VY_32_INOVACE_2P.7_8.05 Autor: Mgr. Pavel Jeřábek Projekt Škola do života CZ.1.07/1.4.00/21.2699 Přírodopis, 7.- 8. třída ZŠ Listopad 2012 Základní škola.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ptáci – poznávačka 2 Základní škola Žižkov, Kremnická 98, Kutná Hora
Advertisements

Měkkýši - poznávačka Základní škola Kutná Hora, Kremnická 98
Hadi Základní škola Žižkov, Kremnická 98, Kutná Hora
Lišejníky Základní škola Kutná Hora, Kremnická 98
Plazi - druhy.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218
Autor: Mgr. Hana Krajčová
Poznávačka PLAZI Zástupci označení * nejsou povinní.
VY_32_INOVACE_1CH.9.05 Autor: Mgr. Petra Skalická Projekt Škola do života CZ.1.07/1.4.00/ Chemie, 9. třída ZŠ Leden 2012 Základní škola Kutná Hora,
Obojživelníci Základní škola Žižkov, Kremnická 98, Kutná Hora
Primáti, chobotnatci Základní škola Kutná Hora, Kremnická 98
Ploutvonožci, kytovci Základní škola Kutná Hora, Kremnická 98
VY_32_INOVACE_1CH.9.10 Autor: Mgr. Petra Skalická Projekt Škola do života CZ.1.07/1.4.00/ Chemie, 9. třída ZŠ Únor 2012 Základní škola Kutná Hora,
Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu: cz.1.07/1.4.00/ Autor:Miloslava Junková Název materiálu:Plazi – želvy.
Alkany, alkeny alkyny Základní škola Kutná Hora, Kremnická 98
Názvosloví uhlovodíků
Ptáci – hmyzožraví pěvci
VY_32_INOVACE_2P.7_8.07 Autor: Mgr. Pavel Jeřábek Projekt Škola do života CZ.1.07/1.4.00/ Přírodopis, třída ZŠ Září 2012 Základní škola Žižkov,
Autor: Mgr. Hana Krajčová
VY_52_INOVACE_Př Plazi(prezentace, test) Název šablony – Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Zaměření VM – Člověk a příroda- Přírodopis.
Vážky, stejnokřídlí - poznávačka
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Matematika – 5. ročník Násobení a dělení desetinných čísel 10 a 100
Zajícovci, hlodavci Základní škola Kutná Hora, Kremnická 98
Mocniny - úvod Matematika 8. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Matematika - opakování 5. ročník
Zaokrouhlování čísel na desítky a stovky
Zdroje uhlovodíků Základní škola Kutná Hora, Kremnická 98
Sladkovodní ryby_poznávačka
VY_32_INOVACE_2P.7_8.06 Autor: Mgr. Pavel Jeřábek Projekt Škola do života CZ.1.07/1.4.00/ Přírodopis, třída ZŠ Listopad 2012 Základní škola.
Autor: Mgr. Hana Krajčová
Hmyzožravci, ptako ř itní, letouni, va č natci VY_32_INOVACE_2PŘ Autor: Mgr. Pavel Jeřábek Projekt Škola do života CZ.1.07/1.4.00/ Přírodopis,
Převody jednotek délky a obsahu Matematika – 5. ročník
VY_32_INOVACE_2P.7_8.12 Autor: Mgr. Pavel Jeřábek Projekt Škola do života CZ.1.07/1.4.00/ Přírodopis, třída ZŠ Říjen 2012 Základní škola.
VY_32_INOVACE_1PŘ.6.13 Autor: Mgr. Pavel Jeřábek Projekt Škola do života CZ.1.07/1.4.00/ Přírodopis, 6. třída ZŠ Květen 2013 Základní škola Kutná.
Korýši - poznávačka Základní škola Kutná Hora, Kremnická 98
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Matematika - 7. ročník Sčítání celých čísel
Převody jednotek hmotnosti - 1 Matematika - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Převody jednotek délky
VY_32_INOVACE_1PŘ.6.09 Autor: Mgr. Pavel Jeřábek Projekt Škola do života CZ.1.07/1.4.00/ Přírodopis, 6. třída ZŠ Duben 2013 Základní škola Kutná.
Ptáci - poznávačka 3 Základní škola Žižkov, Kremnická 98, Kutná Hora
Početní výkony s desetinnými čísly - 1
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Násobení desetinných čísel
Početní výkony s desetinnými čísly - 2
Matematika Násobení a dělení celých čísel 7. ročník
Určování druhé mocniny a odmocniny
Dělení se zbytkem 5. ročník
SAMOSTUDIUM TEST ROSNIČKA ZELENÁ ROPUCHA OBECNÁ SKOKAN HNĚDÝ
POZNÁVÁNÍ DRUHŮ PLAZŮ RISKUJ. POZNÁVÁNÍ DRUHŮ PLAZŮ RISKUJ.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
zpracovaný v rámci projektu
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Obratlovci - plazi.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Slovní druhy Český jazyk – 5. ročník
PLAZI – ŽELVY A KROKODÝLI (zajímavosti)
Jednotky hmotnosti 5. ročník
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
RISK Plazi ZÁKLADNÍ ŠKOLA JEVÍČKO, U ZÁMEČKU 784, JEVÍČKO
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Savci_sudokopytníci_lichokopytníci_poznávačka
Šelmy - poznávačka Základní škola Kutná Hora, Kremnická 98
ŽELVY A KROKODÝLI (po výkladu si zapiš do sešitu)
Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov
Poznávačka 7. ročník zoologie
Krokodýli (c) Mgr. Martin Šmíd.
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_2P.7_8.05 Autor: Mgr. Pavel Jeřábek Projekt Škola do života CZ.1.07/1.4.00/ Přírodopis, třída ZŠ Listopad 2012 Základní škola Žižkov, Kremnická 98, Kutná Hora Klíčová slova: želva žlutohnědá, želva obrovská, želva bahenní, kareta, kožatka, krokodýl, gaviál, aligátor, kajman Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost.

Želva žlutohnědá

Želva obrovská

Želva bahenní

Kareta obrovská

Kožatka velká

Hlavní skupiny krokodýl ů Aligátoři a kajmani Krokodýli Tomistoma a gaviál Kajmani - mají široký tupý čenich a příčný hrbol před očima Aligátoři - mají široký tupý čenich a nozdry oddělené rýhou Krokodýli – mají protáhlý trojúhelníkový čenich Gaviál – má protáhlé čelisti a rozšířený čenich

Jak je poznám? gaviálkajmankrokodýlaligátor

Krokodýl nilský

Krokodýl čelnatý

Aligátor severoamerický

Kajman brýlový

Gaviál indický

Metodický list Žákům se postupně odkrývají obrázky živočichů, žáci doplňují rodová a druhová jména. Správná odpověď se ukáže při dalším kliknutí. Prezentaci lze použít i formou soutěže (kdy si žáci sami vybírají na interaktivní tabuli z listu č.2 čísla obrázků, které se poté rozkryjí), případně k ústnímu či písemnému opakování. Anotace: Prezentace slouží k procvičení správného pojmenovávání živočichů podle vnějšího vzhledu a podle důležitých popisných informací

Zdroje Zdrojem obrázků je přímý odkaz je uveden u každého obrázku, příp. vlastní zdroje autora. Objekty použité k vytvoření prezentace jsou vytvořeny v programu MS PowerPoint Použitý software: držitel licence - ZŠ Žižkov, Kremnická 98, Kutná Hora Microsoft Powerpoint 2010 – součást Microsoft Office XP Professional