Modal Verbs Gymnázium a SOŠ, Lužická 423, 551 23 Jaroměř Ing. Daniela Řípová VY_32_INOVACE_3C15.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_8A13 Reakce kyseliny sírové s manganistanem draselným – efektní experiment Blesky pod vodou Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423,
Advertisements

VY_32_INOVACE_7B12 Databáze Typy čísel.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Efektní motivační experiment – zapálení vaty skleněnou tyčinkou
Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií.
VY_32_INOVACE_7C14.  Rozložení snímků obsahují formátování a rozmístění jednotlivých částí obsahu.  Rozložení obsahuje také motiv, tedy nastavení formátování.
Rozklad dichromanu amonného
Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Název: Test - vlastnosti elektromagnetických vln Autor: Mgr. Miloš Boháč © 2012 VY_32_INOVACE_6C-10.
Katalyzátory – efektní experiment Katalytický svařák
Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Název: Světlo - viditelná část spektra elektromagnetických vln Autor: Mgr. Miloš Boháč ©
Destilace – důkaz ethanolu ve stolním víně
VY_32_INOVACE_3C20 Gymnázium a SOŠ, Lužická 423, Jaroměř Ing. Daniela Řípová Modal And Related Verbs.
VY_32_INOVACE_3C19 Gymnázium a SOŠ,Lužická 423, Jaroměř Ing. Daniela Řípová Past Perfect.
VY_32_INOVACE_8A4 Reakce sodíku s vodou
Sublimace chloridu amonného – efektní motivační experiment Umělá mlha
VY_32_INOVACE_1C14 Tyrš a Sokol Křížovka - opakování.
VY_32_INOVACE_6B5 Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Název: Přenos tepla Autor: Mgr. Miloš Boháč © 2012.
DUM DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL ANGLIČTINA Mgr. Kateřina Kasanová
Reported speech Gymnázium a SOŠ, Lužická 423, Jaroměř Ing. Daniela Řípová VY_32_INOVACE_3C18.
Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř
VY_32_INOVACE_7A3 FINANČNÍ MATEMATIKA PŘEVODY MĚN.
VY_32_INOVACE_7B13 Databáze Vstupní maska.
Reakce karbidu vápenatého s vodou
Příprava peroxidu chromu Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Martin Rolek VY_32_INOVACE_8A17.
Redoxní děje – rozklad manganistanu draselného
Kouzelné písmo – motivační efektní experiment Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Martin Rolek VY_32_INOVACE_8A12.
VY_32_INOVACE_8A7 Kyslík a hoření
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Fish ‘n’ chips VY_32_INOVACE_3B7 G ymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Věra Dundálková.
What is Easter? VY_32_INOVACE_3B6 G ymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Věra Dundálková.
Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Název: Teplotní roztažnost, dilatace materiálů Autor: Mgr. Miloš Boháč © 2013 VY_32_INOVACE_6B20.
VY_32_INOVACE_6C-11 Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Název: Určení rezonance v RLC obvodu Autor: Mgr. Miloš Boháč © 2012.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_179 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Hoření – motivační experiment Nehořlavý kapesník
Modal verbs of probability in present and past Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu.
Databáze Lokální systémy a SQL servery VY_32_INOVACE_7B10.
Adjectives with -ed or -ing VY_32_INOVACE_3C16 G ymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Věra Dundálková.
VY_32_INOVACE_3A13 Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Ing. Daniela Řípová New York City.
Summer Olympic Disciplines Gymnázium a SOŠ, Lužická 423, Jaroměř Ing. Daniela Řípová VY_32_INOVACE_3B4.
VY_32_INOVACE_3B5 Housing culture Gymnázium a SOŠ, Lužická 423, Jaroměř Ing. Daniela Řípová.
Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Lenka Fibigerová Česká poezie 1. poloviny 20. století - opakování VY_32_INOVACE_1A15.
Neutralizace – efektní experiment Barevná pěna
Acidobazické indikátory
Vlastnosti dusičnanu sodného – efektní motivační experiment Hořící obrázek Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Martin Rolek.
Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Ilona Čechová 30. a 40. léta v ČSR VY_32_INOVACE_1B11.
Databáze Formuláře VY_32_INOVACE_7B18. Formuláře Umožňují zobrazit data z tabulek uživatelsky vhodným způsobem Mohou být zobrazena data z více tabulek.
Modal verbs I. Modální slovesa I.
O DRÁŽKY A ČÍSLOVÁNÍ VY_32_INOVACE_7C5. T ÝKAJÍ SE ZAČÁTKU ODSTAVCE Shodný symbol nebo obrázek Číslování odstavců (číslice nebo písmena) OdrážkyČíslování.
Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Název: Stavová rovnice plynu Autor: Mgr. Miloš Boháč © 2013 VY_32_INOVACE_6B-12.
Tenses Gymnázium a SOŠ, Lužická 423, Jaroměř Ing. Daniela Řípová VY_32_INOVACE_3C14.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině
Vyjádření možnosti/pravděpodobnosti pomocí may, might, could, will
ČÍSELNÉ ŘADY, SEZNAMY Tabulkové procesory 2 VY_32_INOVACE_7C9.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_58.
Prezentační manažery (PM), prezentace pojmy VY_32_INOVACE_7C11.
Barevnost sloučenin manganu
Gymnázium a SOŠ, Lužická 423, Jaroměř Ing. Daniela Řípová
VY_32_INOVACE_9A14 KVĚTNÍ VZOREC A KVĚTNÍ DIAGRAM
Vlastnosti kyseliny sírové Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Martin Rolek VY_32_INOVACE_8A6.
VY_32_INOVACE_6C-7 Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Název: Vlastnosti elektromagnetické vlny Autor: Mgr. Miloš Boháč © 2012.
Verb + -ing or infinitive
VY_32_INOVACE_8A9 Příprava salmiaku
Model hasícího přístroje
The Boat Race Worksheet VY_32_INOVACE_3B8 G ymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Věra Dundálková.
London 2012 VY_32_INOVACE_3B2 G ymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Ing. Daniela Řípová.
Vlastnosti fenolftaleinu – efektní motivační experiment Amoniakální fontána Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Martin.
Modal verbs.
NEPRAVIDELNÁ SLOVESA IRREGULAR VERBS
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Modal verbs. Modal verbs Mezi modální slovesa patří: can, could may, might shall, should will, would must.
Transkript prezentace:

Modal Verbs Gymnázium a SOŠ, Lužická 423, Jaroměř Ing. Daniela Řípová VY_32_INOVACE_3C15

Must – určitě ano Can´t – určitě ne Might, may, could – možná

Modální sloveso + infinitiv přítomný = vyjádření přítomnosti Modální sloveso + infinitiv minulý = vyjádření minulosti Do – infinitiv přítomný Have done – infinitiv minulý Be doing, have been doing – průběhové tvary

This must be my car. He might not come. He can´t have done it. They could have bought it. We may not find it. She could have been cheating.

Modální sloveso x modální slovo Must – sure May, might, could – maybe, possible,… Can´t – definitely not

Určitě není vdaná. Možná to viděli. To je určitě jeho dům. Možná změnila názor. Určitě se mu posmívali.

Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Projekt: Škola v digitálním světě aneb Uchop svoji šanci Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_3C15 Jméno autora: Ing. Daniela Řípová Název práce: Modal verbs Předmět: anglický jazyk Ročník: septima ( pilotováno v septimě) Časová dotace: cca10 minut Vzdělávací cíl: shrnout základní vědomosti o používaných modálních slovesech se zaměřením na sekundární modalitu v rámci učebnice úrovně intermediate Inovace: využití ICT Poznámka: Tato aktivita vychází z lekcí zaměřených na modální slovesa. Cílem je vytvořit pro žáky stručný přehled o použití jednotlivých modálních sloves a jednoduchý návod, kdy a jak které sloveso použít. Vhodné doplnit připraveným cvičením. Vytvořeno: