Český jazyk 3. ročník ZŠ „Vyjmenovaná slova po „P“

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VYJMENOVANÁ SLOVA PO P a slova příbuzná.
Advertisements

Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_I.B.16 Název pro školu:
Poměr Český jazyk – 2.roč.,1.část
Český jazyk 3.ročník ZŠ Vyjmenovaná slova po „L“
Matematika Poměr 7. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Matematika – 5. ročník Násobení a dělení desetinných čísel 10 a 100
VYJMENOVANÁ SLOVA P.
Mocniny - úvod Matematika 8. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Matematika - opakování 5. ročník
Zaokrouhlování čísel na desítky a stovky
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Převody jednotek objemu
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Převody jednotek délky a obsahu Matematika – 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Matematika - 7. ročník Sčítání celých čísel
Převody jednotek hmotnosti - 1 Matematika - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Převody jednotek délky
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Převody jednotek hmotnosti - 2
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Převody jednotek obsahu
Zaokrouhlování – 5. ročník
Početní výkony s desetinnými čísly - 1
Matematika – Pamětné dělení 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Český jazyk 3.ročník ZŠ „Vyjmenovaná slova po >B<„
Násobení desetinných čísel
Početní výkony s desetinnými čísly - 2
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Sčítání a odčítání desetinných čísel Matematika - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
Sčítáme dvojciferná čísla Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Matematika Násobení a dělení celých čísel 7. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Český jazyk 3. ročník ZŠ „Věta jednoduchá a souvětí“
Prvouka – 2.ročník „Člověk – Naše tělo“
Určování druhé mocniny a odmocniny
Dělení se zbytkem 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Poměr Český jazyk 3. ročník ZŠ „Vyjmenovaná slova po V,Z“
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Obrazce – výšky, vlastnosti Matematika 7. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Procenta 2 Matematika 7. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Opakování z 2. ročníku Český jazyk – 3. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Vyjmenovaná slov po p Český jazyk – 3. ročník
Slovní druhy Český jazyk – 5. ročník
Jednotky hmotnosti 5. ročník
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola,
Měřítko mapy, plánu Matematika 7. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Párové hlásky - 1 Český jazyk – 3. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Transkript prezentace:

Český jazyk 3. ročník ZŠ „Vyjmenovaná slova po „P“ Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Poměr Český jazyk 3. ročník ZŠ „Vyjmenovaná slova po „P“

Vyjmenovaná slova po „M“ pyl netopýr pysk Vyjmenovaná slova po „M“ slepýš pytel pýcha kopyto

Kolik slov patří do řady vyjmenovaných slov po „P“? 1 2 3 4 5

Ve slovech příbuzných píšeme po „p“: Vždy y-ý Střídavě y-ý /i-í 1 2 3 4 5

Ke slovu pýcha patří příbuzná slova: Pyšný, pýchavka, přepych Pytel, pýr 1 2 3 4 5

Která věta je správně? Slepýš vypadá jako had Slepíš vipadá jako had 1 2 3 4 5

Víš, co je slepýš? Je to beznohá ještěrka Je to jedovatý had 1 2 3 4 5

Už vím, kdy napíši „pyl“. Co je správně? Opylený, opylovači, pylová Opilený, opilovači, pilová 1 2 3 4 5

Jsou to slova příbuzná? (Pykat, odpykávat, pyká) ANO, jsou to slova příbuzná NE, nejsou to slova příbuzná 1 2 3 4 5

Umíš rozluštit přesmyčky? chapý, topýrne, lyp,tatpýklo pýcha není dobrá vlastnost Pýcha, netopýr, pyl, klopýtat 1 2 3 4 5

Která věta je správně? Netopýr je savec, který vypadá jako okřídlená myš Netopír je savec, který vipadá jako okřídlená miš 1 2 3 4 5

Víš, co je brouk Pytlík? Pohádková postava z knihy Ondřeje Sekory Lesní brouk 1 2 3 4 5

Jsou to podstatná jména? (Pýcha, pytel, pysk, slepýš, kopyto) Ne, nejsou Ano, jsou 1 2 3 4 5

Sloveso „pil“napíšeme ve větě: Emil pil vodu ze studánky Včely přenášejí pil na květy 1 2 3 4 5

Co je určitě špatně? Pospýchej pomalu. Každý jednou klopítne. 1 2 3 4 5

Rozhodni se dobře! dopis, pýcha, píšťalka, písmenka, opice dopis, pýšťalka, pýchá, opyce 1 2 3 4 5

Je slovo pil příbuzné slovu opylují? Není Ano, je 1 2 3 4 5

Jak se jmenuje člověk, který se bojí? Strašidlo Strašpytel 1 2 3 4 5

Umíš odpovědět? „Vzadu vějíř plný ok. Kdo to je?“ Páv Krocan 1 2 3 4 5

Můj medvídek na hraní je z : Plyše pliše 1 2 3 4 5

Panstvo na zámcích žilo v … přepychu přepichu 1 2 3 4 5

Princezna Krasomila byla krásná a … pišná pyšná 1 2 3 4 5

Když nevím, jaké i/y napsat, podívám se do: pravidel českého pravopisu encyklopedie 1 2 3 4 5

Téma: Český jazyk 3.ročník ZŠ „Vyjmenovaná slova po „P“ Použitý software: držitel licence - ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. Windows XP Professional Microsoft Office Zoner - Internet Autor: Mgr. Jana Brdová ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. (www.zsrozmital.cz)