Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autor: Ing. Andrea Modrovská Datum: července 2012
Advertisements

Tvorba cen v maloobchodě
Stanovení ceny v marketingu
Jan Brychta Michaela Šťastná.  Cena  R egulace  Orgány  Zákon.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace JEHLIČNATÉ STROMY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
 Proč se ceny stejného výrobku liší  Prodej prostřednictvím internetu  Akce obchodních řetězců  Na co si dát pozor Zdroj: Petr Klínský a spol., Finanční.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2Č. materiáluVY_32_INOVACE_204.
Trojčlenka a procenta Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je.
Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
AZ - KVÍZ Procvičení procent
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Zdroj obrazového materiálu www. images.google.com
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
1 Podpora prodeje PODPR/ P2 Hlavní typy aktivit SP Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Počítání s mocninami – I.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
VSRR Bc., III. ročník Praha 2008
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
POROVNÁVÁNÍ A ZAOKROUHLOVÁNÍ ČÍSEL
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace GEOMETRICKÉ TVARY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Zdroj obrazového materiálu www. images.google.com
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Druhá mocnina Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je tento materiál.
Rozklad čísel na desítky a jednotky
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Zdroj obrazového materiálu
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Podpora prodeje. soubor různých motivačních nástrojů, krátkodobého charakteru, které jsou vytvořeny pro stimulování rychlejších nebo větších nákupů určitých.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
ZÁKLADNÍ GEOMETRICKÉ TVARY
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Zápis čísla v desítkové soustavě
Trojčlenka - procvičování Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak,
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace ČÍSELNÁ OSA 0-20 Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
Účtování DPH účet 343.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
MARKETING A MANAGEMENT CESTOVNÍHO RUCHU část 4 RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace ÚSEČKA Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Třetí mocnina Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je tento materiál.
Procenta – písemná práce Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak,
Petr Machala. Kolik to stojí peněz? Hodinová mzda.
1.1. Mediální prostředí a trh Mgr. Evžen Staněk
 konečná úprava ceny před prodejem spotřebiteli  využívá psychologii prodeje  cílem je přesvědčit zákazníka o výhodnosti nákupu  používají se zejména.
Cenové triky.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Stanovení ceny v marketingu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Psychologie ceny a cenové triky
Cenová politika – klíčová slova
Datum: od Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Účtování DPH účet 343.
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Transkript prezentace:

Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován Mgr. Evou Majlišovou Cena - Slevy a srážky 20, Microsoft PowerPoint - Klipart

20, Hotovostní - odměna zákazníkovi za včasnou platbu Psychologické - výrobek původně prodáván za cenu vysokou, následně nabízen za cenu běžnou, nelze uplatnit u luxusního zboží! SLEVY (Dovolená letecky u moře v zimě i v létě. Vyberte si nyní z široké nabídky hotelů a využijte slevy za včasnou rezervaci.)slevy za včasnou rezervaci.

Množstevní - za nákup ve velkém nebo věrnost dodavateli 1 ks Kč 2+1 – 460 Kč Microsoft PowerPoint - Klipart

Sezónní -za nákup mimo sezónu (různé formy výprodeje) Výprodej : původní cena -25 Kč) nová cena 11 Kč, Microsoft PowerPoint - Klipart

Naturální - ke koupenému produktu se přidává další zboží

SRÁŽKY Při stanovení ceny mohou prodejci poskytovat různé formy srážek: srážka při platbě - (při dřívějším zaplacení faktury) kvantitativní srážka - (při nákupu většího objemu zboží) sezónní srážka - (při nákupu zboží mimo sezónu) funkční srážka - (poskytována distribučním článkům, které na sebe přebírají určité marketingové funkce) prémie - (poskytované pravidelným zákazníkům) srážky zboží na protiúčet - snížení ceny nového výrobku za předpokladu, že zákazník při koupi navrátí zboží staré propagační srážky - slevy maloobchodníkům podílejícím se na akcích podpůrného charakteru v prodejnách

Příklady z různých letáků