Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
. Pec pod Sněžkou Sdružení cestovního ruchu a propagace
Advertisements

Nabídka Klubu českých turistů na roky 2008 a 2009 EUROBEDS.
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
Chrudimsko-Hlinecko Informační a propagační kampaň Turistické oblasti Chrudimsko – Hlinecko Minikonference cestovního ruchu Chrudim – 10. duben 2010.
_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus.
GUIDE ME! Projekt mezinárodní spolupráce. Anotace projektu  Moderní technologie pro podporu cestovního ruchu  Propagace cestovního ruchu  Výměna zkušeností.
Jak podnikat v cestovním ruchu ?
P REZENTACE MAS K RÁLOVSKÉ STEZKY O. P. S. Cestovní ruch a formy podpory Chotěboř
Mikroregion Úhlava Marketingová značka jako nástroj udržitelného rozvoje.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Tématické stezky zaměřené na cestovní ruch Stezka řemesel v Livradois-Forez v oblasti Auvergne.
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Destinační management TO Jeseníky-východ
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Cestovní ruch: zákon pro posílení oboru i ekonomiky ČR Jitka Fatková ředitelka odboru cestovního ruchu Tisková konference MMR 24. červen 2010.
Prezentace turistické oblasti
NOVÝ PŘÍBĚH pro STARÝ ZÁMEK. PODPORUJÍ NÁS Připojte se k nám a podpořte pilotní projekt Aby se zámek Kácov neskácel.
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
POZNÁMKA: Pokud chcete změnit obrázek na tomto snímku, vyberte obrázek a odstraňte ho. Potom klikněte na ikonu Obrázek v zástupném textu a vložte vlastní.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Koncepce podpory kultury a umění města Pardubice
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření Podpora regionálních a místních.
Ostrava – co jsme udělali, co chystáme pro návštěvníky? Odbor ekonomického rozvoje Ing. Helena Ochmanská Statutární město Ostrava odbor ekonomického.
ePraha a podpora turismu Ivan Seyček Magistrát hl. m. Prahy ePraha ISSS/LORIS/V4DIS ePraha a podpora turismu.
Regionální konference v MSK
MARKETING A MANAGEMENT CESTOVNÍHO RUCHU část 4 RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
LIPNO CARD – karta plná zážitků
Turistická sezona, cestovní ruch a služby ve Středočeském kraji Ing. Miloš Petera, hejtman Středočeského kraje.
Nové oddělení cestovního ruchu -Tvorba koncepce rozvoje cestovního ruchu -Navázání na Strategický plán města -Spolupráce s Komisí cestovního ruchu -Spolupráce.
8. Marketing.
Na dětské veletrhy s ODMAMINKY.CZ…. Podzimní dětské veletrhy 2015: 8. – 11. října PRAHA Letňany 8. – 11. října PRAHA Letňany 13. – 15. listopadu PRAHA.
 založeno v r jako sdružení měst a obcí  31 členských obcí + 4 nově přistupující  zajišťuje tzv. DESTINAČNÍ MANAGEMENT turistické oblasti OCR.
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
DVŮR KRÁLOVÉ NAD LABEM Bc. Petra Zivrová MÁME VÁM CO NABÍDNOUT.
© 2008 World Media Partners Turistický portál Východních Čech Cíl projektu: Nárůst počtu návštěvníků a turistů a rozvoj cestovního ruchu v Pardubickém.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
OSTRAVSKÉ VÝSTAVY, a. s. Veletrh DOVOLENÁ a REGION 7. –
Fórum podnikatelů cestovního ruchu Liberec – Krkonoše – svazek měst a obcí Josef Nosek – manažer, regionální rozvoj.
Turistické informační centrum Poděbrady Nám. Jiřího 19, Poděbrady Tel.: V TURISTICKÉ SEZONĚ duben -
JAK SPOLUPRACOVAT? DOKÁZALI TO JINÍ, TAK MY TAKÉ! Petr Janeček Ekonomická fakulta Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Package, Programming.
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
Vzdělávací seminář Asociace turistických informačních center ČR 22. září 2011, Poděbrady.
Možnosti sledování konkurenceschopnosti destinací turismu na úrovni regionů a míst Monika Palatková Výroční konference ATIC ČR Turistická informační centra.
 Hrady, zámky, zříceniny ▪ Spolupráce s NPÚ – francouzský rok kultury  Technické památky ▪ Zejména Ještěd – 40 let od otevření ▪ Spolupráce – Hotel.
Těšínské Slezsko Region Card prioritní nástroj marketingu a spolupráce v destinaci Petr Kolčárek destinační manažer turistické oblasti Těšínské Slezsko.
Sopop.cz Městská knihovna a komunitní plánování Web SOciální POmoci Písecka.
Systém trvale udržitelného rozvoje podnikání pro město Aš Skupina 4.
ADONIS – ZO ČSOP projekty v cestovním ruchu , Dolní Kounice.
Pracovní schůzka aktérů integrace - příprava navazujícího projektu „Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010“ 30. září 2009 EVROPSKÝ.
1 Spolupráce Klubu českých turistů se subjekty cestovního ruchu.
XI. TURISTICKÉ FÓRUM POLABÍ 22. dubna 2011, Poděbrady.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
12/04/2010 Zámek Loučeň Ing. Pavel Vinohradník Oblast cestovního ruchu v ROP Střední Čechy.
AŠ „nejen město z křížovek“ zpracovatel: Skupina 6.
Mgr. Z. Flašková, MBA
Karta Toulavka 2017.
Zažijte autentický jihočeský venkov
PROJEKT "START" - speciální nabídka pro podnikatele
turistická oblast v srdci Čech
Projekt 1 - Zhodnocení vybrané sportovní akce (SA)
SVAZEK OBCÍ VÝCHODNÍ KRKONOŠE
Regionální centrum podpory sociálního podnikání
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Transkript prezentace:

Jana Kočová Jana Vítková

 Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek

 Ubytovatelé, poskytovatelé a organizátoři akcí ve městě:  0 – 5 karet  6 – 10 karet – 10 % sleva  11 a více karet – 20 % sleva  Prodej  Pultová cena na Turistickém informačním centru

 Letní1.5. –  Zimní1.10 –  Poskytnutí výhody: ◦ Slevy v % - uvedené i v Kč ◦ 1 + 1

 Vyškolení prodejců  Označení provozovny  Loga, samolepky, plakáty  Soutěž pro veřejnost: ◦ Podoba loga ◦ Název karty  Soutěž pro poskytovatele: ◦ Nejvíc prodaných karet ◦ Nejvíc uplatněných slev

 Státní Zámek Třeboň  Schwarzenberská hrobka  Centrum outdorových programů Slověnický Mlýn  Půjčovny kol  Sportoviště  Wellness  Stravování  Třeboňský vláček  Koupaliště  Zoologická zahrada Dvorec  Bowling  Vstupenky na kulturní akce

 Propagace a podpora prodeje destinace, public relations, marketingová podpora městských akcí, prezentace města na výstavách, veletrzích a workshopech, koordinace s lázněmi  Ediční činnost (letáky, mapy…)  Získávání grantových prostředků  Marketingové analýzy, strategické plánování, kooperace a komunikace s partnery  Sledování výkonnosti destinace pomocí analýz a statistického šetření  Spolupráce s pracovníky města, místními pořadateli kulturních a společenských akcí, zdejšími podnikateli v oblasti cestovního ruchu  DM je spolu s Infocentrem Třeboň a tiskovým mluvčím města spolutvůrcem vnější PR a image města

 Průběžné aktualizace webu  Pravidelné rozesílání informačních ů – každý týden pravidelné avízo akcí na víkend a následující týden, informační y k jednotlivým akcím  Direct mailing s nabídkou vstupenek na kulturní akce  Publikování aktualit na atd.  Mobilní aplikace města Třeboň (mapy, informace o kulturním programu, památkách, o městě…)

Děkuji Vám za pozornost Prostor pro dotazy