Řešíme rovnice v oboru čísel 0 - 10. 6 + x = 9 234 9 - x = 2 567 x + 3 = 6 45 9 - 5 = x 543 Klikni na pejska – objeví se příklad. Vyber správný výsledek.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pár užitečných rad, jak postupovat při řešení složitějších rovnic
Advertisements

Česká republika KRAJE Klikni na správný kraj.
Lineární rovnice s parametrem. Kvadratické rovnice s parametrem.
Sčítáme a odčítáme v oboru čísel = = = = 456 Klikni na medvídka – objeví se příklad. Vyber správný výsledek.
Začni kliknutím na modré tlačítko.
INFORMATIKA 9. ročník. 3.hodina Navigace – tlačítko ZPĚT.
HRAJEME SI S ČÍSLY SČÍTÁNÍ DESÍTEK A JEDNOTEK VY_32_INOVACE_16 Vypracovala: Klumparová Zuzana ZŠ a MŠ OLŠOVEC, přísp. org.
ProcvičujemenásobilkuProcvičujemenásobilku Klikni na libovolné číslo, objeví se.
Dnes učím já....
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Soutěž pro dvě družstva
Řešení lineárních rovnic o jedné neznámé
Výpočet kořenů kvadratické rovnice
Jak vybarvit objekt v MICROSOFT POWERPOINT? 1Autor: Honza Mareš.
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA Předmět: Matematika Tématický celek: Výrazy, rovnice, nerovnice Cílová skupina: 1. ročník (kvinta) gymnázia Oblast podpory:
Neúplné kvadratické rovnice
MATEMATICKÉ LOTO.
Funkce a jejich vlastnosti
HROMADNÉ PŘEJMENOVÁNÍ SOUBORŮ POMOCÍ PROGRAMU TOTAL COMMANDER Vytvořil: Petr Šolín.
HYPERTEXTOVÉ ODKAZY V PowerPointu 2010.
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace výuky všeobecných.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
PRŮMĚR V MS Excel Tvůj úkol K vytvořené tabulce výšek chlapců a dívek (List1) přidej sloupec průměrné výšky chlapců a dívek. Graficky uprav.
Soutěž pro dvě družstva. Pravidla Rozdělte třídu na družstva A a B. Družstva střídavě vybírají otázku kliknutím na číslo v pyramidě, zvolené otázky zaznamenávejte.
ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org. Autor: Helena Jordánová, Mgr. ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org. Autor: Helena Jordánová, Mgr. VY_32_INOVACE_6,čj.
HRAJEME SI S ČÍSLY Počítáme do 10 VY_32_INOVACE_9 Vypracovala: Klumparová Zuzana ZŠ a MŠ OLŠOVEC, přísp. org.
SBÍRKA PŘÍKLADŮ Z MATEMATIKY
Malá násobilka - procvičování
Algebraické rovnice vyšších řádů 2. část
VYJADŘOVÁNÍ NEZNÁMÉ ZE VZORCE
Násobilka 9 VY_32_INOVACE_093, 5. sada, M ANOTACE
ROVNICE řešení lineárních rovnic rovnice s neznámou ve jmenovateli
Počet nohou Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
ONE TWO THREE FOUR FIVE SIX SEVEN EIGHT NINE TEN KLIKNĚTE NA ČÍSLA VE SPRÁVNÉM POŘADÍ.
Násobilka 6 VY_32_INOVACE_089, 5. sada, M ANOTACE
Soustava kvadratické a lineární rovnice
Násobilka 2 VY_32_INOVACE_084, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 5 VY_32_INOVACE_088, 5. sada, M ANOTACE
START PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 7 VYBER SI LIBOVOLNÉ POLÍČKO. VYPOČÍTEJ PŘÍKLAD A KLIKNI NA SPRÁVNÝ VÝSLEDEK.
Rozklad čísel 6 – 10 – doplňování varianta A
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
4.11 LINEÁRNÍ ROVNICE S ABSOLUTNÍ HODNOTOU Mgr. Petra Toboříková.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov Autor: Mgr. Dana Rejlová Datum/období: říjen 2013 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma.
Myslím si číslo… Když od něj odečtu 180, dostanu 250. Které číslo si myslím? ? – 180 = 250 x – 180 = 250 | x – = x = 430 Zkouška:
Tiskárny a konfigurace tisku
Cvičení V této kapitole můžete procvičit probrané téma. Jednotlivá cvičení obsahují správné řešení s postupem. Po zobrazení zadání se dalším(dalšími) kliknutím(kliknutími)
HRAJEME SI S PÍSMENKY J
VY_32_INOVACE_19_7_MS Excel-práce se souborem
Pár užitečných rad, jak postupovat při řešení složitějších rovnic
Úvod do algebry (řešení jednoduchých rovnic)‏
NÁZEV: VY_52_INOVACE_18 II Polární pás
PRÁCE SE SLOŽKOU VY_32_INOVACE_09
PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 6 VYBER SI LIBOVOLNÉ POLÍČKO.
PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 6 VYBER SI LIBOVOLNÉ POLÍČKO.
Začni kliknutím na modré tlačítko.
Kde žije… Klikni na obrázek místa, kde žije dané zvířátko. Pokud vybereš správně, zvířátko se objeví. Pokud špatně, objeví se naštvaný smajlík. Autorem.
PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 6 VYBER SI LIBOVOLNÉ POLÍČKO.
DOVOLENÁ.
PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 7 VYBER SI LIBOVOLNÉ POLÍČKO.
Harry Potter Puzzle 1 START
Pár užitečných rad, jak postupovat při řešení složitějších rovnic
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
VY_32_INOVACE_
Sčítání, odčítání, násobení a dělení celých a záporných čísel
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie o. p. s.
PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 5 VYBER SI LIBOVOLNÉ POLÍČKO.
PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 5 VYBER SI LIBOVOLNÉ POLÍČKO.
Pár užitečných rad, jak postupovat při řešení složitějších rovnic
PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 8 VYBER SI LIBOVOLNÉ POLÍČKO.
Sčítání, odčítání, násobení a dělení celých čísel.
Transkript prezentace:

Řešíme rovnice v oboru čísel

6 + x = x = x + 3 = = x 543 Klikni na pejska – objeví se příklad. Vyber správný výsledek. 3 CHYBA

7 + x = x = x + 3 = = x 654 Klikni na pejska – objeví se příklad. Vyber správný výsledek. 2 CHYBA

x + 5 = = x 567 x - 4 = x = Klikni na pejska – objeví se příklad. Vyber správný výsledek. 3 CHYBA

7 - 5 = x x = x - 5 = 1 78 x + 6 = Klikni na pejska – objeví se příklad. Vyber správný výsledek. 2 CHYBA

10 - x = x - 6 = = x 87 x - 6 = Klikni na pejska – objeví se příklad. Vyber správný výsledek. 2 CHYBA