Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „ Výuka na gymnáziu podporovaná ICT “. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Zpracováno 8. listopadu 2012 Autor: Mgr. Kateřina Kyjovská
Prostřednictvím statků a služeb dochází k uspokojování lidských potřeb Statky Věci a hodnoty Služby Činnost jiných lidí, která uspokojuje lidské potřeby
Statky VolnéVzácné Uveďte další příklady volných statků a vzácných statků.
StatkyHmotnéNehmotné Rozhodněte, zda jsou uvedené statky hmotné či nehmotné. Film Zrcadlo Počítač Písnička Fotografie Hrníček Budova školy Karlštějn
Služby VěcnéOsobní
GREB, Peggy. Various grains.jpg. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, [cit ]. Dostupné z: CRAWFORD FROM MOORPARK, CALIFORNIA, USA, Joe. SanDiegoCityCollegeLearingRecourceCity-bookshelf.jpg. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, [cit ]. Dostupné z: Painter painting wall with brush roller Clip Art. In: [online]. [cit ]. Dostupné z:
BELLOVÁ, Jana a kol. Občanský a společenskovědní základ: Ekonomie. 1. vyd. Kralice na Hané: Computer Media s.r.o., ISBN PETR KLÍNSKÝ, Otto Münch. Ekonomika: ekonomická a finanční gramotnost pro střední školy. Vyd. 1. Praha: Eduko, ISBN