Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ZÁVĚREČNÉ OPAKOVÁNÍ – ČJ - 4. ROČNÍK ZÁVĚREČNÉ OPAKOVÁNÍ – ČJ - 4. ROČNÍK
Četl jsem os., č. j., čas přít. 2.3.os., č. j., čas min os. č. mn., čas bud.
Učím se Os.1., č. j., čas bud. 2.Os.1., č. j., čas přít. 3.Os.1., č. mn., čas min.
Balíky slámy byly složeny na vozy Správně 2.Špatně
Děvčata se choulily pod teplou dekou Správně 2.Špatně
Rodiče na nás čekali před školou Správně 2.Špatně
Děti radostně výskaly Správně 2.Špatně
Maminka vařila a tatínek opravoval auto V1, V2. 2.V1 a V2. 3.V1, a V2.
Když jsem se vrátil domů, čekalo na mě velké překvapení, které připravil můj brácha V1, V2, V3. 2.Když V1, čekalo V2, V3. 3.Když V1, V2, které V3.
Talíř se skloňuje podle vzoru Pán 2.Hrad 3.Muž 4.Stroj
Lenost se skloňuje podle vzoru žena 2.růže 3.píseň 4.kost
Čáp se skloňuje podle vzoru Pán 2.Hrad 3.Muž 4.Stroj
Jedle se skloňuje podle vzoru žena 2.růže 3.píseň 4.kost
Vejce se skloňuje podle vzoru 1.Město 2.Moře 3.Kuře 4.Stavení 12345
Sedlo se skloňuje podle vzoru 1.Město 2.Moře 3.Kuře 4.Stavení 12345
Podstatné jméno SOKOL je rod Rod mužský životný 2.Rod mužský neživotný 3.Rod ženský 4.Rod střední
Podstatné jméno NÁKUPY je v čísle Jednotném 2.Množném
Podstatné jméno KOČKA je v čísle Jednotném 2.Množném
Podstatné jméno JEZERA je v čísle Jednotném 2.Množném
Chlapci i dívky psali diktát. 1.Správně 2.Špatně 12345
Hodiny odbily půlnoc. 1.Správně 2.Špatně 12345
Téma: ZÁVĚREČNÉ OPAKOVÁNÍ – ČJ - 4. ROČNÍK Použitý software: držitel licence - ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. Windows XP Professional TurningPoint internet Autor: Mgr. Alena Šmolíková ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. (