Baroko – výtvarné umění, hudba – 8. ročník

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
BAROKO V ČECHÁCH.
Advertisements

Baroko.
Baroko.
Základní vzdělávání – Člověk a společnost - Dějepis
Baroko.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Zdeňka Šupková Název šablonyIII/2.
Barokní umění.
Baroko sochařství.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Baroko - procvičení 8. ročník.
Součin mocnin se stejným základem
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Matematika – 8.ročník Počítání s mocninami – 1
Matematika – 8.ročník Počítání s mocninami - 2
Druhá a třetí mocnina a odmocnina - shrnutí
Baroko Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Matyáš Bernard Braun Název školy
Základní vzdělávání – Člověk a společnost - Dějepis
Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Matematika - 7. ročník Sčítání celých čísel
Převody jednotek hmotnosti - 1 Matematika - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Převody jednotek délky
Početní výkony s desetinnými čísly - 1
Matematika – Pamětné dělení 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Násobení desetinných čísel
Početní výkony s desetinnými čísly - 2
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Sčítání a odčítání desetinných čísel Matematika - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
Sčítáme dvojciferná čísla Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Matematika Násobení a dělení celých čísel 7. ročník
Určování druhé mocniny a odmocniny
Dělení se zbytkem 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Barokní umění. Baroko (barok) (zřejmě z portugalského pérola barroca – perla nepravidelného tvaru) (zřejmě z portugalského pérola barroca – perla nepravidelného.
Barokní kultura Název sady materiálů: Dějepis pro 8. ročník Název materiálu: VY_32_INOVACE_D_8_3611_Barokní_kultura Autor: Mgr. Kočíř Petr Základní škola.
VÝTVARNÉ UMĚNÍ Sochařství vnitřní výzdoba kostelů zámecké a palácové interiéry venkovní schodiště sochy v zahradách, na mostech atd. většinou byl ztvárněný.
Jméno autora Mgr. Jiří Kozák Datum vytvoření listopad 2011 Ročník 8. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Člověk a společnost Dějepis Modernizace společnosti.
BAROKO. původ slova z portugalštiny – barocco = perla nepravidelného tvaru umělecko-kulturní směr barok vznikl v Itálii a šířil se asi od roku 1600 do.
Šablona Identifikátor školy: Jméno autora: Pavlína DoleželováDatum vytvoření: Vzdělávací obor, téma: Dějepis – baroko, sochařství,umělci.
Baroko Autor: Mgr. Jana KalvasováDatum: Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308.
Baroko Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo: VY_32_INOVACE_17.
Matematika – 8.ročník Mocnina se základem 10
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Opakování z 2. ročníku Český jazyk – 3. ročník
NOVOVĚK Kapitola VIII. BAROKNÍ UMĚNÍ Pavel Josef Vejvanovský.
Mocnina součinu, podílu a mocniny
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Název školy: ZŠ Průhonice
BAROKO sochařství, malířství, literatura
Jednotky hmotnosti 5. ročník
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
BAROKO významní představitelé
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
BAROKO sochařství, malířství, literatura
BAROKO - OPAKOVÁNÍ Anotace: Prezentace je určena žákům osmého ročníku
Transkript prezentace:

Baroko – výtvarné umění, hudba – 8. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST EU Peníze školám Baroko – výtvarné umění, hudba – 8. ročník

Název: Baroko – výtvarné umění, hudba Anotace: Výkladová prezentace zaměřená na barokní výtvarné umění (malířství a sochařství) a hudbu. Uvádí nejvýznamnější představitele a díla. Vypracoval: Mgr. Věra Sýkorová Vzdělávací oblast: Člověk a společnost, Dějepis, Novověk Metodika práce s materiálem: Výkladová prezentace, lze využít i k opakování (Druh učebního materiálu: Prezentace) Ročník: 8. Datum vytvoření: 11. 10. 2011

Baroko – výtvarné umění hudba

Vypracovala: Mgr. V. Sýkorová Použitá literatura: www.svata-hora.cz www.zamky-hrady.cz www.wikipedia.org www.google.cz Literatura pro 1. ročník středních škol. DIDAKTIS 2008. VÁLKOVÁ, V.: Dějepis 8 pro základní školy – NOVOVĚK. Praha 2008. LNĚNIČKOVÁ, L.: Dějiny v obrazech – České země v době baroka. Albatros Praha. SOCHROVÁ, M.: Dějepis II. v kostce pro střední školy. Fragment. Odmaturuj z dějepisu 1. DIDAKTIS 2006. Čornej, P. a kol.: Dějepis 2 pro gymnázia a střední školy. Praha 2006. Společník cestovatele – ITÁLIE. IKAR.

http://www. google. cz/imgres http://www.google.cz/imgres?q=rom%C3%A1nsk%C3%A9+mal%C3%AD%C5%99stv%C3%AD&hl=cs&gbv=2&biw=1280&bih=766&tbm=isch&tbnid=G-X1q7NwzTCRDM:&imgrefurl=http://leccos.com/index.php/clanky/romanske-vytvarne-umeni&docid=BoxO6wa_tNn7AM&imgurl=http://leccos.com/pics/pic/romanske_vytv._umeni.jpg&w=242&h=330&ei=NevYT-OYKa-S0QXUjZnyAw&zoom=1&iact=hc&vpx=622&vpy=385&dur=5766&hovh=262&hovw=192&tx=69&ty=99&sig=104430009650744727929&page=2&tbnh=141&tbnw=105&start=32&ndsp=35&ved=1t:429,r:3,s:32,i:220 http://www.google.cz/imgres?q=vid%C4%9Bn%C3%AD+svat%C3%A9+terezie&hl=cs&biw=1280&bih=766&gbv=2&tbm=isch&tbnid=Ab5M-3qMr5SZXM:&imgrefurl=http://revue.theofil.cz/krestanske-pojmy-detail.php%3Fclanek%3D949&docid=6mFi8d5amyPM6M&imgurl=http://revue.theofil.cz/user-files/images/bernini-extaze-svate-terezie-men.jpg&w=240&h=347&ei=A-zYT4LBJOSk0QXKlsWrBA&zoom=1 http://www.backtoclassics.com/gallery/gianlorenzobernini/beataludovicaalbertoni/ http://www.google.cz/imgres?q=bernini&hl=cs&biw=1280&bih=766&gbv=2&tbm=isch&tbnid=o26cnELj_GCAcM:&imgrefurl=http://cs.wikipedia.org/wiki/Gian_Lorenzo_Bernini&docid=eBv1x8x63wGfpM&imgurl=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/0d/Gian_Lorenzo_Bernini_cat01.jpg/220px-Gian_Lorenzo_Bernini_cat01.jpg&w=220&h=320&ei=SOzYT9m9Naq90QXQmO2PBA&zoom=1&iact=hc&vpx=176&vpy=116&dur=2578&hovh=256&hovw=176&tx=91&ty=153&sig=104430009650744727929&page=1&tbnh=134&tbnw=92&start=0&ndsp=31&ved=1t:429,r:0,s:0,i:71 http://www.google.cz/imgres?q=bernini&hl=cs&biw=1280&bih=766&gbv=2&tbm=isch&tbnid=jP5bzMSEvgqsvM:&imgrefurl=http://users.ipfw.edu/jehle/poesia/bernini-dafne.htm&docid=ud0nH9uYScoNkM&imgurl=http://users.ipfw.edu/jehle/poesia/apollo_dafne-bernini.jpg&w=324&h=586&ei=SOzYT9m9Naq90QXQmO2PBA&zoom=1&iact=hc&vpx=928&vpy=93&dur=3359&hovh=302&hovw=167&tx=79&ty=157&sig=104430009650744727929&page=1&tbnh=134&tbnw=74&start=0&ndsp=31&ved=1t:429,r:6,s:0,i:89 http://www.google.cz/imgres?q=maty%C3%A1%C5%A1+bernard+braun&hl=cs&biw=1280&bih=766&gbv=2&tbm=isch&tbnid=7a2GM34Tf-JrbM:&imgrefurl=http://www.josefov-jaromer.cz/kuks-braunuv-betlem.php&docid=g68WgkvEhw5Y5M&imgurl=http://www.josefov-jaromer.cz/img/lapidarium.jpg&w=470&h=353&ei=Qe3YT-69Hqm00QXg68CCBA&zoom=1&iact=hc&vpx=525&vpy=299&dur=78&hovh=194&hovw=259&tx=87&ty=132&sig=104430009650744727929&page=1&tbnh=138&tbnw=191&start=0&ndsp=31&ved=1t:429,r:11,s:0,i:105 http://www.google.cz/imgres?q=kuks&hl=cs&gbv=2&biw=1280&bih=766&tbm=isch&tbnid=y01uIYvlQ6psIM:&imgrefurl=http://www.dagmarzemankova.cz/en/vystavy-obrazu-2005/&docid=28YayoYSlSTTOM&imgurl=http://www.dagmarzemankova.cz/vystavy/2005/kuks004_big.jpg&w=640&h=480&ei=qu3YT96RG9GU0QW83IG5BA&zoom=1&iact=hc&vpx=974&vpy=288&dur=1765&hovh=194&hovw=259&tx=152&ty=76&sig=104430009650744727929&page=3&tbnh=145&tbnw=194&start=54&ndsp=30&ved=1t:429,r:5,s:54,i:258 http://www.google.cz/imgres?q=Braun%C5%AFv+betl%C3%A9m&hl=cs&biw=1280&bih=766&gbv=2&tbm=isch&tbnid=IE4h7zABQgtyqM:&imgrefurl=http://www.ivo-turista.webz.cz/betlem.htm&docid=gzWFZ7vh8axNHM&imgurl=http://www.ivo-turista.webz.cz/betlem/betlem26.JPG&w=600&h=450&ei=Q-7YT_SYN-OW0QXis9SpBA&zoom=1 http://www.google.cz/imgres?q=Braun%C5%AFv+betl%C3%A9m&hl=cs&biw=1280&bih=766&gbv=2&tbm=isch&tbnid=hBswhfyCfTs0JM:&imgrefurl=http://svatosovi.bloguje.cz/699126-po-stopach-prusko-rakouske-valky-na-letni-turisticky-sraz.php&docid=IH8Gy78Vg0kb6M&imgurl=http://svatosovi.bloguje.cz/img/kopie%252520-%252520dsc04299.jpg&w=480&h=360&ei=Q-7YT_SYN-OW0QXis9SpBA&zoom=1 http://www.google.cz/imgres?q=Braun%C5%AFv+betl%C3%A9m&hl=cs&biw=1280&bih=766&gbv=2&tbm=isch&tbnid=yi1vgWztDt_GnM:&imgrefurl=http://www.turistik.cz/cz/kraje/kralovehradecky-kraj/okres-trutnov/dvur-kralove-nad-labem/braunuv-betlem-v-zirci/galerie/&docid=bMg0w_HHezfT-M&itg=1&imgurl=http://www.turistik.cz/cz/kraje/kralovehradecky-kraj/okres-trutnov/dvur-kralove-nad-labem/braunuv-betlem-v-zirci/galerie/ir/files/gallery/19696/63704--c302x302.jpg&w=302&h=302&ei=Q-7YT_SYN-OW0QXis9SpBA&zoom=1 http://www.google.cz/imgres?q=maxmili%C3%A1n+brokof&hl=cs&biw=1280&bih=766&gbv=2&tbm=isch&tbnid=C_zmKVxv5gJWuM:&imgrefurl=http://cs.wikipedia.org/wiki/Ferdinand_Maxmili%25C3%25A1n_Brokoff&docid=itPqyF4lipW1qM&imgurl=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/1c/Jan_Ferdinand_Brokov_-_Jan_Vil%2525C3%2525ADmek.jpg/220px-Jan_Ferdinand_Brokov_-_Jan_Vil%2525C3%2525ADmek.jpg&w=220&h=270&ei=Vu_YT7nCOcPE0QWf4sT4Aw&zoom=1 http://www.google.cz/imgres?q=maxmili%C3%A1n+brokof&hl=cs&biw=1280&bih=766&gbv=2&tbm=isch&tbnid=Kvw0nb8JLVCNOM:&imgrefurl=http://www.turistika.cz/mista/karluv-most-sv-frantisek-xaversky&docid=uw33uhxdciIjyM&imgurl=http://www.turistika.cz/foto/8381/37154/mid_f_normalFile1-karluv-most-sv-frantisek-xaversky.jpg&w=450&h=675&ei=Vu_YT7nCOcPE0QWf4sT4Aw&zoom=1&iact=hc&vpx=485&vpy=96&dur=2235&hovh=275&hovw=183&tx=77&ty=153&sig=104430009650744727929&page=1&tbnh=121&tbnw=81&start=0&ndsp=31&ved=1t:429,r:10,s:0,i:102 http://www.google.cz/imgres?q=maxmili%C3%A1n+brokof&hl=cs&biw=1280&bih=766&gbv=2&tbm=isch&tbnid=vs9ShmEqB2uLCM:&imgrefurl=http://www.digital-guide.cz/cs/realie/sochari/ferdinand-maxmilian-brokof/&docid=nTob0w7TdUf8fM&imgurl=http://www.digital-guide.cz/media/thumbs/digital_guide/selekce_realie/vyznamne_osobnosti/sochari/ferdinand_maxmilian_brokof/ferdinand_maxmilian_brokof_barbora_jpg_800x800_q85.jpg&w=400&h=600&ei=Vu_YT7nCOcPE0QWf4sT4Aw&zoom=1&iact=hc&vpx=331&vpy=2&dur=4063&hovh=275&hovw=183&tx=65&ty=116&sig=104430009650744727929&page=1&tbnh=144&tbnw=96&start=0&ndsp=31&ved=1t:429,r:1,s:0,i:74

Baroko - sochařství Románský sloh Barokní socha

Baroko - sochařství Sochy: Barokní umělci usilovali především o vyvolání určitého pocitu. Sochy: většinou náboženské motivy či inspirace antickou mytologií – výraz postavy, duševní stav (bolest, radost, překvapení, strach …) dynamika – zachycení postav v pohybu, dokonalé ztvárnění dramatické situace často rozevlátý šat výzdoba kostelů, zámků a paláců, městské kašny, náměstí, mosty

Barokní sochaři Gian Lorenzo Bernini – nejproslulejší evropský sochař Ve tváři umírající světice Bernini mistrovsky zachytil úlevu z přicházející smrti po protrpěných mukách.

Barokní sochaři u nás Jan Jiří Bendl Ferdinand Maxmilián Brokof (tvůrce několika soch na Karlově mostě) Matyáš Bernard Braun (sochy na Karlově mostě, sochy u zámku Kuks)

M. B. BRAUN ALEGORICKÉ SOCHY CTNOSTÍ A NEŘESTÍ V KUKSU

BRAUNŮV BETLÉM U KUKSU

Ferdinand Maxmilián BROKOF - sousoší na Karlově mostě

MALÍŘSTVÍ opět převaha náboženské a mytologické tematiky vnitřní napětí postavy s bujnými tvary hra světel a stínů, technika šerosvitu (obraz tonul v temných tónech, ústřední scéna nebo hlavní postava vystupuje jakoby byla nasvícená)

Malířství Představitelé evropského malířství: it. Caravaggio nizozemští rodáci – Rembrandt van Rijn a Peter Paul Rubens

Malířství Buclaté tvary postav Technika šerosvitu http://www.google.cz/imgres?q=barokn%C3%AD+mal%C3%AD%C5%99stv%C3%AD&hl=cs&gbv=2&biw=1280&bih=766&tbm=isch&tbnid=pdMHq8UeWVY_MM:&imgrefurl=http://leccos.com/index.php/clanky/baroko&docid=5oN20BKytfc2FM&imgurl=http://leccos.com/pics/pic/baroko-_ukazka.jpg&w=500&h=318&ei=nvDYT5ytGoT80QXKsLSxBA&zoom=1 http://www.google.cz/imgres?q=barokn%C3%AD+mal%C3%AD%C5%99stv%C3%AD-%C5%A1erosvit&hl=cs&gbv=2&biw=1280&bih=766&tbm=isch&tbnid=6eC1QISIpo5_pM:&imgrefurl=http://say-ur-invisible.blog.cz/1107/barokni-malirstvi-v-evrope-zejmena-v-holandsku&docid=h9hHlq1n4beNnM&imgurl=http://nd05.jxs.cz/182/967/324091ca63_77965021_o2.jpg&w=455&h=375&ei=r_HYT9k1o4bQBdGP9ZcE&zoom=1&iact=hc&vpx=171&vpy=138&dur=3000&hovh=204&hovw=247&tx=144&ty=124&sig=104430009650744727929&page=1&tbnh=125&tbnw=152&start=0&ndsp=29&ved=1t:429,r:0,s:0,i:69

Malířství Čeští představitelé: Karel Škréta Petr Brandl Jan Kupecký Václav Hollar

Narození sv. Václava Autoportrét http://www.google.cz/imgres?q=karel+%C5%A1kr%C3%A9ta&hl=cs&gbv=2&biw=1280&bih=766&tbm=isch&tbnid=vAAnxSQNlTcr_M:&imgrefurl=http://verycrazy.blog.cz/1012/karel-skreta-1610-1674-doba-a-dilo&docid=Ux3-EqiXH_kbYM&imgurl=http://nd04.jxs.cz/664/375/befba0c195_71732684_o2.jpg&w=250&h=330&ei=NPLYT5jgH4Kl0QWTg9n9Aw&zoom=1&iact=hc&vpx=667&vpy=145&dur=2266&hovh=258&hovw=195&tx=67&ty=151&sig=104430009650744727929&page=1&tbnh=121&tbnw=92&start=0&ndsp=30&ved=1t:429,r:4,s:0,i:108 http://www.google.cz/imgres?q=karel+%C5%A1kr%C3%A9ta&hl=cs&gbv=2&biw=1280&bih=766&tbm=isch&tbnid=Pn06NbB2ElenaM:&imgrefurl=http://www.maxidesign.cz/vystava-karla-skrety-pro-verejnost-jiz-po-cvrte--cl-111.html&docid=IHiiLOHZjbDvPM&imgurl=http://www.maxidesign.cz/clanky/111/karel-skreta-1610-1674.jpeg&w=473&h=315&ei=NPLYT5jgH4Kl0QWTg9n9Aw&zoom=1 http://www.google.cz/imgres?q=karel+%C5%A1kr%C3%A9ta&hl=cs&gbv=2&biw=1280&bih=766&tbm=isch&tbnid=M7Eykm5PA5Rt-M:&imgrefurl=http://kultura.idnes.cz/vystava-karla-skrety-nabidne-i-neznama-dila-nejvyznamnejsiho-barokniho-malire-19j-/vytvarneum.aspx%3Fc%3DA100407_103725_vytvarneum_ob&docid=oSxnaBv8qKR0HM&imgurl=http://i.idnes.cz/09/032/gal/JAZ29c9cf_VO_10411_O_18924_.jpg&w=460&h=343&ei=NPLYT5jgH4Kl0QWTg9n9Aw&zoom=1&iact=hc&vpx=397&vpy=177&dur=2953&hovh=194&hovw=260&tx=137&ty=99&sig=104430009650744727929&page=1&tbnh=121&tbnw=157&start=0&ndsp=30&ved=1t:429,r:2,s:0,i:102

PETR BRANDL Autoportrét

http://www. google. cz/imgres. imgurl=http://upload. wikimedia http://www.google.cz/imgres?imgurl=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/e5/Petr_Brandl.jpg/220px-Petr_Brandl.jpg&imgrefurl=http://cs.wikipedia.org/wiki/Petr_Brandl&h=268&w=220&sz=11&tbnid=-92c1-_dNDa94M:&tbnh=90&tbnw=74&prev=/search%3Fq%3Dpetr%2Bbrandl%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=petr+brandl&usg=__H3Fdaj_ouXBrw7SnejdoqS3EQCw=&docid=eX_EHXWAB6XORM&hl=cs&sa=X&ei=IvPYT_6KKaiW0QWQkqGZBA&sqi=2&ved=0CF8Q9QEwAQ&dur=6891 http://www.google.cz/imgres?imgurl=http://www.zsrokytnice.cz/spol/dejepis/slohy/baroko/brandl1.jpg&imgrefurl=http://www.zsrokytnice.cz/4d_slohy.php&h=382&w=300&sz=37&tbnid=OSnvMwIC58Uy3M:&tbnh=90&tbnw=71&prev=/search%3Fq%3Dpetr%2Bbrandl%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=petr+brandl&usg=__6-c22QK5OHnuvjFqNXFlMjxHphQ=&docid=Kgjqz4USp73jaM&hl=cs&sa=X&ei=IvPYT_6KKaiW0QWQkqGZBA&sqi=2&ved=0CGsQ9QEwBQ&dur=1469 http://www.google.cz/imgres?q=petr+brandl&hl=cs&sa=X&gbv=2&biw=1280&bih=766&tbm=isch&prmd=imvnso&tbnid=WAn53rNcvtqtUM:&imgrefurl=http://www.flickriver.com/photos/havala/sets/72157615901197590/&docid=awDr1AgVa8riCM&imgurl=http://farm4.static.flickr.com/3439/3384840177_27ee0a2a79.jpg&w=373&h=500&ei=2fPYT6GTA8fW0QXrxOj0Aw&zoom=1&iact=hc&vpx=1039&vpy=2&dur=625&hovh=260&hovw=194&tx=129&ty=55&sig=104430009650744727929&page=1&tbnh=131&tbnw=94&start=0&ndsp=32&ved=1t:429,r:23,s:0,i:142 http://www.google.cz/imgres?imgurl=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/5c/Jan_Kupeck%C3%BD_self_portrait_(1707).jpg&imgrefurl=http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Jan_Kupeck%25C3%25BD_self_portrait_(1707).jpg&h=1113&w=908&sz=664&tbnid=ZaHsMT7mcmHEFM:&tbnh=90&tbnw=73&prev=/search%3Fq%3Djan%2Bkupeck%25C3%25BD%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=jan+kupeck%C3%BD&usg=__NkjtnpXUs2d-wXwCCI7GvWBygxc=&docid=lG7TDOWoK2mIoM&hl=cs&sa=X&ei=afTYT7mAN6uT0QXF8-3_Aw&sqi=2&ved=0CGUQ9QEwAQ&dur=7250 http://www.google.cz/imgres?q=jan+kupeck%C3%BD&hl=cs&biw=1280&bih=766&gbv=2&tbm=isch&tbnid=-lTWVsujKaHPAM:&imgrefurl=http://www.osobnosti.net/foto-jan-kupecky.htm&docid=jxQTjZB0Pq0zQM&imgurl=http://www.osobnosti.net/foto/jan-kupecky/12.jpg&w=391&h=520&ei=7vXYT7efGeK10QWA8IynBA&zoom=1&iact=hc&vpx=520&vpy=263&dur=15&hovh=259&hovw=195&tx=110&ty=165&sig=104430009650744727929&page=1&tbnh=137&tbnw=99&start=0&ndsp=33&ved=1t:429,r:11,s:0,i:105 http://www.google.cz/imgres?q=vivaldi&hl=cs&gbv=2&biw=1280&bih=766&tbm=isch&tbnid=r4I5rAqW4qN_GM:&imgrefurl=http://cs.wikipedia.org/wiki/Antonio_Vivaldi&docid=_MCZSdZhMm6AhM&imgurl=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/bd/Vivaldi.jpg/225px-Vivaldi.jpg&w=225&h=269&ei=Q_bYT-fXKpCk0AXq9cG0BA&zoom=1 http://www.google.cz/imgres?q=jan+kupeck%C3%BD&hl=cs&biw=1280&bih=766&gbv=2&tbm=isch&tbnid=L4dTZwFvrpDSHM:&imgrefurl=http://ru.wikipedia.org/wiki/%25D0%25A4%25D0%25B0%25D0%25B9%25D0%25BB:Jan_Kupeck%25C3%25BD_005.jpg&docid=q3te4drkAfcviM&imgurl=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/07/Jan_Kupeck%2525C3%2525BD_005.jpg&w=1576&h=2015&ei=7vXYT7efGeK10QWA8IynBA&zoom=1&iact=hc&vpx=956&vpy=394&dur=218&hovh=254&hovw=198&tx=152&ty=182&sig=104430009650744727929&page=1&tbnh=131&tbnw=108&start=0&ndsp=33&ved=1t:429,r:23,s:0,i:142 http://www.google.cz/imgres?q=bach&hl=cs&gbv=2&biw=1280&bih=766&tbm=isch&tbnid=oro8Ac5xkRDA2M:&imgrefurl=http://cs.wikipedia.org/wiki/Johann_Sebastian_Bach&docid=bfvlWwGdf8T3-M&imgurl=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b5/Bach.jpg/225px-Bach.jpg&w=225&h=272&ei=evbYT66kAeiJ0AX754GRBA&zoom=1 http://www.google.cz/imgres?q=handel&hl=cs&gbv=2&biw=1280&bih=766&tbm=isch&tbnid=fqkZ24W3goBhRM:&imgrefurl=http://cs.wikipedia.org/wiki/Georg_Friedrich_H%25C3%25A4ndel&docid=M1njRGJ_-UlKKM&imgurl=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Haendel.jpg/225px-Haendel.jpg&w=225&h=282&ei=sPbYT-7jFqTG0QXBvNz9Aw&zoom=1

JAN KUPECKÝ Autoportrét

Hudba varhanní skladby, koncerty, ale i komornější díla pro strunné nástroje + opery Antonio Vivaldi – Čtvero ročních dob Johan Sebastian Bach (mistr fugy) George Fridrich Händel

Téma: Baroko – výtvarné umění, hudba - 8. ročník Použitý software: držitel licence - ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. Windows XP Professional SMART Notebook Zoner - České kliparty 1, 2, 3 www.obrazky.cz Autor: Mgr. Věra Sýkorová ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. (www.zsrozmital.cz)