9. KRAJSKÉ SETKÁNÍ METODIKŮ R O B O T I K A DUBEN 2015 PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/
PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ KONSTRUKČNÍ SPECIFIKA ROBOTŮ Konstrukční specifika robotů a jejich komponent Robot jako strojírenský výrobek Návrh robotizovaného pracoviště Ověření a optimalizace konstrukce Průmyslový robot a manipulátor
PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ ROBOT JAKO STROJÍRENSKÝ VÝROBEK Poměrně složitý a vysoce přesný stroj Mechanická konstrukce Pracovní rozsah Tuhost konstrukce Jak takové věci učit?
PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ KONCEPTUÁLNÍ SCHÉMA - ROZVRŽENÍ „Načrtnuté” schéma Míra zjednodušení Sestavy - Rozvržení
PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ MOŽNOSTI TÝMOVÉ SPOLUPRÁCE „Osamostatnění” dílu Modelování dílu Odpovědnost, samostatnost
PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ METODA NÁVRHU „SHORA-DOLŮ“ Postupný „růst“ sestavy Funkčnost, možnost změny Reálnost projektu
PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ PROSTOROVÉ KONSTRUKČNÍ ŘEŠENÍ Řešení problémů Úpravy, modifikace Reálnost projektu
PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ NÁVRH ROBOTIZOVANÉHO PRACOVIŠTĚ Volba vhodného robota Pracovní rozsah Simulace pohybů Simulace řízená událostmi Finanční náročnost výuky
PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ PRACOVNÍ ROZSAHY Stupně volnosti Vyhledání mezních stavů Katalogový list
PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ SIMULACE POHYBŮ
PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ OVĚŘENÍ KONSTRUKCE Zatížení, upevnění Průběžná kontrola Tuhost konstrukce Optimalizace tvaru Technická náročnost výuky
PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ OVĚŘENÍ KONSTRUKCE Max. napětí je malé Max. posun 0,599mm
PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ PROTOKOL O VÝPOČTU Do formátu *.doc Vlastní závěr
PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ OPTIMALIZACE KONSTRUKCE Co budu měnit? S jakým omezením? S jakým cílem? Technické myšlení
PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ OPTIMALIZACE KONSTRUKCE Názornost Rychlost Reálnost Výsledek?
PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/ OPTIMALIZACE KONSTRUKCE Požadovaná tuhost Minimální hmotnost Optimální délka drážky Děkuji za pozornost