Hlavní zásady kompozice – řešení části

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Referát č. 19 Počítačová grafika Lucie Březíková 4.C.
Advertisements

Základy fotografování kompozice snímku
ÚKOL: MULTIMEDIÁLNÍ PROJEKT (VIDEO)
3MA381 PowerPoint - seznámení
VY_32_INOVACE_FOTF11560ŠVA Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
 F5 – spustit prezentaci  Shift + F5 – spustit prezentaci od aktuálního snímku  Esc – ukončit prezentaci  Za běhu prezentace:  Ctrl + S – přehled.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Člověk a jeho svět Ročník.
Projekt MŠMT ČR EU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_FOTF11460ŠVA Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_FOTF10360ŠVA Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Volné rovnoběžné promítání - úvod
VY_32_INOVACE_FOTF11060ŠVA Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_FOTF11660ŠVA Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Základy práce s videokamerou
VY_32_INOVACE_4.2.IVT4N,1,2.17/Če Gymn á zium, Český Tě ší n, př í spěvkov á organizace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je.
GRAFIKA A DIGITÁLNÍ FOTOGRAFIE. 2 NĚCO O KOMPOZICI Kompozice, nebo-li česky skladba, je souhrn všech opatření, která děláme, aby snímek byl přehledný,
Míchání barev Máme pět základních barev: Bílou Červenou Modrou Žlutou
VY_32_INOVACE_FOTF10860ŠVA Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Tvorba prezentace Rozložení snímků Vkládání obrázků do snímků
VY_32_INOVACE_FOTF11360ŠVA Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_FOTF10960ŠVA V ýukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Vlastní focení Bohumil Bareš. Velikosti záběru Záběry na sebe musí navazovat a to jak tematicky, tak i velikostně. Univerzálním měřítkem pro velikost.
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most Digitální učební materiál vytvořen.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola: Střední.
Plán bytu Co je perspektiva, byla známa vždy?.
Architektura tužkou a ve 3D
37.1 Slovesa Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Český jazyk a literatura Autor: Dana Brádková.
Správná odpověď? Opakování celkového učiva o Základní skladbě obrazu – kompozici obrazu.
Videokamera 05 Jak natáčet ?.
Úhly vedlejší a vrcholové
VY_32_INOVACE_FOTF11160ŠVA Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Co dnes uslyšíte? Zavedení středového promítání.
VY_32_INOVACE_FOTF12060ŠVA Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Klasifikace lineární perspektivy
PERSPEKTIVA.
Počítačová grafika Maturitní otázka č. 19 Martin Ťažký.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
PERSPEKTIVA Lineární Křivočará Žabí, ptačí
Perspektiva VY_32_INOVACE_GR_790.
Architektura tužkou a ve 3D
Převodyvel.úhlůČástiúhlůPolovinaúhlů Sečti! Sečti!Řešrovnosti
Fotografování (3). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně postižené,
SLOH – popis statický popis uměleckého díla
Haribo – základní informace Haribo je německá firma, která byla založena roku 1920 v Bonnu panem Hansem Rieglem, která vyrábí bonbony všech možných druhů.
Tomáš Seidl 1 c. Prezentace Podání většího množství informací v krátkém čase. Co je k dobré prezentaci třeba? Kvalitní vystupování Dokonalá prezentace.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
POPIS Mgr. Michal Oblouk.
V hledáčku kompozice II.
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Hra na barevná auta I. Jaroslava Růžičková.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Druhy kompozic
Jméno Příjmení, další jména Ústav konstruování
Moje první prezentace - animace, přechody Markéta Zakouřilová.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Druhy kompozic
Zvuky přírody Sluchové vnímání.
Vytvoření 3D modelu hračky – Game Boy v programu Cinema 4D
Vytvoření 3D modelu hračky – Game Boy v programu Cinema 4D
Hra na barevná auta III. Jaroslava Růžičková.
výtvarné vyjadřování od nejstarších dob
Interaktivní procvičování anglických slovíček
V hledáčku kompozice II.
Představení FrostFood a.s.
téma vyjádření Obrázek SmartArts obrázky na červeném pozadí
Škola: SŠ, ZŠ a MŠ Karviná Autor: Bc.Balonová Soňa
VY__III/2__INOVACE__196 Pracovní činnosti Stromeček z korálků.
MODERNÍ SVĚTOVÁ PRÓZA JAMES JOYCE VIRGINIA WOOLFOVÁ MARCEL PROUST
Počítačová grafika.
Transkript prezentace:

Hlavní zásady kompozice – řešení 1.- 3. části Správná odpověď? Hlavní zásady kompozice – řešení 1.- 3. části

Hlavní (dominanta) a vedlejší prvek Co rozeznáváme na fotografii : Hlavní (dominanta) a vedlejší prvek 2. Z jaké strany pozorujeme fotografii: Z leva doprava 3. Popiš, co je to dominanta: hlavní prvek, který zaujme svou barvou, velikostí, pocitem umisťujeme ji do středu fotografie měla by být na snímku celá

4. Co je to prostorově rozložený snímek: Zobrazení na fotografii by mělo být celé, ne přerušováno, např. podání ruky. 5. Urči na obrázku dominantu a vedlejší prvek: Dominanta – kočka Vedlejší prvek – zelená tráva, kameny 6. Co je to záběr: Základní jednotka filmového děje. Vytváří dějovou linii.

7. Popiš velký celek: Celkový pohled Použití pro masové scény 8 7. Popiš velký celek: Celkový pohled Použití pro masové scény 8. Kde vznikl a kdy americký plán/záběr: U westernů na přelomu století 10.Pohled zespodu je nadhled nebo podhled: podhled 11. Popiš žabí perspektivu: Když fotíme ze země nebo téměř ze země, protáhne se hlava, tělo se zkrátí

12. Co je to rakurs: Míra podhledu nebo nadhledu. 13 12. Co je to rakurs: Míra podhledu nebo nadhledu. 13.Urči na fotografii polocelek a detail: Polocelek – fotografie B Detail – fotografie A 14. Urči žabí a ptačí perspektivu: Žabí – fotografie A,B Ptačí – není žádná 15.Urči velikost záběru: Velký celek