PROPAGACE REKLAMA Brigita STLOUKALOVÁ. Reklama = placená forma neosobní prezentace výrobků, služeb, myšlenek prostřednictvím médií  reklama se sportovními.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Požadavky na etiku v reklamě
Advertisements

PROPAGACE MARKETING.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Propagace a reklama na facebooku
Geografie cestovního ruchu
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
Reklama v rozhodování firmy. Reklamní výdaje a jejich účinnost
PUBLICITA Informační a propagační aktivity v rámci OP VK Seminář k 1. výzvě k předkládání grantových projektů.
ZALOŽENÍ TJ/SK Brigita Stloukalová. Nastudujte si sami: Šimková, E. Základy managementu a marketingu pro neziskové organizace. Kap. 5. Manažer v organizaci.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Reklama v marketingu Obsah Pojem reklama, znaky reklamy Druhy reklamy
Číslo v digitálním archivu školy
Prezentace SPASS Sponzoring ve sportu Prezentuje: Ing. Maxim Sládek
Cíl reklamy, druhy, její využití a samostatné sestavení
Komunikace a stimulování prodeje
Téma lze vyučovat i v jiných oborech.
HANÁ Systém regionálního značení. Proč podporovat místní produkty? výrobky za to stojí výjimečnost díky vazbě na region (kultura, tradice, příroda) kvalita:
MARKETING Brigita Stloukalová. Nastudujte si sami: Šimková, E. Základy managementu a marketingu pro neziskové organizace. Kap. 8. Marketing v neziskové.
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
Aktivita č.2: Podnikání a právo
Přednáška: PROPAGACE Propagace (komunikační mix) - zprostředkovává informační tok způsobem výhodným pro obě zúčastněné strany.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_20 Název materiálu: Reklama Tematická oblast: Estetika, 1. ročník Anotace: Prezentace slouží k výkladu.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Cíle Metody a techniky Testování obalu. Cílem výzkumu obalu je zjistit: Aspekty užívání Vnímání obalu (identifika č ní síla) Nápadnost (rozlišovací síla)
Obchodní akademie Liberec Ekonomické lyceum Propagační písemnosti a jejich vliv na poptávku po zboží Praktická odborná část maturitní zkoušky z korespondence.
Komunikační mix Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
9.Komunikace.
Propagace - Promotion -
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
1. Datum vytvoření: Téma: Datum vytvoření: Téma: Inzerát Cíl prezentace: Zvládnutí základů inzerátuCíl prezentace: Zvládnutí základů inzerátu.
Téma: Využití Corelu v Marketingu Vypracoval/a: Ing. Jana Wasserbauerová.
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Marketingová komunikace
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
ICT triatlon - 5. ročník triatlonu pro pracovníky ICT Račice června 2010.
Michal Vondráček, Pavla Zadáková. Psychologické pohnutky Propagace Reklama Zkušenosti Módnost.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
„5 M“ Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2 –
Reklama 8. ročník. Definice takové sdělení, které má příjemce ovlivnit, aby se nějak choval nebo aby zaujal určitý postoj takové sdělení, které má příjemce.
8. Marketing.
Technika řízení LH Přednáška 2 Vladimír Mana. Vybavení a výstroj rozhodčího Brusle Přilba a chránič očí Ostatní chrániče Dres a kalhoty Píšťalka Ostatní.
Kurz: Úvod do marketingu a jeho význam pro podnikání Budoucnost pro připravené.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_21_01 Název materiáluReklama.
Možnosti reklamy a propagace Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Tvorba značky. Značka Hodnota Investice Přínosy Systém hodnot.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_078 Jméno autora: Blanka Zbožínková Název.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2801_reklama Téma: Reklama a její klady a zápory Číslo projektu:
IMAGE - specifický obraz výrobku odráží očekávání veřejnosti POZOR! Aktuální percepce lidí bývají vždycky ovlivněny minulou zkušeností ! Podnik by měl.
EU_62_A_sada 1_07_M_Reklama_Pol Název školy Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, p. o. Autor Ing. Jana Poliačíková Anotace Materiál.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost P U B L I C I T A
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Marketing sportu bp 2086.
Marketing, reklama a sponzoring ve sportu
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Marketingová komunikace
Propagace základní pojmy
Piktogram reklama logo
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
Transkript prezentace:

PROPAGACE REKLAMA Brigita STLOUKALOVÁ

Reklama = placená forma neosobní prezentace výrobků, služeb, myšlenek prostřednictvím médií  reklama se sportovními motivy  reklama se známou sportovní osobností  reklama s využitím médií z oblasti sportu Vybraná média: televize, rozhlas, denní tisk, časopisy, plakáty, film, INTERNET

GR 6 REKLAMA GR 6.1 Reklama ve formě označení výrobce plaveckého oblečení tj. plavek, čepičky brýlí a sportovního oblečení oficiálního oblečení, sportovního obutí, ručníku a sportovních kabel se řídí pravidly BL 7. Dvoudílné plavky jsou považovány vzhledem k reklamě za jeden úbor. Jako reklama se nepovažuje jméno závodníka, vlajka a znak státu za který závodník plave. GR 6.2 Jakákoliv reklama na těle závodníka není dovolena. GR 6.3 Reklama na tabák a alkohol je zakázána. GR 6.4 Pro soutěže pořádané LEN stanoví LEN vlastní pravidla pro reklamu, ale v souladu s pravidlem GR 6.1. GR 6.5 Pro soutěže, pořádané v české republice může ČSPS stanovit vlastní omezení reklam, které vydá formou závazného předpisu a vhodnou formou zveřejní.

 na dresech a sportovních oděvech  na startovacích číslech  na mantinelu nebo jeho náhradě  na sportovním nářadí a náčiní  na výsledkových tabulích Druhy reklamy

 informační  přesvědčovací  upomínací Funkce reklamy

 atraktivita a populárnost sportu  doba působení reklamy  frekvence sportu v médiích  význam média  způsob prezentace  věhlas použité značky Aspekty reklamy – její účinnost

 posílení známosti  posílení preference firmy na sportovní zboží  změna image firmy, produktu  potlačení konkurenční reklamy  osobnost sportovce  účast televize  využít nucené reklamy  zvýšení frekvence reklamy Co může sportovní manažer nabídnout?

 Pirelli  HC Eaton Pardubice KONTRAPRODUKTIVITA?

a)definujte vizi svojí „fiktivní“ organizace b)vymezte její poslání c)udělejte SWOT analýzu své organizace d)sepište stanovy e)vymyslete LOGO SEMINÁRNÍ PRÁCE „moje organizace“