Výpočet dráhy rovnoměrného pohybu - 1.díl VY_52_INOVACE_03 Sada 2

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pohyb tělesa opakování
Advertisements

Čím ve škole můžeš poranit sebe i druhého VY_32_INOVACE_18 Sada 8
Člověk a příroda Zeměpis Česká republika Pražské památky I VY_32_INOVACE_08 Sada 6 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Hádanky z ochrany přírody II VY_32_INOVACE_14 Sada 6
Hádanky z ochrany přírody IV VY_32_INOVACE_16 Sada 6
Člověk a příroda Fyzika Člověk a příroda Zákon o síle VY_52_INOVACE_21 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracovala:
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Člověk a příroda Fyzika Člověk a příroda Klid a pohyb VY_52_INOVACE_01 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracovala:
Člověk a příroda Zeměpis Praktický zeměpis Jak se vybavit na výlet VY_32_INOVACE_15 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
Křížovka z východní Evropy a Asie VY_32_INOVACE_11 Sada 5
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Člověk a příroda Zeměpis Česká republika Hádanky z ochrany přírody VI VY_32_INOVACE_18 Sada 6 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
Člověk a příroda Zeměpis Zeměpis v praxi Hlavní města Afriky VY_32_INOVACE_15 Sada 7 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Oběhová soustava – doplňovačka 2. VY_52_INOVACE_24 Sada 1
Člověk a příroda Fyzika Člověk a příroda Výpočet dráhy rovnoměrného pohybu - 2.díl VY_52_INOVACE_04 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Člověk a příroda Fyzika Člověk a příroda Skládání sil opačného směru VY_52_INOVACE_18 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
Určování zeměpisné polohy – zeměpisná délka VY_32_INOVACE_19 Sada 4
Člověk a příroda Zeměpis Zeměpis v praxi Pohyby Země VY_32_INOVACE_02 Sada 7 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Člověk a příroda Fyzika Člověk a příroda Tlaková síla, tlak VY_52_INOVACE_19 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracovala:
Člověk a příroda Fyzika Člověk a příroda Gravitační síla a hmotnost tělesa VY_52_INOVACE_15 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
Člověk a příroda Fyzika Člověk a příroda Tlaková síla kapaliny v hloubce VY_52_INOVACE_29 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
Člověk a příroda Fyzika Člověk a příroda Co vím o síle? VY_52_INOVACE_11 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracovala:
Člověk a příroda Fyzika Člověk a příroda Pohyb nerovnoměrný VY_52_INOVACE_10 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracovala:
Výpočet vztlakové síly VY_52_INOVACE_32 Sada 2
Člověk a příroda Přírodopis Biologie člověka Oběhová soustava – doplňovačka 1. VY_52_INOVACE_23 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T.
Člověk a příroda Fyzika Člověk a příroda Znázornění síly VY_52_INOVACE_13 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracovala:
Síla- fyzikální veličina VY_52_INOVACE_12 Sada 2
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Práce s mřížkami VY_32_INOVACE_02 Sada 3 Základní škola T.
Člověk a příroda Zeměpis Česká republika Hádanky z ochrany přírody V VY_32_INOVACE_17 Sada 6 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
Člověk a příroda Zeměpis Praktický zeměpis Nakresli topografickou značku 4 VY_32_INOVACE_11 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
Člověk a příroda Fyzika Člověk a příroda Otáčivé účinky síly VY_52_INOVACE_23 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracovala:
Určování zeměpisné polohy – zeměpisná šířka VY_32_INOVACE_18 Sada 4
Člověk a příroda Fyzika Člověk a příroda Pohyb rovnoměrný VY_52_INOVACE_05 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracovala:
Člověk a příroda Fyzika Člověk a příroda Archimedův zákon-příklad plování VY_52_INOVACE_35 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
Sestavování jídelníčku VY_32_INOVACE_09 Sada 8
Člověk a příroda Přírodopis Biologie člověka Oběhová soustava – opakovací otázky VY_52_INOVACE_25 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Kostra a svaly – doplňovačka VY_52_INOVACE_17 Sada 1
Člověk a příroda Fyzika Člověk a příroda Potápění a plavání VY_52_INOVACE_34 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracovala:
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Svalová soustava – kvíz VY_52_INOVACE_18 Sada 1
Svaly člověka – doplňovačka VY_52_INOVACE_20 Sada 1
Člověk a příroda Zeměpis Praktický zeměpis Nakresli topografickou značku 3 VY_32_INOVACE_10 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
Člověk a zdraví Výchova ke zdraví Stravovací pojmy VY_32_INOVACE_12 Sada 8 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Člověk a příroda Zeměpis Praktický zeměpis Měřítko mapy 4 VY_32_INOVACE_07 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Člověk a příroda Zeměpis Praktický zeměpis Planeta Země VY_32_INOVACE_01 Sada 7 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Člověk a příroda Zeměpis Zeměpis v praxi Povrch a jeho členění VY_32_INOVACE_04 Sada 7 Základní škola T. G.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Člověk a příroda Zeměpis Zeměpis v praxi Česká republika na mapě Evropy VY_32_INOVACE_13 Sada 7 Základní škola.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Základní ovládání a nastavení počítače Ovládací panely – nastavení myši.
Člověk a příroda Fyzika Člověk a příroda Moment sil VY_52_INOVACE_25 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracovala:
Člověk a příroda Zeměpis Česká republika Pražské památky III VY_32_INOVACE_10 Sada 6 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie MS Word 2010 Word - vložení obrázku VY_32_INOVACE_16 Sada 10 Základní škola.
Určování zeměpisné polohy 3 VY_32_INOVACE_02 Sada 5
Člověk a příroda Zeměpis Zeměpis v praxi Hlavní města Evropy VY_32_INOVACE_19 Sada 7 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Člověk a příroda Zeměpis Zeměpis v praxi Nejvyšší vrcholy světa VY_32_INOVACE_07 Sada 7 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213.
Hlavní města Austrálie VY_32_INOVACE_17 Sada 7
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Člověk a příroda Zeměpis Praktický zeměpis Nakresli topografickou značku 2 VY_32_INOVACE_09 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Člověk a příroda Zeměpis Zeměpis v praxi Hlavní města Severní Ameriky VY_32_INOVACE_19 Sada 7 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Člověk a příroda Zeměpis Česká republika Hádanky z ochrany přírody III VY_32_INOVACE_15 Sada 6 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
Člověk a příroda Fyzika Člověk a příroda Vztlaková síla VY_52_INOVACE_31 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracovala:
Člověk a příroda Fyzika Člověk a příroda Proč létáme balonem VY_52_INOVACE_36 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracovala:
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Powerpoint 2010 Powerpoint - pracovní prostředí VY_32_INOVACE_01 Sada 25.
Člověk a příroda Fyzika Člověk a příroda Jak se vypočítá průměrná rychlost VY_52_INOVACE_09 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
Člověk a příroda Fyzika Člověk a příroda Jednotky rychlosti VY_52_INOVACE_06 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracovala:
Transkript prezentace:

Výpočet dráhy rovnoměrného pohybu - 1.díl VY_52_INOVACE_03 Sada 2 Člověk a příroda Fyzika Výpočet dráhy rovnoměrného pohybu - 1.díl VY_52_INOVACE_03 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracovala: Mgr. Marta Merunková, 08-2011 Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692

Anotace: Předmět: fyzika Ročník: 7 Anotace: Předmět: fyzika Ročník: 7. Využití materiálu: vysvětlit rozdíl mezi pojmem trajektorie a dráha a přes legendu v křížovce dospět k definici výpočtu dráhy Forma výuky: PowerPoint prezentace, vytištěná legenda ke křížovce, práce s učebnicí, podrobnější metodika je ukryta v poznámce na listu č. 3, č. 4, č. 5, č. 6, č. 7, Pomůcky: počítač, dataprojektor, učebnice fyziky, legenda ke křížovce Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692

Co označujeme pojmem dráha? Poznámky: Na základě pojmu trajektorie žáci vyvozují pojem dráha a stále rozlišují pojem trajektorie a dráha. Z pokusů znají dráhu rovnoměrného a nerovnoměrného pohybu. Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692

Jak se dráha vypočítá? Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692 3 8   14 15 9 17 1 4 5 11 13 19 6 7 10 12 16 18 20 Poznámky: Žáci obdrží legendu ke křížovce a společně doplňují na tabuli zadané pojmy. Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692

Legenda ke křížovce 1.matematické znázornění pohybu 2.byl v klidu nebo jinak by…………. 3.podlaha má lesklý ……………… 4.stojící auto vzhledem k Zemi má ………………. 5.stojící auto vzhledem ke Slunci má…………… 6.jednoduché měřidlo času 7.každé těleso má svůj …………………... 8.na nádraží visí…………….řád 9.kolotoč koná pohyb………………………………. 10.Každá síla má velikost a ………………… Poznámky: Žáci mají před sebou vytištěnou legendu ke křížovce. Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692

Pokračování legendy 11.pohyb po stejných trajektoriích 12.do grafu vynášíme jednotlivé…………. 13.vyjadřuje vzájemné působení……………… 14.síla pod pravým úhlem……………… 15.věci kolem nás označujeme…………….. 16.jinak pro označení doby 17.základní pomůcka na měření ve škole….. 18.základní jednotka času. 19.pohyb tělesa je rovnoměrný a ………………….. 20.základní jednotka délky Poznámky: Žáci mají předtištěnou legendu ke křížovce. Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692

Vyhodnocení Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692 3 8 2 P J 14 15 Í 9 K T 17 1 E V 4 5 Z 11 13 Ě 19 G H R 6 7 D 10 12 S L 16 18 20 Y CH Á B M Č A I F U Ý Poznámky: Po vyvození definice pro výpočet dráhy si žáci vyhledají v učebnici fyziky pro 7.ročník na straně 21 a zapíší si ho do sešitu. Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692

Citace: http://office.microsoft.com Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692