I NOVACE VÝUKY INFORMATICKÝCH PŘEDMĚTŮ VE STUDIJNÍCH PROGRAMECH O STRAVSKÉ UNIVERZITY Z DOKONALOVÁNÍ GRAMOTNOSTI AKADEMICKÝCH A OSTATNÍCH PRACOVNÍKŮ OU.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ústav distančního vzdělávání OPF SU Karviná
Advertisements

Zpracoval : Ing. Petr Fojtík Datum:
Využití cloudových služeb ve školství
Bezpečnostní rizika mobilních zařízení Jak přijít o vše v jednom malém mobilu PhDr. Vojtěch Bednář.
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních školách CZ.1.07/1.1.07/
Projekt EU Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka – základní krok do života CZ 1.07/1.2.33/ Číslo aktivity: 02 ZLEPŠOVÁNÍ PODMÍNEK.
INOVACE STUDIJNÍHO PROGRAMU FARMACIE NA FAF UK. Základní údaje o projektu Název projektuInovace studijního programu Farmacie na Farmaceutické fakultě.
doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. vedoucí katedry
Mgr. Miroslav Kučera Mgr. Miroslav Kučera;
UNIVERZITA KARLOVA V PRAZE FAKULTA TĚLESNÉ VÝCHOVY A SPORTU KATEDRA ATLETIKY Název kreditní práce Název práce v angličtině Kondiční atletika Kreditní práce.
Představení Office365 Břetislav Regner PROJEKT financovaný
SUAleph – podzim 2013 Mobilní aplikace pro přístup ke katalogu Knihovny UTB ve Zlíně Ing. Lukáš Budínský.
Vlastimil Špinka, únor využití ICT ve výuce + může motivovat ke čtení, zvýšení zájmu + úpravy formátů knih + neničí se jako kniha + ideální pro.
EXCEL 2010 Úvod. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního.
Dotyková zařízení ve výuce ​ Aktivita B2 Ing. Libor Měsíček, Ph.D.
Mgr. Miroslav Kučera; Mgr. Miroslav Kučera.
Informatika akademický rok 2012/2013 Úvod k předmětu.
Návrh a realizace modulového systému dalšího vzdělávání učitelů v MSK Magdalena Chmelařová Opava 2008.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ Program 4. krajského setkání metodiků Metoda CLIL a výuka odborného cizího jazyka 1.
Univerzita Karlova v Praze Filozofická fakulta
Test z počítačů Vytvořila:Liliana Drukerová Dne:14.června Třída:5.C.
Mobilní kancelář (…nejen pro velké firmy) Vladimír Wojnar Microsoft Solutions HP.
Operační systém Windows Mobile
Počítač a jeho složení.
PŘEDSTAVENÍ PROJEKTU. Co Vás dnes čeká? Představení realizátora a partnera projektu Představení projektu a jeho aktivit Možnosti mobilních technologií.
Video. Informace o projektu Projekt je financován z 85 % z prostředků Evropského sociálního fondu (ESF). Zbylých 15 % nákladů projektu je hrazeno ze státního.
Ostravice Možnosti mobilních technologií při řešení projektů a v organizaci času Mgr. Rostislav Fojtík Ostravice
WORD 2010 Úvod. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního.
Gymnázium, SOŠ a VOŠ Ledeč nad Sázavou I NFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ TECHNOLOGIE Ing. Jan Roubíček.
I NOVACE VÝUKY INFORMATICKÝCH PŘEDMĚTŮ VE STUDIJNÍCH PROGRAMECH O STRAVSKÉ UNIVERZITY Z DOKONALOVÁNÍ GRAMOTNOSTI AKADEMICKÝCH A OSTATNÍCH PRACOVNÍKŮ OU.
I NOVACE VÝUKY INFORMATICKÝCH PŘEDMĚTŮ VE STUDIJNÍCH PROGRAMECH O STRAVSKÉ UNIVERZITY Z DOKONALOVÁNÍ GRAMOTNOSTI AKADEMICKÝCH A OSTATNÍCH PRACOVNÍKŮ OU.
I NOVACE VÝUKY INFORMATICKÝCH PŘEDMĚTŮ VE STUDIJNÍCH PROGRAMECH O STRAVSKÉ UNIVERZITY Z DOKONALOVÁNÍ GRAMOTNOSTI AKADEMICKÝCH A OSTATNÍCH PRACOVNÍKŮ OU.
I NOVACE VÝUKY INFORMATICKÝCH PŘEDMĚTŮ VE STUDIJNÍCH PROGRAMECH O STRAVSKÉ UNIVERZITY Z DOKONALOVÁNÍ GRAMOTNOSTI AKADEMICKÝCH A OSTATNÍCH PRACOVNÍKŮ OU.
I NOVACE VÝUKY INFORMATICKÝCH PŘEDMĚTŮ VE STUDIJNÍCH PROGRAMECH O STRAVSKÉ UNIVERZITY Z DOKONALOVÁNÍ GRAMOTNOSTI AKADEMICKÝCH A OSTATNÍCH PRACOVNÍKŮ OU.
I NOVACE VÝUKY INFORMATICKÝCH PŘEDMĚTŮ VE STUDIJNÍCH PROGRAMECH O STRAVSKÉ UNIVERZITY Z DOKONALOVÁNÍ GRAMOTNOSTI AKADEMICKÝCH A OSTATNÍCH PRACOVNÍKŮ OU.
I NOVACE VÝUKY INFORMATICKÝCH PŘEDMĚTŮ VE STUDIJNÍCH PROGRAMECH O STRAVSKÉ UNIVERZITY Z DOKONALOVÁNÍ GRAMOTNOSTI AKADEMICKÝCH A OSTATNÍCH PRACOVNÍKŮ OU.
Ondřej NOVODVORSKÝ Ředitel pro malé a střední fimy Microsoft MALÁ MOBILITA: NEVYUŽITÁ PŘÍLEŽITOST I BRZDA RŮSTU MSP V ČR.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Moderní trendy využívání mobilních (dotykových) zařízení nejen ve výuce RNDr. Jan Krejčí, Ph.D.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1.4 Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách „Kvalitní škola“ Základní škola M. Choceňského,
Projekt EU PES ● je přímo řízen MŠMT ● je financován z ESF, z operačního programu ● "Vzdělávání pro konkurenceschopnost" ● je často pojmenován jako "Šablony"
Prezentace k řešení projektu FRVŠ 1013/2011/F5/b - "Příprava nového kurzu Technika odborné práce" Řešitel: Doc. R. Chlup, PhD. (ÚFaR FFUK) Spoluřešitelé:
INOVACE STUDIJNÍHO PROGRAMU FARMACIE NA FAF UK. Základní údaje o projektu Název projektuInovace studijního programu Farmacie na Farmaceutické fakultě.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Digitální technologie 9 Autor: Bc. Pavel Šiktanc Smartphone – chytrý telefon Co se všechno naučíme??? Typy a.
Obsah, metody a formy polytechnické výchovy v mateřských školách Seznámení s projektem Milan Podpera.
Okna vědy dokořán Rostislav Miarka. Souhrnné informace OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Prioritní osa 7.2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj Oblast.
Projekt „ Vzdělávání dotykem“ CZ.1.07/1.3.00/ DIDAKTIKA ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ S ICT Autor: Mgr. Vendulka Vorlová.
Úvodní konference projektu Kreativní a kompetentní učitel CZ.1.07/1.3.06/ Třeboň, 7. září 2010.
1 MOBILNÍ ZAŘÍZENÍ V PODNIKOVÝCH SÍTÍCH Petr Janda, ICZ a. s
Seminář pro příjemce podpory z OP VK Smlouvy + náležitosti.
Klíčové aktivity projektu Mgr
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie o. p. s. AUTOR: Mgr.Dorota Šáchová NÁZEV: VY_32_INOVACE_145_NÁŠ SVĚT_ŠKOLNÍ ŘÁD TEMA: Školní řád.
Online aplikace pro rozvoj ICT kompetencí učitele Radek Maca Počítač ve škole 2016.
Název šablony: ICT2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast dle RVP:Základy výpočetní techniky Okruh dle RVP:Počítačové sítě.
Responsivní design ANALÝZA A PROJEKTOVÁNÍ SYSTÉMŮ Roman Danel VŠB–TU Ostrava Hornicko-geologická fakulta Institut ekonomiky a systémů řízení.
Využíváme ICT ve výuce.  Akademie Hotelnictví a cestovního ruchu 2 Využíváme ICT ve výuce Název výzvy: Žádost o finanční podporu z OPVK – IPo – Oblast.
Operační systémy Zpracovala Anna Macháčková.
Bohumil Havel MoodleMoot.cz 2016
DRUHY POČÍTAČŮ Simona Korbová / 1.L.
Příjemce Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava
Technické zázemí Univerzitní knihovny ZČU V Plzni
FINANČNÍ GRAMOTNOST Bezhotovostní placení 5.
ICT kompetence Cíle KAP MSK v oblasti ICT kompetence
eLogika nad platformou Android
Kraje pro bezpečný internet 26. 9
FINANČNÍ GRAMOTNOST Bezhotovostní placení 4.
Počítače v běžném životě kolem
Institucionální plán TUL pro rok 2017 Cíl 4: Relevance
Š A B L O N Y II.
Transkript prezentace:

I NOVACE VÝUKY INFORMATICKÝCH PŘEDMĚTŮ VE STUDIJNÍCH PROGRAMECH O STRAVSKÉ UNIVERZITY Z DOKONALOVÁNÍ GRAMOTNOSTI AKADEMICKÝCH A OSTATNÍCH PRACOVNÍKŮ OU V OBLASTI ICT Využití mobilních počítačových prostředků ve výuce

6. – Trojanovice V YUŽITÍ MOBILNÍCH POČÍTAČOVÝCH PROSTŘEDKŮ VE VÝUCE 2 Kurz proběhl: 2x Garant:  Mgr. Rostislav Fojtík, Ph.D. Lektoři:  Mgr. Rostislav Fojtík, Ph.D. Účastníci  Celkem podpořených osob:  Celkem úspěšně podpořených osob:

6. – Trojanovice V YUŽITÍ MOBILNÍCH POČÍTAČOVÝCH PROSTŘEDKŮ VE VÝUCE 3 Obsah  Typy, charakteristika, možnosti a nastavení mobilních zařízení  Notebook, subnotebook, tablet, čtečka, chytrý telefon  Synchronizace mobilních zařízení a osobních počítačů, cloudové služby  Mobilní aplikace vhodné pro výuku a práci učitele  Praktické příklady využití mobilních zařízení  Prezentace pomocí mobilních zařízení, práce s dokumenty na mobilních zařízeních

6. – Trojanovice V YUŽITÍ MOBILNÍCH POČÍTAČOVÝCH PROSTŘEDKŮ VE VÝUCE 4 1. běh  Termíny:       Účastníci v tomto běhu  Celkem podpořených osob: 10  Celkem úspěšně podpořených osob: 10

6. – Trojanovice V YUŽITÍ MOBILNÍCH POČÍTAČOVÝCH PROSTŘEDKŮ VE VÝUCE 5 2. běh  Termíny:       Účastníci v tomto běhu  Celkem podpořených osob: 10  Celkem úspěšně podpořených osob: 10