World Library and Information Congress: 73rd IFLA GeneralConference and Council - knihovny jako zdroj informací pro znevýhodněné skupiny – studie o informačních a vzdělávacích potřebách prostitutek v Nigeriihttp:// Babies Guidlines, Zagrebhttp:// - Kooperace pro lepší knihovny, Stockholmhttp:// -The IFLA Multicultural Manifestohttp:// - Preparing library staff for information work in the hybrid library, Copenhagenhttp:// A Community Library in rural Kva Zulu Natal, Durbanhttp://
World Library and Information Congress: 73rd IFLA GeneralConference and Council Creating and marketing the WOW LiIbrary, Pretoriahttp:// Creating an Advocacy Plan, ALAhttp:// deJager_Nassimbeni-en.pdf Information literacy in practice, University of Cape Townhttp:// deJager_Nassimbeni-en.pdf
World Library and Information Congress: 73rd IFLA GeneralConference and Council Sekce IFLA pro management a marketink vyhlásila vítěze pátého ročníku Mezinárodní ceny IFLA pro marketing Prvé místo získala Olga Einasto reprezentující Univerzitní knihovnu v Tartu za projekt The Night Library and The Mom-Student Library Project.„. Slogan vítězné kampaně byl Studenti nespěte! Přijďte do knihovny! Cílem kampaně bylo být vnímavý k různorodým potřebám studentů během zkouškového období cestou poskytování pohodlného prostředí pro studium a čtení. Provozní doba byla prodloužena a bylo zajištěno hlídání dětí pro studenty-rodiče.The Night Library and The Mom-Student Library Project.„.