Š ABLONA : ICT-2-1-3 ČJ Č ÍSLOVKY 5.R. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Advertisements

ICT 2- 3 – Melodie vzestupná, sestupná
ICT 2 – 3 – 14 Kánon Anotace: Prezentace slouží k realizaci písně a seznámení hudebním pojmem kánon. Prezentace obsahuje pracovní list,
ICT VLASTNOSTI TÓNŮ – výška tónů
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENA
ICT Realizace písně ve 2/4 taktu
ICT VL Evropa 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmena Přivlastňovací a osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický.
ICT ČJ VS po B Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace
ICT VL Naše okolí 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Štěpánková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
ICT M 5.R. Zlomky Anotace: Prezentace obsahuje práci s pomůckou k pochopení učiva o zlomcích. Prezentace je prezentována interaktivně na tabuli.
ICT ČJ 5.ročník Význam slov IV.
 Anotace: Prezentace obsahuje cvičení, která slouží k procvičování sčítání a odčítání. Prezentace je prezentována interaktivně na tabuli.  Autor: Mgr.
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Tvarosloví – zájmena, číslovky
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly III Anotace: Prezentace obsahuje příklady k procvičení učiva počítáme s velkými čísly. Prezentace je prezentována.
ICT M 5.R. Desetinná čísla
Count shapes Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENO MY, YOUR ANOTACE Šablona:ICT AJ přivlastňovací zájmena MY, YOUR Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
ICT M 5.R. Další jednotky hmotnosti
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Smékalová Jitka ANOTACE Žáci si s pomocí učitele zopakují druhy číslovek, žáci si.
Anotace : ICT ČJ přídavná jména II. - 5.ročník
Anotace : ICT ČJ podstatná jména II. - 4.ročník
ICT VL Evropa 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
Vzdělávací oblast: Český jazyk – gramatika Autor: Vlasta Lindovská
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly II Anotace: Prezentace obsahuje příklady k procvičení učiva počítáme s velkými čísly. Prezentace je prezentována.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
ICT ČJ párové souhlásky uvnitř slov
ICT VL PRAVĚK II – 4.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
VY_32_INOVACE_Čj-Ml 6.,7.05 Anotace: Prezentace je zaměřena na číslovky a jejich dělení. Žáci si hravou formou procvičí pravidla pro psaní číslovek ve.
ICT VL Evropa 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
ICT M 5.R. Desetinná čísla – v obchodě Anotace: Prezentace obsahuje příklady k procvičení čtení desetinných čísel. Prezentace je prezentována interaktivně.
ICT VL Naše okolí 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
ICT ČJ VS po V Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova Anotace:
ICT ČJ procvičování učiva 4. a 5.ročník
ICT M 5.R. Písemné násobení a dělení
ICT VL Asie 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace: Prezentace.
ICT M 5.r. Slovní úlohy – v obchodě Anotace: Prezentace obsahuje cvičení, která slouží k řešení slovních úloh. Prezentace je prezentována interaktivně.
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
ICT M 5.R. Římské číslice II
ICT VL Pravěk – procvičování 4.R
Sloh - pohádky Hádej pohádku
Křížovky s VS po L III. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
ICT ČJ VS po Z Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova Anotace:
ICT – 2 – 3 – 33 HV HUDEBNÍ NÁSTROJE DECHOVÉ
ICT ČJ podstatná jména I. - 4.ročník
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
ICT – 2 – 3 – Hudební výchova
ICT M 5.R. Jednotky času
ICT M 5.R. Jednotky hmotnosti
ICT M 5.R. Jednotky času Anotace: : Prezentace obsahuje učivo Jednotky času v reálných situacích a příklady k procvičování. Prezentace je prezentována.
ICT VL Evropa – povrch 5.R.
ICT VL Naše okolí 5.R.  Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět  Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět  Tematický okruh: Místo, kde žijeme  Anotace:
ICT VL Evropa 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
ICT ČJ VS po P Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace
ICT ČJ VS po M Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova Anotace:
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Křížovky s VS po B III. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
ICT M 5.r. Řešíme rovnice Anotace: Prezentace obsahuje p ř íklady k procvi č ování ř ešení rovnic. Prezentace je prezentována interaktivn ě na.
ICT M 5.R. Desetinná čísla kolem nás
ICT – 2 – 3 – 5 Hudební výchova - hudební rytmus
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Základní škola Unhošť CZ.1.07/1.4.00/ Projekt MŠMT ČR
Šablona 32 VY_32_INOVACE_04_30_Převody jednotek hmotnosti- procvičení.
ČÍSLOVKY - DRUHY Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Transkript prezentace:

Š ABLONA : ICT ČJ Č ÍSLOVKY 5.R. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova Anotace: Prezentace obsahuje výklad o číslovkách – určování číslovek určitých a neurčitých. Pomocí pracovního listu si žáci procvičí jejich určování a vymyslí vlastní věty s použitím získaných vědomostí. Prezentace je prezentována na interaktivní tabuli. Pracovní list žáci doplňují interaktivně na tabuli. Autor: Mgr. Pavla Polanská Jazyk: Český jazyk Očekávaný výstup: určuje slovní druhy plnovýznamových slov a využívá je v gramaticky správných tvarech Speciální vzdělávací potřeby - žádné – Klíčová slova: číslovky Druh učebního materiálu: prezentace, pracovní list Druh interaktivity: výklad/aktivita Cílová skupina: ž ák Stupeň a typ vzdělávání – základní vzdělávání - první stupeň - druhé období Typická věková skupina let Celková velikost – 105 kB – soubor pptx

4. Č ÍSLOVKY - - jsou slova významu číselného - - určujeme u nich rod, číslo a pád - - můžeme je skloňovat - - jsou to slova ohebná

R OZLIŠUJEME ČÍSLOVKY URČITÉ A NEURČITÉ Číslovky určité - označují přesný počet - můžeme je vyjádřit číslicemi Jura snědl 8 knedlíků. Jura snědl osm knedlíků. Číslovky neurčité - neoznačují přesný počet - nemůžeme je vyjádřit číslicemi Jura snědl několik knedlíků. Jura snědl hodně knedlíků.

SLOVA ZAPIŠ DO DVOU SLOUPCŮ PODLE TOHO ZDA JE MŮŽEME ČI NEMŮŽEME VYJÁDŘIT ČÍSLICÍ – MÁLO, ŠEST, DVAKRÁT, NĚKOLIK, KOLIKÁTÁ, PÁTÁ, TROJE, NĚKOLIKERY, STR. 15, DEVATENÁCETDVACETTŘI …………………………. Číslovky určitéČíslovky neurčité

V YMYSLI A NAPIŠ VĚTY, KTERÉ MAJÍ Číslovku určitou 1. ………………………………………………………. 2. ………………………………………………………. 3. ………………………………………………………. Číslovku neurčitou 1. ………………………………………………………. 2. ………………………………………………………. 3. ………………………………………………………. Věty přepiš do sešitu.