ICT 2_2/15 Anotace Žáci procvičují párové souhlásky –v- a –f- Autor Mgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci správně rozlišují párové souhlásky v a f Speciální vzdělávací potřeby - žádné – Druh učebního materiálu Pracovní list, test Druh interaktivity Aktivita, test Cílová skupina Žáci 4. a 5. ročníku ZŠ praktické Stupeň a typ vzdělávání základní vzdělávání – první stupeň Typická věková skupina 9 – 11 let Celková velikost 232 kB
PÍSEMNÁ PRÁCE 4. ročník ZŠ praktické -v- nebo -f-
Doplň - v- nebo -f- Kre _, fotogra _ , hou _ , podší _ ka, borů _ ky, ko - , láhe _ , koropte - , pá _ , vola _ ka, Stanisla _ , odě _ , venko _ , nejdří - , mrke - , chlé - ,zpě _ ,pozdra _ , věte _ , přestá _ ka, le _ , zpě _ ník, Jarosla _ , Rudol _ , Jose _, Václa _ , Mirosla _ , pozdra_ řešení
Řešení Kre v, fotogra f , hou f, podší v ka, borů v ky, ko v, láhe v , koropte v, pá v, vola vka, Stanisla v , odě v , venko v , nejdří v , mrke v , chlé v ,zpě v,pozdra v, věte v , přestá v ka, le v, zpě v ník, Jarosla v , Rudol f , Jose f, Václa v , Mirosla v , pozdra v te Zpět na úkol
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec Použité zdroje: Text Mgr. Eva Dvořáková 14. 3. 2012