9. KRAJSKÉ SETKÁNÍ METODIKŮ R O B O T I K A DUBEN 2015 PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/44.0006.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Prof. Ing. Ivo Vondrák, CSc.
Advertisements

Použitelnost Obvyklé mezní stavy použitelnosti betonových konstrukcí podle EC2: ·      mezní stav omezení napětí, ·      mezní stav trhlin, ·      mezní.
Autor:Ing. Rudolf Drahokoupil Předmět/vzdělávací oblast:Montáže a opravy Tematická oblast:Montáže Téma:Konstrukční řešení Ročník:2. Datum vytvoření:leden.
Technická dokumentace
Koncepce rozvoje a řízení vědy a výzkumu
Hodnotový management Teorie rozhodování
Řízení polohovacího mechanismu
Tento materiál vznikl jako součást projektu In-TECH 2, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Projekt In-TECH 2 Ivan.
Ondřej Andrš Systémy CAD I. Základní informace  Autor: Ing. Ondřej Andrš  Školitel: doc. RNDr. Tomáš Březina, CSc.  Název tématu studia: Optimalizace.
Tento materiál vznikl jako součást projektu In-TECH 2, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Název přednášky/cvičení.
Ing. Ivan Sedlák, Ph.D. Ing. Hana Konečná, Ph.D.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ………………………………………………………………… Číslo a název operačního programu:
Modelování a simulace podsynchronní kaskády
5. krajské setkání metodiků, vedoucích předmětových komisí a pedagogických pracovníků, kteří jsou aktivní v oblasti přírodovědného a technického vzdělávání.
Název projektu: Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji Číslo projektu: CZ.1.07/1.1.00/ Subjekt.
TYPY MODELŮ FYZIKÁLNÍ MATEMATICKÉ ANALYTICKÉ NUMERICKÉ.
Laboratorní model „Kulička na ploše“ 1. Analytická identifikace modelu „Kulička na ploše“ 2. Program „Flash MX 2004“ Výhody/Nevýhody Program „kulnapl.swf“
Tematická oblast Autor Ročník Obor Anotace.
KRAJSKÉ SESTKÁNÍ METODIKŮ STROJÍRENSTVÍ A AUTOMATIZACE ÚNOR 2015 PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI.
Ústav technologie, mechanizace a řízení staveb CW01 - Teorie měření a regulace © Ing. Václav Rada, CSc. ZS – 2010/
KRAJSKÉ SESTKÁNÍ METODIKŮ
Řízení a vizualizace záložního diesel-agregátu
Petr Horník školitel: doc. Ing. Antonín Potěšil, CSc.
Technologické procesy ve strojírenství - úvod
KRAJSKÉ SESTKÁNÍ METODIKŮ STROJÍRENSTVÍ A AUTOMATIZACE ÚNOR 2015 PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI.
Technologie ročník, učební obory:strojní mechanik obráběč kovů
Jak specifikovat beton a další produkty
Standard veřejných knihovnických a informačních služeb Příprava novely knihovního zákona Vít Richter Národní knihovna ČR tel
Autor:Ing. Rudolf Drahokoupil Předmět/vzdělávací oblast:Montáže a opravy Tematická oblast:Montáže Téma:Racionalizace montáže Ročník:2. Datum vytvoření:leden.
KRAJSKÉ SESTKÁNÍ METODIKŮ STROJÍRENSTVÍ A AUTOMATIZACE ÚNOR 2015 PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI.
Doc. Ing. Miroslav PÍŠKA, CSc. FSI VUT v Brně zodpovědný řešitel „Inovace studijních programů bakalářského, magisterského a doktorského studia.
© 2008 Verze Katedra textilních a jednoúčelových strojů Analýza a optimalizace tuhosti příruby osnovního válu.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Základní škola a mateřská škola Šaratice, okres Vyškov Číslo.
KRAJSKÉ SESTKÁNÍ METODIKŮ STROJÍRENSTVÍ A AUTOMATIZACE ÚNOR 2015 PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI.
Použitelnost Obvyklé mezní stavy použitelnosti betonových konstrukcí podle EC2: ·      mezní stav napětí z hlediska podmínek použitelnosti, ·      mezní.
Inovace Modelu Robota Bakalářská práce
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji Partner č Střední průmyslová škola Edvarda Beneše a Obchodní.
9. KRAJSKÉ SETKÁNÍ METODIKŮ R O B O T I K A 29. DUBNA 2015 PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/
Výuka základů algoritmického myšlení na prvním stupni základních škol
Pracovní list VY_32_INOVACE_40_07
Strojní programování. Uplatnění strojního programování: výroba složitějších součástí pomocí klasického programování se postupně stávala neefektivní a.
Návrh konstrukce a řízení manipulátoru s paralelní kinematikou Bc. Jan Goňa Ing. Vít Ondroušek, Ph.D. Mendelova Univerzita v Brně.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Jihomoravského kraje Workshop s řediteli a zástupci škol 27. května
Operační program Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost Kateřina Čočková, regionální projektová manažerka.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Navrhování a hodnocení technického produktu z hlediska.
Šance pro všechny CZ.1.07/1.2.06/ Montáže Autor: Ing. Bc. Petra Řezáčová.
Projekt „Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje Reg.č. CZ.1.07/1.1.00/ Zadávání veřejných zakázek Ing. Jana Nedrdová Ústí nad Labem,
Číslicově řízené stroje, technické vybavení NC a CNC strojů.
CNC stroje ve strojírenské výrobě
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích –
10. ZÁVĚREČNÉ KRAJSKÉ SETKÁNÍ METODIKŮ
Bezhroté broušení.
Zpracoval: Martin Bílek
Samostatné semestrální zadání v předmětu
Analýza tamburu mykacího stroje
Citlivostní analýza a optimalizace II Zpracoval: Martin Bílek
Analýza a optimalizace tuhosti příruby osnovního válu
Citlivostní analýza a optimalizace I Zpracoval: Martin Bílek
Prezentace výpočtů pomocí metody konečných prvků (MKP)
Pevnostní analýza brzdového kotouče
Zpracoval: Martin Bílek
Střední průmyslová škola a Střední odborné učiliště Uničov
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích –
Samostatné semestrální zadání v předmětu
Úlohy pohybové transformace čtyřčlenných rovinných mechanismů
Trajektorie bodu těhlice dvouvahadlového čtyřkloubového mechanismu
Setkání s řediteli zapojených škol KIPR
Podpora technického vzdělávání v Kraji Vysočina
Simulace oběhu družice kolem Země
Transkript prezentace:

9. KRAJSKÉ SETKÁNÍ METODIKŮ R O B O T I K A DUBEN 2015 PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/

PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ KONSTRUKČNÍ SPECIFIKA ROBOTŮ  Konstrukční specifika robotů a jejich komponent  Robot jako strojírenský výrobek  Návrh robotizovaného pracoviště  Ověření a optimalizace konstrukce  Průmyslový robot a manipulátor

PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ ROBOT JAKO STROJÍRENSKÝ VÝROBEK  Poměrně složitý a vysoce přesný stroj  Mechanická konstrukce  Pracovní rozsah  Tuhost konstrukce  Jak takové věci učit?

PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ KONCEPTUÁLNÍ SCHÉMA - ROZVRŽENÍ  „Načrtnuté” schéma  Míra zjednodušení  Sestavy - Rozvržení

PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ MOŽNOSTI TÝMOVÉ SPOLUPRÁCE  „Osamostatnění” dílu  Modelování dílu  Odpovědnost, samostatnost

PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ METODA NÁVRHU „SHORA-DOLŮ“  Postupný „růst“ sestavy  Funkčnost, možnost změny  Reálnost projektu

PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ PROSTOROVÉ KONSTRUKČNÍ ŘEŠENÍ  Řešení problémů  Úpravy, modifikace  Reálnost projektu

PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ NÁVRH ROBOTIZOVANÉHO PRACOVIŠTĚ  Volba vhodného robota  Pracovní rozsah  Simulace pohybů  Simulace řízená událostmi  Finanční náročnost výuky

PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ PRACOVNÍ ROZSAHY  Stupně volnosti  Vyhledání mezních stavů  Katalogový list

PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ SIMULACE POHYBŮ

PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ OVĚŘENÍ KONSTRUKCE  Zatížení, upevnění  Průběžná kontrola  Tuhost konstrukce  Optimalizace tvaru  Technická náročnost výuky

PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ OVĚŘENÍ KONSTRUKCE  Max. napětí je malé  Max. posun 0,599mm

PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ PROTOKOL O VÝPOČTU  Do formátu *.doc  Vlastní závěr

PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ OPTIMALIZACE KONSTRUKCE  Co budu měnit?  S jakým omezením?  S jakým cílem?  Technické myšlení

PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ OPTIMALIZACE KONSTRUKCE  Názornost  Rychlost  Reálnost  Výsledek?

PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ OPTIMALIZACE KONSTRUKCE  Požadovaná tuhost  Minimální hmotnost  Optimální délka drážky  Děkuji za pozornost