nevětné položky seznamu Věty začínají velkým písmenem a končí tečkou, otazníkem, vykřičníkem, výpustkou atd. Každá položka seznamu začíná malým písmenem. Za každou položkou kromě poslední se píše čárka. Za poslední se píše tečka (výše).

Úkol – vytvořit prezentaci úvodní snímek, snímek s obsahem, vlastní náplň, použitou literaturu. Bude obsahovat: správně zapsané, větné i nevětné položky, vhodnou velikost písma, množství textu ve snímku. Dodržíte:

Děkuji vám za pozornost.