Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0526 Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
the British Commonwealth
Advertisements

AUSTRALIA – people and nationalities, states and territories, political system, economy Autor je výhradním tvůrcem materiálu. Datum vytvoření: Datum vytvoření:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Syrovátková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: AJ170 NÁZEV VZDĚLÁVACÍHO MATERIÁLU: Australia NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Znojmo, Václavské nám. 8 ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Tasmánie – poslech, práce s textem. Anotace: Žáci si v prezentaci procvičí poslech a čtení, což je podpořeno vizuálně a sluchově. Žáci také pracují s textem.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině London VY_22_INOVACE_08 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Soňa Jarošová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Ročník: 1. – 4. ročník Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_02_AJ_CM Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_29.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_13_AJ_ACH Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
NázevAustralia - History Předmět, ročník Seminář z anglického jazyka, septima Tematická oblast Reálie anglicky mluvících zemí I. AnotaceJedná se o prezentaci.
The exercises to the topic Scotland with solution.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
UK – location and borders, climate, geography Autor: Autor: Ing. Vladimír Havlík Autor je výhradním tvůrcem materiálu. Datum vytvoření: Datum vytvoření:
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Traditions By Dagmar Machů Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: AJ168 NÁZEV VZDĚLÁVACÍHO MATERIÁLU: Canada NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Znojmo, Václavské nám. 8 ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.107/1.500/ Název aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Menu Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Symbols of Great Britain Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 1 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
A Job Interview By Dagmar Machů Škola: SOU Val. Klobouky Ročník: třetí Obor: Kuchař/číšník Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Soňa Jarošová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
 I.E.S. Ramón Menéndez Pidal Secondary School
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
The United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland 7. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
CANADA Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ.
CANADA 2.stupeň Autor: Mgr.Radek Hasch, Masarykova ZŠ Plzeň Projekt "EU peníze školám", registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Tento projekt.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
CLIL - PRE - 02 Zeměpis na II.stupni – CLIL výuka  Číslo operačního programu:  CZ.1.07  Operační program :  Vzdělávání pro konkurenceschopnost  Název.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Australia Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-10 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky cizích.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Verbs about clothes I Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-4 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
INTEGRATED RESCUE SYSTEM Střední průmyslová škola Hranice Mgr. Radka Vorlová 02_Integrated Rescue System CZ.1.07/1.5.00/
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Vít Klimeš Název materiálu: VY_32_INOVACE_4_ANGLICKY_JAZYK_REALIE_19.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Vít Klimeš Název materiálu: VY_32_INOVACE_4_ANGLICKY_JAZYK_REALIE_17.
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_07_25_USA. USA Anotace : Prezentace může sloužit jako výkladové, opakovací či rozšiřující učivo Autor: Mgr. Daniela Hamplová,
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Pavla Šrubařová AUTOR: Mgr. Pavla Šrubařová VY_22_INOVACE_AKON_18_New_Zealand.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
My home town. Název školy: Střední škola sociální PERSPEKTIVA a Vyšší odborná škola, s.r.o. Adresa:Mírová 218/6 Dubí III - Pozorka Název projektu KLÍČE.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Pavla Šrubařová AUTOR: Mgr. Pavla Šrubařová VY_22_INOVACE_AKON_31_Canada.
{ WELCOME TO PRAGUE Anotace: Materiál je určen žáků 8. ročníku a slouží k výkladu základních informací o pražských památkách a zajímavostech. Název školy:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
The Political system of the USA and the UK
Australia VY_22_INOVACE_01_01
AUSTRALIA.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Prague VY_22_INOVACE_01_40 Projekt.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Téma hodiny: English speaking countries – Canada 4.
Téma hodiny: English speaking countries – Australia 4.
CANADA (presentation)
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Nový Zéland Autor: Michaela.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
The Czech Republic.
Transkript prezentace:

Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název vzdělávacího materiáluReálie Číslo vzdělávacího materiáluVY_32_INOVACE_05_15- Seychelles Jméno autoraJaroslava Čejková Tegerová Název školy Střední škola živnostenská Sokolov, příspěvková organizace „EU peníze středním školám“

A Garden Of Eden

 archipelago  marines  traders  circumstances  likewise  souostroví  námořníci  obchodníci  okolnosti  rovněž také

 About 1500 km east of Mombasa, Africa, you will reach a group of 115 islands, which are poetically called “A Hidden Treasure”, “A Pearle Of The Indian Ocean”, “A Garden of Eden”, or simply “The Seychelles.

 The islands were originally uninhabited but later Maldivian and Arab marines and traders as well as pirates landed on the amazing shoreline.  During the Napoleonic wars, France ruled the archipelago but in 1812 the islands became a colony of the Kingdom of England. In the process of decolonization the Seychelles gained their independence from Great Britain in 1976 and became a free member of the Commonwealth of Nations. The symbolic Head of the Commonwealth is Elisabeth II but the real state representative is the President.

1 2 3

 Due to historical circumstances and multi- ethnic roots (African, French, Indian, Chinese and British) official languages are French, English and Seychellois Creole. (Creole languages are usually a mixture of African dialects, French, English and Spanish – depending on location).  The capital city is called Victoria and is situated on the island Mahé with a population of 80,000 people. (All of the Seychelles have 94,000 inhabitants.)

People in the Market Street,

 Mahé, the largest island, is 27 km long and 8 km wide.  Praslin is the second largest island of the Seychelles and its territory went on the UNESCO World Cultural and Natural Heritage List.  The island La Digue takes the third position. These three are granite islands but the others are mostly coral.  Vegetation on the islands have a tropical character all year round thanks to its rich water sources and high humidity.  From November to April the islands get monsoon rains and the temperature falls to 23°C.

A swamp on La Digue

 The Seychelles are considered to be a living museum of natural history and science. Local environmental legislation is very strict as the Seychelles are home to many endemic species and the fauna and flora eco-system is very fragile. Nowhere else in the world will you see coco-de-mer, the largest fruit and seed of all, also called a nut-of-love; the jellyfish tree, with only eight surviving examples, the giant tortoises and Seychelles Black Parrot – the national bird of the country.

Critically endangered plant.

The male and female plants grow separately and reach a height of 25 – 34 m. The fruit needs 6 -7 years to mature. The heaviest seed ever weighted was 17,6 kg. The seed The female plant with fruit The male plant

 Except for increasing tourism which offers all kinds of water sports and luxurious hotels, the main industry is fishing, planting and export of vanilla, cinnamon and coconuts.  About 50% of the population have a home telephone.  About 20 years ago, there were only 2 kilometres of asphalt roads and one non- working traffic light in Victoria, Mahé Island.

Palm Oil making in the country Cinnamon Green coconuts

1. Where are the Seychelles located? 2. Who were the first visitors and inhabitants? 3. What is the political system? 4. Who is the head of the country? 5. What languages have official status in the Seychelles and why? 6. What is the population of the capital city and the entire Seychelles? 7. How many islands comprise the archipelago? 8. From what substances have the islands originated? 9. What endemic plant and animals can you name? 10. What are the main industry sectors? If you can‘t remember the answer, go through this presentation once again

 AUTOR NEUVEDEN. Seychelles [online]. [cit ]. Dostupný na WWW:  AUTOR NEUVEDEN. Mahé, Seychelles [online]. [cit ]. Dostupný na WWW:  AUTOR NEUVEDEN. Praslin [online]. [cit ]. Dostupný na WWW:  AUTOR NEUVEDEN. Wikipedia [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: Obrázky: Citace obrázků jsou uvedeny pod každým snímkem jednotlivě pro zachování přehlednosti