Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název DUM: Generátor citací
Advertisements

Název DUM: Informační společnost
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – procenta pro chytré hlavy VY_42_INOVACE_18 Sada 4 Základní škola T.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – procenta, změna základu 3 VY_42_INOVACE_17 Sada 4 Základní škola T.
Odčítání v druhé desítce bez přechodu
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve slovních úlohách na I. stupni ZŠ 2 Slovní úloha s násobením a hledáním otázky VY_42_INOVACE_29 Sada.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
ICT M 5.R. Písemné násobení a dělení
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Veronika Kloučková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
ICT M 5.r. Slovní úlohy – v obchodě Anotace: Prezentace obsahuje cvičení, která slouží k řešení slovních úloh. Prezentace je prezentována interaktivně.
Matematika a její aplikace
{ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Veronika Kloučková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – procenta, změna základu 1 VY_42_INOVACE_15 Sada 4 Základní škola T.
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – soustava rovnic 1 VY_42_INOVACE_31 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – procenta, změna základu 2 VY_42_INOVACE_16 Sada 4 Základní škola T.
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – procenta, výpočet základu VY_42_INOVACE_13 Sada 4 Základní škola T.
Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor : Mgr. Irena Nešněrová Datum : listopad 2012 Název :VY_42_INOVACE_4.2.1.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Procenta – obchod VY_42_INOVACE_33_01. Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název.
Matematika pro stavební obory 6. Autor: RNDr. Zdeněk Bláha.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Urbášek Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Slovní úlohy s procenty VY_42_INOVACE_18_01. Opakování - procenta Doplň: Základ je % % %
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Petr Vejrosta NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_10 Procenta.
Slovní úloha 1.třída VY_32_INOVACE_44_Opakovani_petim_1tr Matematika a její aplikace, 1.ročník Autor: Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Řády čísel– Matematika, 2.ročník
VY_32_INOVACE_18_obvodtrojúhelníku
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Vzdělávací oblast: MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Písemné násobení (čísla do ) VY_32_Inovace_12TK-1
VY_32_INOVACE_14_Slovní úlohy
Složené slovní úlohy Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. Materiál je určen pro bezplatné.
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Písemné dělení (čísla do ) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Petr Vejrosta NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_12 Slovní.
Sčítání, odčítání, násobení, dělení – příklady k procvičení
Opakovací pětiminutovky VY_32_INOVACE_34 _Opakovaci_petiminutovky
Převody jednotek délky
OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
NÁSOBENÍ A DĚLENÍ ČÍSLEM 60, 70, 80, 90
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
PROCENTA Výpočet základu Slovní úlohy II. PROCENTA Výpočet základu Slovní úlohy II.
Fotografie jsou z archivu autora..
3 : : 4 Počítání s poměrem 5 : 20 VY_42_INOVACE_31_01.
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:. Mgr
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Transkript prezentace:

Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Procenta - slevy - RISKUJ Název sady DUM Slovní úlohy řešené rovnicí Číslo DUM VY_32_INOVACE_17_S1-20 Vzdělávací oblast Matematika a její aplikace Vzdělávací obor Matematika Ročník 7. Autor, datum vytvoření Mgr. Vítková Yweta, Doporučená ICT a pomůcky PC, MS Office 2010, dataprojektor, plátno

Anotace: DUM upevňuje a procvičuje základní typy příkladů z tematického celku procenta formou zábavné hry RISKUJ. Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání CZ.1.07/1.4.00/ Doporučení pro pedagoga: DUM obsahuje dvacet jednoduchých příkladů schovaných v tabulce pod hodnotou 1000 až Žák volí příklady ze čtyř typů příkladů. Žáci počítají zpaměti nebo si své řešení píšou na papír, za správné řešení získávají odpovídající hodnotu. Na konci je možno provést hodnocení. Vhodnou a zábavnou formou upevňují a procvičují dané učivo. Vhodné pro skupinovou práci.

Původní cena Výhodná sleva

ZbožíStará cenaNová cena Lyže8 000 Kčo 10%

ZbožíStará cenaNová cena Notebook Kčo 15%

ZbožíStará cenaNová cena Boty1 600 Kčo 25 %

ZbožíStará cenaNová cena Káva120 Kčo 40 %

ZbožíStará cenaNová cena Mobil6 000 Kčo 30 %

ZbožíStará cenaNová cena Mobil6 000 Kčna 60 %

ZbožíStará cenaNová cena Pračka Kčna 75 %

ZbožíStará cenaNová cena Motorka Kčna 80 %

ZbožíStará cenaNová cena Kolo Kčna 75 %

ZbožíStará cenaNová cena Kniha420 Kčna 90 %

Původní cena1000 ZbožíPůvodní cena Nová cena Knihao 20 %240 Kč

Původní cena2000 ZbožíPůvodní cena Nová cena Botyo 25 %1 200 Kč

Původní cena3000 ZbožíPůvodní cena Nová cena Knihana 80 %320 Kč

Původní cena4000 ZbožíPůvodní cena Nová cena Zájezdna 40 %2 000 Kč

Původní cena5000 ZbožíPůvodní cena Nová cena Knihao 31 %690 Kč

Výhodná sleva 1000 Svetr byl zlevněn o 10% na 900 korun. O kolik korun zlevnil? Zlevnil o 100 korun.

Výhodná sleva2000 Mobil zlevnil z Kč na 75% ceny. Jaká je nová cena po slevě? Cena po slevě je Kč.

Výhodná sleva 3000 Boty zlevnily z korun na 780 korun. O kolik procent zlevnily? Zlevnily o 35%.

Výhodná sleva 4000 Po zlevnění o 20% stála letenka 2000 Kč. Kolik stála před slevou? Cena před slevou byla Kč.

Výhodná sleva 5000 Chleba za 28 koruny je zlevněn na 21 korun. Kolikaprocentní je sleva? Na kolik procent byl zlevněn? Sleva je 25%. Byl zlevněn na 75%.

Obrázky použity z galerie Microsoft Office 2010.