ICT 2_2/15 Anotace Žáci procvičují párové souhlásky –v- a –f- Autor

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Žáci se naučí druhy vět, procvičí si učivo hravou formou Autor
Advertisements

Doplňte i, y HOR - , NAD – LKA, SCHOD -, T – LKO, MOT – KA,
AnotaceMateriál tvoří prezentace. Vyjádření vlastnictví, popsat předmět, určit barvu. AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný výstup Naučit.
Slabiky ne, ně ve slovech a větách: Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
AnotaceMateriál tvoří prezentace. Procvičování přívlastňovacích zájmen v jednotném a množném čísle. AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný.
S LABIKY TE, TĚ ve slovech a ve větách Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Ve slovech a ve větách: Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Žáci procvičují slabiky di a dy ve slovech a ve větách… Autor
Rychle hádej - co je to? A B CD EFGH IJKL MNO P Q R S T UV W X.
ICT 2_2/20 Anotace Písemná práce – Párové souhlásky –b- nebo –p- Autor
Identifikátor materiálu: ICT AnotaceŽák se seznámí s daňovým systémem ČR AutorMgr. Ivona Kindlová JazykČeština Očekávaný výstupŽák je schopen na.
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmena Přivlastňovací a osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Jazyk český - 1. stupeň Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_05_09.
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním znalostí o zlomcích. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci opakují znalosti o zlomcích.
Obvod čtverce a obdélníka ICT2_1/1
AnotaceMateriál tvoří prezentace. Používání barev v kontextu. AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný výstup Naučit se používat barvy ve větách.
ICT ČJ párové souhlásky uvnitř slov
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
AnotacePrezentace, která se zabývá porovnáváním zloků se stejným a různým jmenovatelem na číselné ose. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný.
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
AnotacePrezentace, která se zabývá postupem sestrojení jehlanu. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci poznají jehlan. Speciální vzdělávací.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Sloh - pohádky Hádej pohádku
Křížovky s VS po L III. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
ICT ČJ VS po Z Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova Anotace:
Anotace Prezentace obsahující příklady na procvičení konstrukce trojúhelníku podle věty USU AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci zkonstruují.
AnotaceMateriál tvoří prezentace. Číslovky základní, AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný výstup Osvojení a výslovnost číslovek.
AnotaceMateriál tvoří prezentace. Vyjádření vlastnictví oblečení, popis oblečení - barvy. AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný výstup Naučit.
Anotace Prezentace, která se zabývá navzájem opačnými čísly. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci rozpoznají opačná čísla. Speciální.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
AnotaceMatriál tvoří prezentace.Úkolem je pozdravit,představit se a oslovit ve FJ AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný výstupOsvojení dialogu.
AnotacePrezentace, která se zabývá násobením zlomků přirozenými čísly. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci násobí zlomky s přirozenými.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotaceMateriál tvoří prezentace. Opakování předložek a přídavných jmen. AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný výstup Ověření znalostí z.
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Prezentace, která se zabývá sčítáním desetinných čísel. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci sečtou desetinná čísla. Speciální vzdělávací.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Prezentace obsahující příklady na procvičení konstrukce trojúhelníku podle věty SSS AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci zkonstruují.
Křížovky s VS po B III. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá násobením desetinného čísla číslem přirozeným. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vynásobí desetinné.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá porovnáváním, sčítáním a odčítáním smíšených čísel. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci porovnávají,
AnotacePrezentace, která se zabývá porovnáváním, sčítáním a odčítáním smíšených čísel. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci porovnávají,
Anotace Prezentace, která se zabývá od čítáním desetinných čísel. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci odečtou desetinná čísla. Speciální.
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Anotace Prezentace, která se zabývá povrchem a objemem hranolu. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vypočítají povrch a objem hranolu.
AnotacePrezentace, která se zabývá rozšiřováním zlomků. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci rozšiřují zlomky. Speciální vzdělávací.
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním a doplněním znalostí o pravoúhlém trojúhelníku. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci.
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Anotace Žáci pomocí návodných hesel hádají název pohádky, relaxační část hodiny sloužící ke změně práce a motivace AutorMgr. Eva Dvořáková JazykČeština.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Opakování – jednoduché stroje Autor Dagmar K a isrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním. Schopnost vyhledávání informací.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice AUTOR : Mgr. Jana Christenová NÁZEV: Vy_32_INOVACE_06_Čj_ Vedlejší věty podmětné a předmětné.
Anotace Finanční gramotnost –Kvíz Hospodaření s penězi na svačinu AutorHolomková Lenka JazykČeština Očekávaný výstup Hospodaření s kapesným na svačinu.
AnotacePrezentace, která se zabývá dělením dvou zlomků. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci dělí zlomky. Speciální vzdělávací potřebyNe.
AnotacePracovní list k procvičení znalostí o jednoduchých strojích AutorDagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním.Výchova.
Párové souhlásky h-ch, v-f, z-s, ž-š
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Autor: Mgr. Vlasta Šujanová
Anotace: prezentace slouží k procvičování párových souhlásek
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec
Větné členy VY_32_Inovace_20SJ - 1
Transkript prezentace:

ICT 2_2/15 Anotace Žáci procvičují párové souhlásky –v- a –f- Autor Mgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci správně rozlišují párové souhlásky v a f Speciální vzdělávací potřeby - žádné – Druh učebního materiálu Pracovní list, test Druh interaktivity Aktivita, test Cílová skupina Žáci 4. a 5. ročníku ZŠ praktické Stupeň a typ vzdělávání základní vzdělávání – první stupeň Typická věková skupina 9 – 11 let Celková velikost 232 kB  

PÍSEMNÁ PRÁCE 4. ročník ZŠ praktické -v- nebo -f-

Doplň - v- nebo -f-   Kre _, fotogra _ , hou _ , podší _ ka, borů _ ky, ko - , láhe _ , koropte - , pá _ , vola _ ka, Stanisla _ , odě _ , venko _ , nejdří - , mrke - , chlé - ,zpě _ ,pozdra _ , věte _ , přestá _ ka, le _ , zpě _ ník, Jarosla _ , Rudol _ , Jose _, Václa _ , Mirosla _ , pozdra_ řešení

Řešení Kre v, fotogra f , hou f, podší v ka, borů v ky, ko v,   láhe v , koropte v, pá v, vola vka, Stanisla v , odě v , venko v , nejdří v , mrke v , chlé v ,zpě v,pozdra v, věte v , přestá v ka, le v, zpě v ník, Jarosla v , Rudol f , Jose f, Václa v , Mirosla v , pozdra v te Zpět na úkol

Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec Použité zdroje: Text Mgr. Eva Dvořáková 14. 3. 2012