Několik námětů a otázek k zamyšlení a výběru

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Program péče o zákazníky a produkty ALCOMA Instalace, helpdesk, dohledové a servisní služby.
Advertisements

Bezpečnostní kultura a moderní přístup k bezpečnosti v letecké dopravě
Zefektivňování, zvyšování výkonnosti a kvality
13. Koordinace projektů Realizace změn Koordinace projektů
Flexibilita a Inovace Outsourcing mezd Outsourcing účetnictví Účtárny na klíč Daňové a ekonomické poradenství E-Consulting Czech, s.r.o Václavské nám.
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
Facility management ČSN EN
GORDIC ® + CA = vaše cesta ke zvýšení kvality a efektivity služeb DRMS FORUM Ing. Jakub Fiala vedoucí týmu CA Technologies programátor,
Palatinum Excellence Software na řízení firmy. 1.Proč Software Excellence 2.Představení Software Excellence 3.Jak zavést do praxe Obsah Prezentace.
Management kontinuity činností organizace
Outsourcing jako strategický nástroj řízení nejen v komerční sféře
9.Národní konference kvality ve VS Ing. Kamil Rajsigl, vedoucí Organizačního odboru Magistrátu města Brna Kvalita v základních územně samosprávných celcích,
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Informační technologie pro české a slovenské zdravotnictví Integrační a komunikační centrum zdravotnických informací.
Novinky a strategie společnosti Vema, a. s.
Návrh strategie PMF 2015 – Očekávané změny a trendy v HR v příštích 4 letech  Zvyšování efektivity všech HR procesů  Velký důraz na profesionalitu.
Možnosti financování rozvoje zdravotnického IT a návratnost investic MUDr. Pavel Kubů.
PPP projekty v ČR Šance nebo riziko? Ing. Jan Pavel, Ph.D. katedra veřejných financí Vysoká škola ekonomická v Praze Transparency International – Česká.
IT outsourcing v praxi Jak to celé probíhá...
Správný krok ke prosperitě… …ukážeme Vám JAK. NETAX – kdo jsme ? Vize: Stát se vyhledávaným poskytovatelem služeb na českém trhu v oblasti finančního.
Informačnípodpora řízení kvality ve firmě Informační podpora řízení kvality ve firmě CRM Ekonomický systém Personalistika Datová pumpa Akord Software Datový.
MoodleMoot.cz 2011, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o. 1 Moodle a okolní svět Ing. Marek Kocan.
Informační systémy TPS,MIS, SIS.
Statutárního města Liberec
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
Outsourcing ICT systémová a aplikační integrace v pojetí O2 Projekt Integrace sítě Ministerstva zemědělství.
Resort obrany Ideální prostředí pro outsourcing. Objektivní podmínky Profesionalizace armády –Specializace příslušníků ozbrojených sil –Zvýšené nároky.
Rozvoj nehlasových služeb Současnost a budoucnost mobilních sítí
Business partnering a role (v) HR Iva Pechová Leden 2008.
CIO priority | Priority IT v bankách a pojišťovnách| Lukáš Klášterský 1.
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
Jak předcházet finančním problémům Odbor: Finanční a strategické služby 2011.
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
MODERNÍ ZPRACOVÁNÍ PROJEKTOVÉ DOKUMENTACE. Obsah Vývoj reprografických služeb Co by dnes měli projekční, developerské a stavební firmy požadovat od svého.
Zvýšení kvality řízení KÚPK aktivita A3 Informační strategie Analýza Workshop
Využití procesního řízení při správě nemocničního informačního systému ve VFN Všeobecná fakultní nemocnice Jiří Haase 20. května 2003.
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
Outsourcing provozu sítě Štěpán Kubíček pondělí, 13. dubna 2015 motto:…
Inovace (v) Modelu Excelence EFQM
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
Zkušenosti ze zavedení systému řízení bezpečnosti informací ve shodě s ISO a ISO na Ministerstvu zdravotnictví ČR Ing. Fares Shima Ing. Fares.
Projekt z PA104 Richard Benkovský (139912, Jan Horák (143443, Miroslav Ligas (139542, Tomáš.
Přístup k řešení bezpečnosti IT Nemochovský František ISSS Hradec Králové, dubna 2005.
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
Prof. Molnár1 Podnikové informační systémy Outsourcing IS/IT a ASP Prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc Ústav řízení a ekonomiky podniku
Informační systémy Tomáš Maděra. Historie společnosti LCS International, a.s. založeno 1990 česká firma z aložení dceřiné společnosti na Slovensku.
Poučení ze začátku podnikání - rady a tipy start-upu Music Solution Jaromír Uhřík
Nové trendy v eGovernment
1. Zkvalitnění služeb státních organizací pomocí strukturálních fondů příklad Technologické agentury ČR Marie Stehlíková vedoucí Projektové kanceláře.
IAF MD 18:2015 Aplikace ISO/IEC 17021:2011 v oblasti řízení služeb (ISO/IEC )
Helios Orange - Implementace systému
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Strategický plán rozvoje statutárního města Jihlavy „JIHLAVA – MĚSTO PRO ŽIVOT“ 17. prosince 2013.
Přednáška Akce: Přednášející: Ing. Zdeněk Čežík | Konzultant managementu a podnikových procesů | TFM Výzvy Facility managera.
FIREMNÍ SPOLEČENSKÁ ODPOVĚDNOST SKUPINY ČEZ 5. prosince 2014 JUDr. Michaela Chaloupková, M B A člen představenstva ČEZ, a. s.
ELRC Seminář, Praha, Panel: je možno se zapojit?” Jan Hajič (MFF UK) 1.
Řízení změn IS Milan Mikloš Vedoucí odboru IT
Telefónica Czech Republic a.s.- co vše pro vás děláme Miroslav Hořejší
PCO – případová studie problematika redundance
Výbor pro audit ing. Bohuslav Poduška, CIA, CRMA
Plán na zvýšení spokojenosti zákazníků Zvýšení spokojenosti zákazníků
Technická Evidence Zdravotnických Prostředků 2
Otevřená data v České republice
Transkript prezentace:

Několik námětů a otázek k zamyšlení a výběru Outsourcing ano či ne? Několik námětů a otázek k zamyšlení a výběru Božetěch Brablc Vedoucí odboru Support&Networking

Osnova prezentace Proč outsourcing Požadavky na outsrc partnera Aby to dobře fungovalo Outsourcing a ICZ

Co je to outsourcing Jeden z nejkomplexnějších a nejvíce komplikovaných smluvních vztahů Správa a podpora podpůrných činností za předem definovaných podmínek

Proč outsourcing Redukce a kontrola provozních nákladů Zaměřit pozornost na vlastní produktivní činnost Přístup k moderním technologiím Uvolnění interních zdrojů pro jiné úkoly Nedostatek interních zdrojů

Proč outsourcing Zlepšit výkonnost Zjednodušení interních procesů Uvolnění investic pro jiné účely Sdílení rizik Využití stávajících zdrojů

Osnova prezentace Proč outsourcing Požadavky na outsrc partnera Aby to dobře fungovalo Outsourcing a ICZ

Jak vybrat partnera Záruky kvality služby Reference Pružné podmínky smlouvy Rozsah a množství zdrojů Cena

Jak vybrat partnera Služby a možnosti nad rámec domluvené smlouvy Shoda firemní filosofie Existující vztahy Lokace partnera Ostatní

Osnova prezentace Proč outsourcing Požadavky na outsrc partnera Aby to dobře fungovalo Outsourcing a ICZ

Aby outsourcing dobře fungoval Jak přistoupit k outsourcingu Porozumění firemním cílům Strategická plán a vize Výběr správného partnera Dobře strukturovaná smlouva Otevřená komunikace s IT lidmi Zainteresování MGMT

Aby outsourcing dobře fungoval Statement of Work (SOW) Rozhraní pro běžnou komunikaci Způsoby řešení incidentů Pravidelné schůzky a reporty Klíče pro win-win strategii Důvěra a spolehlivost Schopnost reagovat Inovace

Aby outsourcing dobře fungoval Kvalita partnera Schopnost udávat směr Firemní kultura Lidé, procesy, zkušenosti Technologický náskok

Osnova prezentace Proč outsourcing Požadavky na outsrc partnera Aby to dobře fungovalo Outsourcing a ICZ

Outsourcing a ICZ 7x24 Profesionální HelpDesk Víceúrovňový dohled Proaktivní, reaktivní režim Možnost dohledu celého IT prostředí, nebo pouze vyjmenovaných částí

Dostatek stále školených odborníků. Profesionalita Outsourcing a ICZ Pokryto celé území ČR + Slovensko, Polsko Dostatek stále školených odborníků. Profesionalita Kvalita, cena, služby, rychlost

Outsourcing a ICZ Různé režimy reakce: Převzetí celého IT Vzdálené akce Výjezdy techniků v definovaném čase Obnovení plné funkčnosti v definovaném čase Převzetí celého IT

Vše pro spokojenost zákazníka Otevřená řešení založená na standardech Outsourcing a ICZ Vše pro spokojenost zákazníka Otevřená řešení založená na standardech Důraz na bezpečnost Rozsáhlé reference Státní správa Komerční sféra

Děkuji Vám za pozornost Pro více informací: ICZ a.s. V Olšinách 75, P-10 2 81 00 22 22 bb@i.cz