Austrálie a Oceánie – srovnávací tabulky Antonín Věžník OPVK Inovace výuky geografických studijních oborů, CZ.1.07/2.2.00/15.0222.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
Advertisements

Austrálie a Oceánie - demografie
Austrálie a Oceánie Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Číslo a název šablony klíčové aktivity
VY_32_INOVACE_20 Jižní Amerika - Karibské, Andské, Laplatské státy
Geografická charakteristika
Austrálie – národnostní, jazykové a náboženské poměry
AUSTRÁLIE Hospodářství
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_72_ČR – zemědělství AUTOR: Mgr. Marek Bury ROČNÍK, DATUM:
Velká Británie.
(Francouzská Polynésie)
Austrálie a Oceánie – politicko – administrativní poměry
Austrálie a Oceánie – průmysl, nerostné suroviny
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Marcela Chovancová Název šablonyIII/2.
VY_52_INOVACE_03/2/5_ZEMĚPIS
ANDSKÉ STÁTY Charakteristika: Oblast kolem rovníku
Státy Oceánie.
Oceánie Mgr. Petr Krákík.
Austrálie a Oceánie.
Austrálie a Oceánie – doprava a cestovní ruch, zahraniční obchod
Téma hodiny: Oceánie Předmět: Zeměpis Ročník: 2.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Austrálie a Oceánie - hospodářství
1 Asie a Pacifik 145,5 mil. turistů (r. 2004) 19,3% podíl na celosvětových příjezdech v MCR.
Zemědělství.
Hospodářství Spíše rozvojové Brazílie Argentina Chile Venezuela Nově
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Zeměpis cestovního ruchu.
ZEMĚDĚLSTVÍ AFRIKY.
Zemědělství Jižní Ameriky
Kanada Název: Canada Český název: Federativní stát Kanada
Mimoevropské regiony – Jihozápadní Asie3 Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
Oceánie.
Identifikátor materiálu: EU
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
TICHÝ OCEÁN (PACIFIK).
OCEÁNIE.
Předmět: Zeměpis cestovního ruchu Ročník: 1.
OCEÁNIE.
Afrika – zahraniční obchod Antonín Věžník OPVK Inovace výuky geografických studijních oborů, CZ.1.07/2.2.00/
Oceánie Materiál byl vytvořen v rámci projektu
Oceánie.
BELGIE.
Austrálie a Oceánie – urbanizace
ANDSKÉ STÁTY HOSPODÁŘSTVÍ A STÁTY.
ZEMĚPIS Téma: Austrálie
Austrálie a Oceánie – srovnávací tabulky Antonín Věžník OPVK Inovace výuky geografických studijních oborů, CZ.1.07/2.2.00/
CHILE. Přímořský stát, jihozápad Jižní Ameriky Hlavní město: Santiago de Chile Rozloha : km² Počet obyvatel: Jazyk: španělština Ostrovy:
Jihoamerické státy Peru Chile Bolívie.
Zahrnuje: zemědělství průmysl doprava.  Chov ovcí a produkce vlny je zde největší na světě  Chov skotu – v savanách  Pěstování pšenice, brambory, cukrová.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Zeměpis Autor: Mgr. Miluše Džuberová Austrálie původní obyvatel Sydney.
AUSTRÁLIE a OCEÁNIE.  Zeměpisná a kulturní oblast  Austrálie tvoří samostatný kontinent  Rozloha: km²  Počet obyvatel: 34,0 miliónů 
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
OCEÁNIE.  Oceánii tvoří přibližně 1500 ostrovů v …………. oceánu  Rozloha: 0,8 mil km 2  Leží v …………… a …………………… podnebném pásu s vydatnými srážkami tropickém.
Hospodářství a obyvatelstvo Austrálie Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. David Mánek. Dostupné z Metodického portálu.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Afrika – hospodářství Antonín Věžník
Antonín Košíček Sára Šobková
SVĚTOVÁ NALEZIŠTĚ NEROSTNÝCH SUROVIN
Název školy: Speciální základní škola,Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_16_IV_Z9_Oceánie.
Austrálie a Oceánie – politicko – administrativní poměry
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Vlastivěda, Polsko Autor: Mgr. Marta Samlerová Název.
Austrálie – národnostní, jazykové a náboženské poměry
Austrálie a Oceánie – průmysl, nerostné suroviny
Austrálie a Oceánie - hospodářství
13. JIŽNÍ AMERIKA ANDSKÉ STÁTY VY_32_INOVACE_12_Z5
Autor: Mgr. Zdeněk Hanuš VY_32_INOVACE_23_Oceánie
ZEM Ě D Ě LSKÝ PR Ů MYSL Karafiátová Jana. Zemědělství je nedílnou součástí hospodářství Důležité nejen ve výrobě potravin a zemědělských produktů, ale.
RUMUNSKO BULHARSKO SRBSKO MAKEDONIE.
Zemědělství Rozdělení dle vyspělosti zemí:
Transkript prezentace:

Austrálie a Oceánie – srovnávací tabulky Antonín Věžník OPVK Inovace výuky geografických studijních oborů, CZ.1.07/2.2.00/

Těžba (1999) HLINÍK CÍN Svět…………………… tis. tun Svět…………195 tis. tun Austrálie……………… Austrálie…….10 Nový Zéland…………….327 STŘÍBRO ŽELEZO Svět………………………15700 tis. tun Svět………… tis. tun Austrálie………………….1720 Austrálie………98050 UHLÍ PLYN Austrálie celkově tis. tun Svět…………… tis. tun Hnědé…………………… Austrálie……… Nový Zéland… MĚĎ Svět………………………… tis. tun Austrálie……………………..418 tis. tun OPVK Inovace výuky geografických studijních oborů, CZ.1.07/2.2.00/

Zemědělství, chov dobytka (1999) PŠENICE BANÁNY (v rámci Aust. A Oc.) Austrálie……21850 tis. tun 1. Papua – N. Guinea…….710 tis. tun 7. Místo (3,8%) 2. Austrálie……………… Samoa…………………..20 BAVLNA 7. Austrálie…… tun (3,5%) JEČMEN Oceánie…………………7755 tis. tun OVCE Austrálie……………… Austrálie…… tis. Nový Zéland…………… Nový Zéland…46100 KASAWA SKOT Oceánie………………….178 tis. tun Austrálie………… tis. 1. Papua – N. Guinea… Fidži………….…………33 3. Mikronésie……………..12 OPVK Inovace výuky geografických studijních oborů, CZ.1.07/2.2.00/

Zemědělství (1999) OBILOVINY CELKEM KAKAO Oceánie………….…38201 tis. tun Oceánie……………… tun 1.Austrálie……… Papua – N. Guinea… Nový Zéland……… Šalomounovy o…… Fidži………………..17 KÁVA CITRUSY Oceánie……………… tun Oceánie……………….817 tis. tun 1. Papua – N. Guinea… Austrálie……………787 2.Nový Zéland………..24 CHMEL 3.Tonga……………….4 Oceánie……………….2830 tun Austrálie……………….2000 KOKOS Oceánie……………… tis. tun 1.Papua – N. Guinea… Šalomounovy o……… Fidži……………………240 OPVK Inovace výuky geografických studijních oborů, CZ.1.07/2.2.00/

Zemědělská produkce na osobu (1999) Austrálie…………………91,7 kg Fidži……………………...96,0 Nový Zéland…………….109,2 Nová Kaledonie…………95,6 Papua – N. Guinea……..97,1 Samoa…………………...98,6 Šalomounovy o………….96,6 Vanuatu………………….86,2 OPVK Inovace výuky geografických studijních oborů, CZ.1.07/2.2.00/

Spotřeba Kcal/osoba/den (1999) Austrálie………………3120 Nový Zéland………….3200 Fidži………………… Fr. Polynésie………….2900 Kiribati…………………2840 N. Kaledonie……….….2780 Samoa…………………2910 Šalomounovy o……… Vanuatu……………… OPVK Inovace výuky geografických studijních oborů, CZ.1.07/2.2.00/