Neživá příroda Prvouka – 3. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Neživá příroda Prvouka – 3. ročník
Součástí živé přírody nejsou: rostliny horniny živočichové 1 2 3 4 5
Součástí neživé přírody nejsou: nerosty voda a vzduch rostliny 1 2 3 4 5
Lidskými výtvory nejsou: stromy silnice domy 1 2 3 4 5
Bod mrazu má teplotu: 10 stupňů 0 stupňů 50 stupňů 1 2 3 4 5
Bod varu má teplotu: 80 stupňů 90 stupňů 100 stupňů 1 2 3 4 5
Vzduch obsahuje nejvíce: kyslíku dusíku oxidu uhličitého 1 2 3 4 5
Jediným zdrojem kyslíku na Zemi jsou: zelené rostliny houby živočichové 1 2 3 4 5
Nejvíce vody je: v rybnících v přehradách v mořích a oceánech 1 2 3 4 5
Obdělávaná část půdy se jmenuje: hlína jíl ornice 1 2 3 4 5
Zdrojem světla a tepla je: Měsíc Slunce Mars 1 2 3 4 5
Jeden oběh Země okolo Slunce trvá: 1 rok 1 měsíc 1 2 3 4 5
Vložte text otázky... vzduch, voda, půda, Slunce vzduch a voda půda a Slunce 1 2 3 4 5
Neživá příroda – Prvouka - 3. ročník ZŠ Použitý software: držitel licence - ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. Windows XP Professional Microsoft Office - TurningPoint Autor: Mgr. Jaroslav Zajíček ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. (www.zsrozmital.cz)