Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Marek Killar. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. PRAVIDLA
PRAVIDLA 1) Každý žák dostane hrací pole. 2) Učitel na SNÍMKU 2 této prezentace náhodně vybírá čísla. 3) Žáci si ve svém hracím poli vyškrtávají odpovídající vzorce. 4) Postupné výhry: a)Pokud žák vyškrtá všechny rohy, získá malou výhru (pokud výhra padne, další žák už ji nemůže získat). b) Pokud žák vyškrtá jakoukoli vodorovnou řadu, získá malou výhru (pokud výhra padne, další žák už ji nemůže získat). c) Pokud žák vyškrtá jakýkoli svislý sloupec, získá malou výhru (pokud výhra padne, další žák už ji nemůže získat). d) Pokud žák vyškrtá jednu ze dvou úhlopříček, získá malou výhru (pokud výhra padne, další žák už ji nemůže získat). Rohy, řada, sloupec a úhlopříčka mohou padnout v libovolném pořadí. e) Pokud žák vyškrtá všechna pole, získá hlavní výhru – BINGO.