HUDBA V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U44-207

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cíle a postupy empirického výzkumu
Advertisements

Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2012 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Žánry a formáty Žánr (druh, rod, způsob, styl, sloh) je obecné pojmenování pro všechny materiály (díla) se společnými znaky žánrové oblasti např. v literatuře.
Psychologie pro manažery Projekt ESF v Opatření 3.3 Rozvoj celoživotního učení Registrační číslo projektu: CZ / /0018.
Řízení lidských zdrojů
Modernizace studijních opor Představení LMS Moodle
Ing. Daniel Konczyna U MARKETING Ing. Daniel Konczyna U
VYBRANÉ OTÁZKY Z PSYCHOLOGIE PRO PRACOVNÍKY V POMÁHAJÍCÍCH PROFESÍCH © SPURNÝ, 2012.
ArtParty uvádí. CM (Community Music ltd.) je nezisková organizace zaměřená na moderní hudbu. Sídlí v Londýně a úspěšně působí již od roku Cílem.
Kvantitativní metody výzkumu v praxi (KMVP) 0. Poučení z minulých ročníků a novinky od ZS 2013 (2011) poslední aktualizace Jiří Šafr jiri.safr(at)seznam.cz.
Jak jste dopadli? Kvaliťák nebo kvantiťák? Kreativec nebo analytik?
1 Institucionalizace výzkumů veřejného mínění. 2 USA – 30. léta minulého století USA – 30. léta minulého století Evropa – po 2. světové válce Evropa –
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_09.
Jméno autora: Mgr. Hana Boháčová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_12_INOVACE_06_CJL_M Ročník: III. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI PaedDr.Emil Hanousek,CSc
1.1. Podpora prodeje TUTORIAL Ing. Vilém Kunz,Ph.D.
B2 – Analýza požadavků a jejich zajištění Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace.
Design kvantitativního výzkumu 0. Poučení z minulých ročníků a novinky od ZS 2011 poslední aktualizace Jiří Šafr jiri.safr(at)seznam.cz UK FHS.
doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. prof. Ing. Radim Farana, CSc.
Globální retailing v Evropě
Public relations Obsah a struktura inovovaného předmětu Projekt 1098/ inovace výuky studijního předmětu public relations financovaný z prostředků.
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
SOCIÁLNÍ MARKETING Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U
Arts marketing Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U44/207
14. Informace vládnou sv ě tu Úloha ICT p ř i ř ízení podniku rb.
HUDBA V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U44-209
Technika mluveného projevu Přednáška: pondělí 16:40–18:15 (6 týdnů) Seminář: pátek (2 skupiny) Zápočet: aktivní práce v semináři.
ZÁSADY KONCIPOVÁNÍ LOGISTICKÝCH SYSTÉMŮ KAPITOLA 5: VZTAH STRATEGIE PODNIKU A LOGISTICKÉHO PLÁNOVÁNÍ, CÍLE, METODY A NÁSTROJE PLÁNOVÁNÍ, POSTUPOVÉ KROKY.
Základy pedagogické metodologie Mgr. Zdeněk Hromádka, Ph.D.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
E-learning z druhé strany: pohled studentů Jiří Zounek Ústav pedagogických věd FF MU A. Nováka Brno
Interiéry knihoven a jejich vliv na psychiku čtenáře Jitka Dofková.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Typy výzkumu  Kvantitativní  Kvalitativní  Smíšený  První zkoumá kolik lidí si co myslí atd …  Druhý co přesně si lidé myslí  Třetí je kombinací.
MMV ZS 2011/ Firemní kultura a interní komunikace PhDr. Iva Petrová Požadavky k akreditaci.
PŘEDŠKOLNÍ PEDAGOGIKA 1
Metody sociálního výzkumu 3. blok Denní studium LS 2008/ blok.
BPV_MVVS jaro 2014 Simona Škarabelová Zuzana Prouzová 2 externisté.
Vedoucí práce: Ing. Pavel Štrach, Ph.D et Ph.D Autorka: Bc. Michaela Hozdeková, DiS.
MEZINÁRODNÍ PRÁVO EKONOMICKÉ doc. JUDr. Ing. Bohumil Poláček, Ph.D., MBA, LLM.
Média. Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Jana Novotná Název materiálu: VY_32_INOVACE_10_PEDAGOGIKA_PSYCHOLOGIE_01.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
PSYCHOLOGIE KOMUNIKACE PRO MANAGEMENT BEZPEČNOSTNÍCH SLUŽEB TÉMA 5. SOCIÁLNĚ PSYCHOLOGICKÝ VÝCVIK KOMUNIKAČNÍCH DOVEDNOSTÍ S VYUŽITÍM TRANSAKČNÍ ANALÝZY.
HUDBA V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Zdravotnický management
SOCIÁLNÍ MARKETING doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U
Pedagogické disciplíny
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Obecná didaktika ÚVOD.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Marketing sportu bp 2086.
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Zdravotnický management
Zdravotnický management
Seminář 1 – Téma a úvod odborného textu
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.12
Zdravotnický management
Metody a techniky výzkumu II.
Kurz 1FU191 Metodologický seminář
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Prezentace výzkumu Zbiroh 2018
Děti a rádio Michal Kormaňák Account Director Ipsos Public Affairs
MARKETING Přednáška P
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Transkript prezentace:

HUDBA V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U

Náplň kurzu 1. Hudba, její definice a typologie 2. Hraniční oblasti hudby - muzak, sound art, background music 3. Hudba v persuazivní komunikaci 4. Psychologické aspekty hudby 5. Sociální a komunikační aspekty hudby 6. Sémantické aspekty hudby 7. Hudba v televizní, rozhlasové a internetové reklamě 8. Využití hudby v dalších oblastech marketingové komunikace 9. Hudba v prostoru (letištní haly, supermarkety) 10. Hudba v pracovním procesu BAČUVČÍK, R. Hudba v reklamě GRAAKJAER, JANTZEN. Music in Advertising LUSENKSKY. Sounds Like Branding ZAGER. Writing Music for Television and Radio Commercials FRANĚK, M. Hudební psychologie. Praha: Karolinum, ISBN BEK, M. K sociologii české hudebnosti. Praha: KLP, ISBN POLEDŇÁK, I. Hudba jako problém estetiky. Praha: Karolinum, ISBN Doporučená literatura

Zápočet -seminární práce - analýza a diskuse zajímavého případu využití hudby v MK - v čem je to zajímavé, jak to působí (hudební prostředky, estetická stránka věci), čím to přispívá k efektivitě MK + jakákoliv další informace k tomu -výzkum hudby v obchodním prostředí – navštívíte 5 komerčních prostor, ve kterých hraje hudba, a do protokolu zaznamenáte několik parametrů, které se týkají hudby, a svůj dojem z ní -úniková možnost – výzkum, tentokrát kvalitativní na téma literatura a čtení; otázky jsou otevřené a je potřeba na ně odpovědět delším souvislým textem, proto je potřeba, abyste oslovovali pouze lidi, kteří jsou něčeho takového schopní ; čtyři věkové kategorie: -29, 30-39, 40-49, 50+, z každé je potřeba získat aspoň 2 respondenty, celkově je potřeba sehnat 10 respondentů; adresa - -Termín: POZOR – poslední únikovou možnost je potřeba udělat do Ostatní stačí až k termínu zápočtu (ve zkouškovém).