Český jazyk 3.ročník ZŠ „Vyjmenovaná slova po >B<„

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Advertisements

Poměr Český jazyk – 2.roč.,1.část
Český jazyk 3.ročník ZŠ Vyjmenovaná slova po „L“
Český jazyk – 2.ročník „Slovo, slabika, hláska, písmeno“
Matematika Poměr 7. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Matematika – 5. ročník Násobení a dělení desetinných čísel 10 a 100
Mocniny - úvod Matematika 8. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Matematika - opakování 5. ročník
Zaokrouhlování čísel na desítky a stovky
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Převody jednotek délky a obsahu Matematika – 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Český jazyk – 3. ročník ZŠ „Podstatná jména“
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Matematika - 7. ročník Sčítání celých čísel
Převody jednotek hmotnosti - 1 Matematika - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka.
Český jazyk 3. ročník ZŠ „Vyjmenovaná slova po „P“
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Převody jednotek délky
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Převody jednotek hmotnosti - 2
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Převody jednotek obsahu
Zaokrouhlování – 5. ročník
Početní výkony s desetinnými čísly - 1
Matematika – Pamětné dělení 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Násobení desetinných čísel
Početní výkony s desetinnými čísly - 2
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Sčítání a odčítání desetinných čísel Matematika - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
Sčítáme dvojciferná čísla Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Matematika Násobení a dělení celých čísel 7. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Český jazyk 3. ročník ZŠ „Věta jednoduchá a souvětí“
Prvouka – 2.ročník „Člověk – Naše tělo“
Určování druhé mocniny a odmocniny
Dělení se zbytkem 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Poměr Český jazyk 3. ročník ZŠ „Vyjmenovaná slova po V,Z“
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Procenta 2 Matematika 7. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Opakování z 2. ročníku Český jazyk – 3. ročník
Český jazyk – Vyjmenovaná slova po B
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Vyjmenovaná slov po p Český jazyk – 3. ročník
Slovní druhy Český jazyk – 5. ročník
Jednotky hmotnosti 5. ročník
Vyjmenovaná slova po B Mgr. Iveta Vališková
Měřítko mapy, plánu Matematika 7. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Párové hlásky - 1 Český jazyk – 3. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr. Simona Zalabáková Datum tvorby: Název materiálu: VY_32_INOVACE_01_VYJMENOVANÁ.
Transkript prezentace:

Český jazyk 3.ročník ZŠ „Vyjmenovaná slova po >B<„ Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Poměr Český jazyk 3.ročník ZŠ „Vyjmenovaná slova po >B<„

Vyjmenovaná slova po „B“ obyčej bydlet dobytek bystrý kobyla být bylina nábytek byt

Kolik slov patří do řady vyjmenovaných slov? Být, bydlet, obyvatel, byt, příbytek nábytek, dobytek, obyčej, bystrý, bylina, kobyla, býk, Přibyslav 1 2 3 4 5

Ve slovech příbuzných píšeme po B: Měkké i/í Tvrdé y/ý 1 2 3 4 5

Slovo „být“ znamená: Existovat Tlouci, mlátit, bouchat 1 2 3 4 5

Bych, bys, byl, byli- jsou různé tvary vyjmenovaného slova „být“? Ne Ano 1 2 3 4 5

Která věta je správně napsaná? Neobyčejně krásné jsou obyčeje vánoční a velikonoční. Neobičejně krásné jsou običeje vánoční a velikonoční 1 2 3 4 5

Umíš rozluštit přesmyčky: NYBLIA,BÝTHI, ICÍB ? BYLINA, HBITÝ, BICÍ BÝT HI, NEBYLA, IBÍC 1 2 3 4 5

Která ze slov: > bílek,být, Přibyslav,bič, bydlet > patří do řady vyjmenovaných slov? Přibyslav, být, bydlet bílek, bič 1 2 3 4 5

Umíš správně odůvodnit? >Musíš (být-bít) pilnější.< Musíš bít pilnější. Musíš být pilnější. 1 2 3 4 5

Máme doma babičku nebo babyčku? Správně píšeme: Máme doma babyčku. Máme doma babičku. 1 2 3 4 5

Víš co je to babyka? Druh javoru Zlá babička babyka 1 2 3 4 5

Co znamená věta – Přijďte pobýt! ? Přijďte na návštěvu. Přijďte se poprat. 1 2 3 4 5

Ze kterých slov je složeno slovo starobylé? Ze slov: starý, být (ze dvou slov-slovo složené) Není složené, je to jen jedno slovo 1 2 3 4 5

Je slovo „HBITĚ“ příbuzné ke slovu byt? Není Ano 1 2 3 4 5

Které zvíře patří mezi býložravce? Kůň, žirafa, býk, kráva, králík Pes, kočka, slepice, lev 1 2 3 4 5

Jsou slova > bylinka, bylinářka, býložravci > slovy příbuznými? Ne Ano – vyjmenované slovo bylina bylina 1 2 3 4 5

Kde všude můžeš vidět býka? Na pastvě, na obloze jako znamení Nikde, je to jen slovo, složené z písmen 1 2 3 4 5

Je to chyba, píšeme malá písmena. Jsou to vlastní jména. Proč je na začátku slov > Bydžov,Bystřice, Bystrouška > velké písmeno? Je to chyba, píšeme malá písmena. Jsou to vlastní jména. 1 2 3 4 5

Umíš rozluštit? > NEYNOEČBJÝ LČOVKĚ: NEOBYČEJNÝ ČLOVĚK Je to nesmysl 1 2 3 4 5

Co jsou Kobylisy? Část hlavního města Prahy. Malá vesnička na Šumavě. 1 2 3 4 5

Když nevím, jaké i/y napsat, podívám se do : Encyklopedie Pravidel českého pravopisu 1 2 3 4 5

Téma: Český jazyk 3. ročníkZŠ „Vyjmenovaná slova po >B<„ Použitý software: držitel licence - ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. Windows XP Professional Microsoft Office Zoner - Internet Autor: Mgr. Jana Brdová ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. (www.zsrozmital.cz)