Úkoly nejen pro Kačenky.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Nabídka háčkovaného prádla pro rok 2012 – skladem k Lenka Doležalová
Advertisements

Dělitelnost 2, 3, 4, 5, 6, 10 Vytvořil: Mgr. Lukáš Doležel
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Prvky symbolika Mgr. Radovan Sloup Gymnázium Sušice Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Gymnázium Sušice – Brána vzdělávání II CH-1 Anorgaická.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Statistika 8. ročník Autorem materiálu je Mgr. Jana Čulíková
Doplň tabulku: SDJ Doplň tabulku: SDJ
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
– vytvoření a ověření VM Výukový materiál slouží k opakování učiva o klávesnici, myši a monitoru.
AUTOR: Martina Dostálová
121.1 Dopravní výchova - chodec
Úkoly nejen pro Martínky.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_10.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Digitalizace výuky Příjemce
ZNAKY DĚLITELNOSTI.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace ČÍSLA SUDÁ A LICHÁ Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
AnotaceVypracovává úkoly motivované svátkem matek AutorMgr. Ludmila Hrušková PředmětČeský jazyk Očekávaný výstupČte text přiměřené náročnosti a rozumí.
ZÁKLADNÍ GEOMETRICKÉ TVARY
MATEMATIKA II.roč..
71.1 Sčítání desetinných čísel Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika Autor: Mgr.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
84.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 6
82.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 4 Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika.
Počítačová grafika.
Matematika nám jde L I O A E K V C =
SINICE fotosyntetizující bakterie
Matematika pro 1. stupeň č. DUMu: VY_32_INOVACE_13_Písemné odčítání do 1000 s přechodem ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Jméno.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Urbášek. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník AUTOR: Mgr. Veronika Černá NÁZEV: VY_32_INOVACE_20 TEMA: Zmrzlina – dělení desetinných čísel přirozeným.
Barva těles. Barva neprůhledného tělesa je určena tím, jakou složku bílého světla těleso odráží a jakou pohlcuje. Žlutý citrón odráží žluté světlo, ostatní.
Rozklad světla Investice do rozvoje vzdělávání.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Radomíra Kučerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace GEOMETRICKÉ TVARY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Milena Brádlová; datum:
VY_32_Inovace_ Test 1.pololetí Matematika 3. ročník
PŘEVODY JEDNOTEK Vypracuj vše do sešitu.
GEOMETRICKÉ TVARY A BARVY V LOGICKÝCH ŘADÁCH
AUTOR: Mgr. Marie Benabdelmalek NÁZEV: VY_32_INOVACE_2C_12
Opakování 2. písemná práce
1 Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Kolín V., Mnichovická 62
Procvičování násobků 2, 3, 4 a 5 s využitím interaktivní tabule
VY_32_INOVACE_10_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ_PROCVIČOVÁNÍ
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace
Jméno autora: Mgr. Alena Mášová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Čtverec, obdélník 1) V obou obrazcích vyznač úhlopříčky. a) Doplň: úhlopříčky obdélníku úhlopříčky čtverce b) Napiš vlastnosti úhlopříček čtverce.
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:. Mgr
Dělitelnost 2 Znaky dělitelnosti dvěma Příklady
Prvňáci a matematika Sčítáme a odčítáme do 20 a 10 nepřeskakujeme 1 5
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název : VY_32_INOVACE_14_Násobilka 3
Sčítání a odčítání desítek do 100
Matematika 2 Porovnávání čísel do 100.
SAMOHLÁSKY A SOUHLÁSKY
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie o. p. s.
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:. Mgr
Změna oboru hodnot u funkcí sin x a cos x
Matematika 2. ročník - sčítání a odčítání Název materiálu
Transkript prezentace:

Úkoly nejen pro Kačenky

Zapiš násobky čísla 6, která mají na místě jednotek 0: Zapiš násobky čísla 7, která mají na místě jednotek liché číslo: Zapiš násobky čísla 9, která mají na místě jednotek sudé číslo:

Zakroužkuj barevně: násobky 5 / od 0 do 50 / žlutě násobky 6 / od 0 do 60 / modře násobky 7 / od 0 do 70 / zeleně násobky 8 / od 0 do 80 / černě násobky 9 / od 0 do 90 / červeně 9 56 0 12 64 72 48 5 24 36 25 65 7 10 6 38 18 45 8 11 14 16 50 60 70 19 35 4 63 81 57 49 40 22

Doplň tabulku: 1 houska stojí 4 koruny 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Počet housek Kč 1 2 3 4 5 6 7 8 9 5 baget stojí 30 Kč Počet baget 7 4 2 5 9 3 8 1 6 Kč

Chybné výsledky škrtni a oprav: 76 + 8 – 20 – 5 = 60 100 – 19 – 4 + 8 = 85 27 + 11 – 9 + 60 = 79 65 – 15 + 9 + 7 = 66 47 + 12 - 40 + 6 = 25 59 85 89 66 25 ( 27 : 3 ) . ( 15 – 7 ) = 64 ( 45 : 5 ) . ( 42 : 6 ) = 56 (63 : 7 ) . ( 48 : 8 ) = 81 ( 8 . 7 ) – ( 4 . 5 ) = 36 ( 9 . 9 ) – ( 5 . 6 ) = 41 72 63 54 36 51

Zapiš příklady, aby výsledkem bylo číslo uprostřed květiny. 9 8