Sčítání a odčítání desetinných čísel Matematika - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
2,8 + 0,02 = 1. 2, ,0 3. 2,
0,54 +1,66 = ,2 2. 1, , ,12
20 – 1,7 = , , ,7
0,1 – 0,06 = 1. 0,4 2. 0, , ,
7,8 – 0,23 = 1. 5,5 2. 7, , ,
3,7 – 0,23 = , , ,4 4. 3,47
40 – 9,90 = , , , ,1
5,7 + 2,307 = , , , ,007
0,38 – 0,024 = , , , ,014
3 – (0,4 – 0,1) = 1. 3,3 2. 2,5 3. 2,
4 – (0,9 + 0,2) = 1. 3,1 2. 5,1 3. 0, ,
Které číslo doplníš? 6,35 + = , , , ,75
Které číslo doplníš? – 2,6 = 3, ,1 2. 0,9 3. 5,1 4. 5,9
Prkno je dlouhé 13 m. Urči jeho délku po odříznutí 85 dm cm ,5 dm 3. 12,15 m 4. 4,5 m
Téma: Sčítání a odčítání desetinných čísel Předmět: matematika 6. ročník ZŠ Použitý software: držitel licence - ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. Windows XP Professional Microsoft Office (TurningPoint) Autor: Mgr. Bohumila Zajíčková ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. (