Autor výukového materiálu:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady A: VÝRAZY Autor: Petr Halama – Mgr. Alena.
Advertisements

Písemné dělení jednociferným dělitelem
Autor výukového materiálu: Mgr. Pavel Vaško Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výukového materiálu:17. června 2012 Číslo.
GEOMETRICKÉ TVARY A JEJICH VELIKOST
Autor výukového materiálu:Monika Matoušková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: Číslo klíčové.
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Autor výukového materiálu:Mgr. Kučírková Klára Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu:Duben 2012 Číslo klíčové.
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
VYHLEDÁVÁNÍ GEOMETRICKÝCH TVARŮ V OBRÁZCÍCH
. MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 2. ročník
MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 3. ročník
 Anotace: Prezentace obsahuje cvičení, která slouží k procvičování sčítání a odčítání. Prezentace je prezentována interaktivně na tabuli.  Autor: Mgr.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: IV / 2 Č. materiálu:VY_ 42 _INOVACE_.
Count shapes Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Písemné násobení s nulou v činiteli
Autor výukového materiálu:Monika Matoušková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: O12 Číslo klíčové.
MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 4. třídu
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly II Anotace: Prezentace obsahuje příklady k procvičení učiva počítáme s velkými čísly. Prezentace je prezentována.
Autor výukového materiálu:Monika Matoušková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: Číslo klíčové.
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_034.
Autor výukového materiálu:
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
ICT VL Naše okolí 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
ICT M 5.R. Písemné násobení a dělení
VY_32_INOVACE_M-Ar 8.,9.02 Číselné výrazy
Autor výukového materiálu: Adéla Fišerová Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výukového materiálu: 21. září 2012 Číslo.
ICT M 5.r. Slovní úlohy – v obchodě Anotace: Prezentace obsahuje cvičení, která slouží k řešení slovních úloh. Prezentace je prezentována interaktivně.
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_408_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová 1 Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383.
Násobilka 7 VY_32_INOVACE_091, 5. sada, M ANOTACE
MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 1. ročník
autor: Vlasta Lindovská matematika – pamětné odčítání
Autor výukového materiálu: Bc. Markéta Miláčková Datum (období) vytvoření výukového materiálu: září 2011 Číslo klíčové aktivity: VY_32_INOVACE_CJ.4.04.
ICT M 5.R. Jednotky hmotnosti
Násobilka 9 VY_32_INOVACE_093, 5. sada, M ANOTACE
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Násobilka 6 VY_32_INOVACE_089, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 2 VY_32_INOVACE_084, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 5 VY_32_INOVACE_088, 5. sada, M ANOTACE
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Jméno autoraMgr. Blanka Pišvejcová Datum vytvořeníkvěten 2012 Ročník3. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Matematika a její aplikace Matematika ( DUM.
Slovní úloha 1.třída VY_32_INOVACE_44_Opakovani_petim_1tr Matematika a její aplikace, 1.ročník Autor: Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola.
Písemné dělení dvojciferným dělitelem beze zbytku - zkrácený zápis
Druhá mocnina a odmocnina VY_32_INOVACE_077_Druhá mocnina a odmocnina.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Číslo v digitálním archivu školy
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_101_M6
Základní škola Čelákovice
Procvičování porovnávání a sčítání zlomků
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
Písemné dělení (čísla do ) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová
Písemné dělení dvojciferným dělitelem se zbytkem - zkrácený zápis
GEOMETRICKÉ TVARY A BARVY V LOGICKÝCH ŘADÁCH
VY_32_INOVACE_18_ Dělení se zbytkem
Písemné násobení desetinných čísel
Základní škola Čelákovice
Písemné násobení trojciferným činitelem
Dělení desetinného čísla desetinným číslem
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Dělení desetinného čísla celým číslem - procvičování
Autor výukového materiálu:
Zaokrouhlování čísel Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
ZŠ Záhumení B. Němcové 1180 Rožnov Pavlína Přikrylová.
Jednotky délky Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Desetinná čísla a zlomky
Dělení se zbytkem 6-9 (puzzle)
Základní škola Čelákovice
Transkript prezentace:

Autor výukového materiálu: Mgr. Pavel Vaško Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výukového materiálu: 17. června 2012 Číslo klíčové aktivity: VY_32_INOVACE_MA.7.16 Stupeň a typ vzdělávání, ročník: Základní škola praktická, 2. stupeň, 7. třída Vzdělávací oblast, vzdělávací obor, tématický okruh, téma: Matematika a její aplikace Číslo a početní operace Pamětné dělení se zbytkem Druh učebního materiálu: Prezentace Očekávaný výstup: Žák by měl písemně násobit a dělit přirozená čísla do 1 000 000. Anotace/metodický list:   Opakování základních pojmů a pravidel Procvičování pamětného dělení se zbytkem

Pamětné dělení se zbytkem

Základní pojmy: 48 : 5 = 9 (zb.3) dělenec dělitel podíl

Zkouška: 48 : 5 = 9 (zb.3) (9 x 5) + 3 = 45 + 3 = 48

Dělte se zbytkem: 24 : 7 = 36 : 5 = 17 : 3 = 30 : 4 = 37 : 6 = 50 : 6 = 15 : 2 = 61 : 8 = 5 : 3 = 76 : 9 =

Kontrola výsledků: 24 : 7 = 3 (zb.3) 36 : 5 = 7 (zb.1) 17 : 3 = 5 (zb.2) 30 : 4 = 7 (zb.2) 37 : 6 = 6 (zb.1) 50 : 6 = 8 (zb.2) 15 : 2 = 7 (zb.1) 61 : 8 = 7 (zb. 5) 5 : 3 = 1 (zb.2) 76 : 9 = 8 (zb.4)