Stavba rostliny, životní podmínky a význam rostlin ICT2_1/28

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Urči, o kterou rostlinu se jedná
Advertisements

Doplňte i, y HOR - , NAD – LKA, SCHOD -, T – LKO, MOT – KA,
Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec
Život v lese na podzim Mgr. Iveta Honzejková.
Rostliny 1.třída.
Ve slovech a ve větách: Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Rychle hádej - co je to? A B CD EFGH IJKL MNO P Q R S T UV W X.
Základní vzdělávání - Člověk a příroda – Přírodopis - Biologie rostlin
Lidská kostra Základní škola praktická a základní škola speciální
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmena Přivlastňovací a osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceZemědělství Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní informace.
Základní škola praktická a základní škola speciální
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Zelenina Mgr. Iveta Honzejková.
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec a základní škola speciální Heřmanův Městec.
PŘECHOD ROSTLIN NA SOUŠ- členění rostlinného těla
Tajga, smíšené a listnaté lesy
Základní vzdělávání - Člověk a příroda – Přírodopis - Biologie rostlin
Ovoce Mgr. Iveta Honzejková.
Rostliny podle stavby těla
Základní vzdělávání - Člověk a příroda – Přírodopis - Biologie rostlin
Základní vzdělávání - Člověk a příroda - Přírodopis - Biologie rostlin
Obvod čtverce a obdélníka ICT2_1/1
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
ICT VL PRAVĚK II – 4.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
Anotace Žák se seznámí s aplikací MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže spustit aplikaci MS Word Speciální vzdělávací potřeby.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceMoravská a slezská města Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje významná.
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Základní vzdělávání - Člověk a příroda – Přírodopis - Biologie rostlin
VĚDOMOSTNÍ TEST – orgány a pletivo semenné rostliny Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
ROSTLINNÉ ORGÁNY I. KOŘEN Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
ICT VL Naše okolí 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
ICT VL Asie 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace: Prezentace.
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
Lípa srdčitá Rozmanitost přírody. Lípa srdčitá Rozmanitost přírody.
Sloh - pohádky Hádej pohádku
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
Vyvození a procvičení učiva žák rozezná, pojmenuje, vymodeluje a popíše základní operace s úsečkami; nachází v realitě jejich reprezentaci Autor: Mgr.
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec  Anotace: třídění podstatných jmen, tvorba vět, řazení podle abecedy  Autor: Mgr.
ICT M 5.R. Jednotky hmotnosti
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Stavba těla živočichů Savci
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Škola.
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Anotace Žáci pomocí návodných hesel hádají název pohádky, relaxační část hodiny sloužící ke změně práce a motivace AutorMgr. Eva Dvořáková JazykČeština.
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Knotková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
ROSTLINY.
Anotace : Prezentace je určena pro výuku předmětu Člověk a příroda
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA -prezentace
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
ZŠ a MŠ Nedašov, příspěvková organizace
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
Název školy: Základní škola speciální Litvínov, Šafaříkova 991
AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_107_Stonek bylin
Název projektu: Moderní škola
Jaro na zahradě - jarní práce - jarní květiny.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ZAJÍMAVOSTI OBCE ANOTACE
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
VY_32_INOVACE_08_ROK_jaro
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Transkript prezentace:

Stavba rostliny, životní podmínky a význam rostlin ICT2_1/28 Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec Stavba rostliny, životní podmínky a význam rostlin ICT2_1/28 Anotace: žák se seznámí se stavbou významem rostlin Autor: Mgr. Eva Kaválková Jazyk: Čeština Očekávaný výstup: umí urči nezbytné podmínky pro život rostlin, pozná význam rostlin, rozezná byliny a dřeviny Speciální vzdělávací potřeby: materiál je určen pro žáky 5. ročníku základní školy praktické Klíčová slova: bylina, dřevina, kyslík Druh učebního materiálu: pracovní list / prezentace Druh interaktivity: aktivita / výklad Cílová skupina: žák Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání – první stupeň Typická věková skupina: 10 – 12 let 5. ročník Celková velikost: 328 kB

Rostliny Stavba rostlin, životní podmínky a význam rostlin Botanika Rostliny Stavba rostlin, životní podmínky a význam rostlin

Stavba rostliny Rostlina se skládá z těchto částí Stonek List Květ Kořen Plod

Životní podmínky rostlin Rostlina potřebuje k dobrému růstu - Doplň podle učebnice nebo encyklopedie a dopiš k obrázkům.

Rostliny jsou důležité pro zvířata i člověka Jsou potravou zvířat i člověka. Obohacují vzduch o kyslík. Poskytují úkryt zvěři a ptákům. Zkrášlují životní prostředí. Doplň do obrázku co rostliny dýchají a co vydechují. Použij učebnici nebo encyklopedii.

Rostliny dělíme podle stonku na byliny a dřeviny Dřeviny vyznač modře a byliny zeleně Hluchavka Lípa Třešeň Kopřiva Pampeliška Sedmikráska Kosatec Rybíz Malina růže Petrklíč Javor Smrk Kapradí Angrešt Švestka Jabloň Kopretina Mrkev paprika Při práci použij internet ( wikipedie ). Použité zdroje. Kliparty www.office.microsoft.com