Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_408_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová 1 Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Název vzdělávacího materiáluDělení se zbytkem 6, 7 Číslo vzdělávacího materiáluVY_32_INOVACE_408_3TR_M Číslo šablonyIII/2 AutorJana Siederová, Mgr. Ročník3. dle zařazení v ŠVP Vyučovaný předmět dle ŠVPMatematika TémaDělení se zbytkem 6, 7 Očekávaný výstup Žák procvičuje dělení se zbytkem, opakuje dělení do 70, hledá nejblíže menší násobek, porovnává zbytky u daných příkladů Anotace (způsob použití)Inovovaný výukový materiál slouží k seznámení žáků s písemným sčítáním do 100 Datum vytvořeníDuben 2013 Druh výukového materiáluPrezentace v PowerPointu Klíčová slovaPojmenuje, spojí, určí, vypočítá Rozvíjené klíčové kompetenceKompetence k učení a k řešení problémů Použitá literatura a zdrojeMicrosoft PowerPoint CZ.1.07/1.4.00/ – EU Peníze školám METODICKÝ LIST VÝUKOVÉHO MATERIÁLU 2
3
4
Nejblíže menší násobek 6 52 : 6 10 : 6 19 : 6 43 : 6 37 : 6 49 : 6 5
Nejblíže menší násobek 6 52 : 6 = 8 zb. 437 : 6 = 6 zb : 6 = 1 zb : 6 = 8 zb : 6 = 3 zb : 6 = 7 zb : 6 = 5 zb. 2 7 : 6 = 1 zb : 6 = 4 zb : 6 = 10 zb : 6 = 5 zb. 1 6
Nejblíže menší násobek 7, děl číslo zb. 55 zb. 27 zb. 53 zb. 39 zb. 5 4 zb. 12 zb. 35 zb. 510 zb. 28 zb
Nejblíže menší násobek 7, děl číslo zb. 55 zb. 27 zb. 53 zb. 39 zb. 5 4 zb. 12 zb. 35 zb. 510 zb. 28 zb. 3
1. Násobky 6, 7, opakování dělení 2. Dělení 6 se zbytkem 3. Dělení 7 se zbytkem 9