(Real-time Optimally Adapting Meshes) Cíl: - implementace nekonečné krajiny za pomocí ROAM, - optimalizace implementace ROAM algoritmu, - provést detailní.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dynamické systémy.
Advertisements

Tabulky v MS ACCESS Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jiří Novák.
Přechody a animace Tomáš Prejzek
Lekce 7 Metoda molekulární dynamiky I Úvod KFY/PMFCHLekce 7 – Metoda molekulární dynamiky Osnova 1.Princip metody 2.Ingredience 3.Počáteční podmínky 4.Časová.
Mechanika s Inventorem
Vestavný modul pro počítačové vidění využívající hradlové pole Diplomová práce, Bc. Jan Šváb ČVUT Praha, Fakulta Elektrotechnická.
Programová rozhraní pro grafické adaptéry
Vzorová písemka Poznámka: Bonusové příklady jsou nepovinné, lze za ně ale získat body navíc. (2 body) Definujte pojem gradient. Vypočítejte gradient funkce.
Lekce 1 Modelování a simulace
Metoda molekulární dynamiky II Numerická integrace pohybových rovnic
Návrh a optimalizace filtru OTA-C s využitím evolučních algoritmů Praha 2007 Bc. Dalibor Barri ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE Fakulta elektrotechnická.
Optimalizace v simulačním modelování. Obecně o optimalizaci  Optimalizovat znamená maximalizovat nebo minimalizovat parametrech (např. počet obslužných.
Morfologická křivka kmene
Rovnoměrně zrychlený pohyb – test 2
ScanStation P20 – uživatelská kalibrace (procedura Check & Adjust)
1 Vyhledávání Principy vyhledávání Klasifikace klíče:  Interní klíč – je součástí prohlížených záznamů  Externí klíč – není jeho součástí, je jím např.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
VÍCEKRITERIÁLNÍ ROZHODOVÁNÍ I.
Růstové a přírůstové funkce
Rozbory přesnosti v jednotlivých fázích vytyčení
Michal Škop Softwarové zabezpečení průmyslového experimentu (DOE)
Fyzika.
Algoritmizace a základy programování
Algoritmy a programovací techniky
11. ROVNOMĚRNĚ ZRYCHLENÝ PŘÍMOČARÝ POHYB II.
BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Tomáš Janda
Power Point– správa prezentace
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
QT intervaly – metody detekce konce T vlny Jitka Jirčíková.
Vyváženost SOS Vyvážené SOS –Omezení délky vyhledávací cesty ve struktuře počtem logických stránek M O(f(M)): O(M), O(log M), O(1), … Složitost (počet.
Optimalizace versus simulace 9.přednáška. Obecně o optimalizaci  Maximalizovat nebo minimalizovat omezujících podmínkách.  Maximalizovat nebo minimalizovat.
Lineární regrese.
ILUSTRACE VE WORDU Ing. Petr Hanáček MS OFFICE - WORD
Textový procesor Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je MGR. MILOŠ NYGRÝN.
Odhad metodou maximální věrohodnost
POWER POINT 1 Základní pojmy Power Point - základní pojmy.
Team Petr Pavel Žákzástupce Václav Brašničkaprůzkum
Princip maximální entropie
Gradientní metody Metoda největšího spádu (volný extrém)
Akcelerace genetických algoritmů na grafických kartách 4. část Mikuláš Dítě Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti.
Paralelní algoritmy ve zpracování dat Bc. Jan Hofta Výzkumný úkol:
Akcelerace genetických algoritmů na grafických kartách 3. část Mikuláš Dítě Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti.
Real time jádro operačního systému Lukáš Hamáček.
Normální rozdělení a ověření normality dat
Řešitel: Fialík Ondřej Vedoucí práce: Ing. Stankovič Jan Ph.D.
Zpracoval :Ing. Petr Dlask, Ph.D. Pracoviště :Katedra Ekonomiky a řízení stavebnictví ČVUT v Praze Adresa :Thákurova 7, Praha 6, Dejvice Optimalizace.
AKAD. ROK 2008/2009, LS PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ1 P R Ů M Y S L O V Ý M A R K E T I N G 8.
Vektorová grafika. Vektorové entity Úsečka Kružnice, elipsa, kruhový oblouk,… Složitější křivky, splajny, Bézierovy křivky, … Plochy Tělesa Modely.
Model lidského zraku pro hodnocení kvality obrazu
Sylabus V rámci PNV budeme řešit konkrétní úlohy a to z následujících oblastí: Nelineární úlohy Řešení nelineárních rovnic Numerická integrace Lineární.
V experimentu měníme hodnotu jedné nebo několika veličin x i a studujeme závislost veličiny y. - např. měníme, ostatní x i bereme jako parametry ( , ,
Akcelerace genetických algoritmů na grafických kartách 5. část Mikuláš Dítě.
Návrh a implementace algoritmů pro údržbu,
Metody hydrogeologického výzkumu V.
Úvod do programování Vyučující: Mgr. Vítězslav Jersák
O. Štícha P. Jáč M.Zvěřina Týden vědy ČVUT.
Základy programování mikropočítačů První program v jazyce symbolických adres.
Jak vzniká průvan? ● Proudění vzduchu nějakým objektem ● Subjektivní posouzení ● Norma: rychlost proudění vzduchu by neměla překročit 0,1 m/s Průvan.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Grafická karta Číslo DUM: III/2/VT/2/1/05 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast: Hardware.
Interpolace funkčních závislostí
WORDPAD Textový dokument.
VÍCEKRITERIÁLNÍ ROZHODOVÁNÍ I.
Geografická kartografie
Hydraulika podzemních vod
Busines Object Relation Modeling
4. Metoda nejmenších čtverců
Zobrazování, promítání izometrie
Algoritmizace a datové struktury (14ASD)
MATLAB a Virtuální Realita: Aktivní stereoskopické zobrazení
Transkript prezentace:

(Real-time Optimally Adapting Meshes) Cíl: - implementace nekonečné krajiny za pomocí ROAM, - optimalizace implementace ROAM algoritmu, - provést detailní měření parametrů.

12.

1. Při startu programu (statická): výšková mapa rozdílová mapa binary triangle tree (BTT) 2. Při pohybu v krajině (dynamická):

Teoretický rozbor metod: Čtyř čtverců, Pásková, kombinovaná Chunked-LOD a ROAM, … Implementace metody Čtyř čtverců. Nalezení možností urychlení (optimalizace). Procházení pouze čtvrtiny BTT. Obarvení krajiny. Detailní proměření.

Krajina s ROAM alg. Krajina bez ROAM alg.

Test Parametry TERRAIN CONSTNUMCONSTDISTANCEINITIAL PLACE OF CAMERAMOVE DIMENSION HEIGHT DISPLAYDIVISIONINSENSIT- POINT XYZ CAMERA TREEIVITY A B C D Change height of camera E Change const display I Change num division tree M Change other parameter Q R S

Použitím ROAM algoritmu jsme dosáhli průměrného zrychlení FPS: oPočítač 1.:22,6 (slabá grafická karta, silný procesor) oPočítač 2.:2,8 (silná grafická karta, slabý procesor) oPočítač 3.:7,1 (vyvážené parametry) Důležité nastavení parametrů algoritmu. Velké nároky na paměť.

Ohodnocování BTT některou sofistikovanou metodou (například pouze v blízké oblasti hráče). Rozdělení přechodu na nové čtverce mapy do více kroků. Pokusit se navrhnout ROAM algoritmus na nečtvercovou krajinu, případně na libovolný objekt. Řešit problematiku umisťování objektů do krajiny vytvořené pomocí ROAM algoritmu. Spolupráce ROAM algoritmu s jinými algoritmy pro urychlení zobrazování krajiny. Možnosti paralelizace výpočtů na více procesorů.