1. ZŠ.  Nové informace  Seznámení s novými lidmi  Konstruování (vrhací stroj)  Přednášky - učení do budoucna  Kolmý vrh  Svislý vrh  Elektrárna.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Konstrukce lichoběžníku 1
Advertisements

Systémovým řešením z jedné ruky nabízí
Digitální učební materiál
Užití Pythagorovy věty – 4. část
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
NK 1 – Konstrukce – část 2A Přednášky: Doc. Ing. Karel Lorenz, CSc.,
Matematika Lichoběžník.
Koš snů- domácnost Jednotlivé části jsou vyklápěcí – snadná výměna pytlů na odpad. Odpad se vhazuje výklopnými dvířky. Uvnitř jednotlivých částí by měly.
Matematika Rovnoběžníky.
Stavitelství 2 Základy – spodní stavba
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Příprava laboratorní práce č.3
5.4 Většinu prvků tvoří kovy
Za předpokladu použití psacích potřeb.
SPOJOVÁNÍ HŘEBÍKY NEROZEBIRATELNÝ SPOJ 1 - HLAVA 2 - DŘÍK 3 - ŠPIČKA
JEDNODUCHÉ STROJE.
Volné rovnoběžné promítání
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková Datum: březen 2013 Ročník: 7. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický.
Oprava úvodní písemné práce
Archimédův zákon (Učebnice strana 118 – 120)
Geometrie – 2. ročník ZŠ „Geometrické útvary,tělesa,bod,úsečka,čáry“
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA BENÁTKY NAD JIZEROU, PRAŽSKÁ 135 projekt v rámci operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: V/2 Název: Využívání.
Výkon ZŠ Velké Březno.
Pythagorova věta.
JEHLAN SÍŤ A KONSTRUKCE V PRAVOÚHLÉM PROMÍTÁNÍ
Matematika 3. ročník ZŠ „Jednotky délky“
Tělesa Užití goniometrických funkcí
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
1.ZŠ. Náš Projekt Technik začal úplně od nuly. Neměli ani ponětí, co se bude následující dnech/měsících dít. Poté co jsme zjistili, co a jak, tak jsme.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Pythagorova věta Matematika 8.ročník ZŠ Řešené příklady II.
Neznámá ze vzorce. Vypočtěte výšku c kvádru o objemu V = 300 cm 3, když a = 3 cm, b = 2 cm a = 5 cm, b = 10 cm a = 4 cm, b = 5 cm a = 6 cm, b = 2 cm délky.
Povrch hranolu – příklady – 1
Řešení poruchových oblastí příklady stěnových nosníků
Objem kvádru a krychle slovní úlohy 6. třída. Jakou hmotnost má cihlová zeď dlouhá 8 m, široká 2,4 m a tloušťce 0,6 m, jestliže 1m³ má hmotnost 25 q.
Užití podobnosti v praxi Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Hana Kuříková Název: VY_32_INOVACE_02_B_4_Užití podobnosti v praxi.
GJVJ Nižší gymnázium Prima - kvarta Hodinová dotace 2 hodiny týdně Seznámení s fyzikou, její uplatnění a význam Úvod do měření veličin, zpracování.
VY_12_INOVACE_Pel_III_17 Jehlan Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost 1.4. Zlepšení.
Matematika pro 9. ročník Jehlany – příklady – 1. Jehlan Vypočítejte objem pravidelného čtyřbokého jehlanu na obrázku (vyjádřete pomocí odmocnin).
Česká republika ZŠ Hejnice 2010 PrůmyslPrůmysl Mgr. Jan Kašpar.
Matematika pro 9. ročník Jehlany – příklady – 2. Jehlan Vypočítejte objem pravidelného trojbokého jehlanu vysokého 5 cm, s podstavnou hranou 6 cm (vyjádřete.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_32_INOVACE_33_06 Název materiáluPohyby v.
Matematika a její aplikace 3. až 5. ročník Téma: Geometrické útvary Ing. Hana Adamcová Vytvořeno: 2011.
1. Nerovné cihličky Rozměr 200/50/4 Sloupky výška 0,5-2,5m Stříška na plot rozměr 200cm, hmotnost 40kg,
 NÁZEV: VY_42_INOVACE_33  AUTOR: Petr Kubec  OBDOBÍ:  ROČNÍK: 9  VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Matematika a její aplikace  VZDĚLÁVACÍ OBOR: Matematika.
AUTOR: Mgr. Hana Dvořáčková NÁZEV: VY_32_INOVACE_51_GRAVITAČNÍ SÍLA
Konstrukce lichoběžníku
Ulč Denis, Novák Tomáš, Teřl Pavel
Lichoběžník – jeho vlastnosti a konstrukce
Matěj Kukuča 5. ročník ZŠ Nezdenice
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Šikmý vrh VY_32_INOVACE_ února 2013
Tělesa –čtyřboký hranol
Jednotky délky, hmotnosti, obsahu
Měření fyzikálních veličin
Jednotky hmotnosti 5. ročník
Otáčivé účinky síly PÁKA
PROVĚRKY Převody jednotek (délka, obsah, objem, hmotnost, čas)
Přeměna polohové energie v pohybovou a naopak
Název školy: Základní škola Městec Králové
Rovnováha na páce.
Páka Páka je jednoduchý stroj. Je to tyč, která je otočná kolem osy kolmé k tyči. Rozlišujeme páku jednozvratnou a dvojzvratnou. Jednozvratná páka má osu.
MT 7-9m New MT 7-9m Easy & MT 7-9m evolutions
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Krychle a kvádr - slovní úlohy.
Boeing Dreamliner.
Transkript prezentace:

1. ZŠ

 Nové informace  Seznámení s novými lidmi  Konstruování (vrhací stroj)  Přednášky - učení do budoucna  Kolmý vrh  Svislý vrh  Elektrárna Tušimice  Počítačové modelování  Novinky (Olympiáda techniky Marriot)

 Podstava (4x deska)  Rameno  Závaží  Zábrana prolétnutí ramena (3x)  Dostřel cca 1,5 metru  Projektily: golfový míček, kámen, gumový míček  Stavební materiál: MERKUR

 Kovová, pevná a velmi funkční stavebnice  Snadná konstrukce  Vysoká hmotnost

 Těžké závaží (ocelové kvádry vyztužené dřevem)  Dlouhé rameno  Správný úhel ramena  Plynulý let  Dolet cca 1,5 m  Závaží cca 4 kg  Projektil cca 250 g

 Špatný úhel ramena  Příliš slabá zábrana  Lehké záváží  Nedotažené součástky

 Obsah základny = 136,2 cm 2  Délka ramena = 72 cm  Odpalovací nádoba d = 4,5 cm  Celková práce na katapultu cca 10 hodin  Celková výška katapultu= 68,5 cm  d projektilu (míčku) = 2 cm  Odpal = 1,5 m

Odpal katapultu

 Poděkování  Účastníci: Patrik Mencl Jakub Hanus Matěj Kilberger Jan Kožnar Matěj Havlíček Denis Linhart

1. ZŠ