V ÝUKOVÝ MATERIÁL VYTVOŘENÝ V RÁMCI PROJEKTU „EU PENÍZE ŠKOLÁM “ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Tematická oblast: marketing a management Autor: Ing. Iveta Kubistová Téma: Fáze nákupního procesu Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_MM_17_FAZE NAKUPNIHO PROCESU Datum tvorby: Klíčová slova: nákupní proces, fáze nákupního procesu Anotace: materiál slouží k procvičení tématiky nákupního procesu
F ÁZE NÁKUPNÍHO PROCESU
Každý zákazník, který si chce pořídit nový produkt vstupuje do tzv. nákupního procesu Nákupní proces má několik fází
Z ÁKLADNÍ FÁZE NÁKUPNÍHO PROCESU Rozpoznání potřeby | Vyhledání informací | Hodnocení | Rozhodnutí o koupi | Koupě | Po prodejní obavy
Ú LOHA : Žáci se rozdělí do několika skupin. Každá skupina si fiktivně zvolí produkt, který chce koupit a má 10 minut na vypracování a rozbor jednotlivých fází nákupního procesu. Jeden zástupce z každé skupiny popíše celé třídě výsledky jejich práce.
Z DROJE : Vlastní zdroje autorky Galerie Klipart Karlíček Miroslav a kol., Základy marketingu, Grada 2013, ISBN: