Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_ 10_ Rozmanitost přírody Procházka lesem (SADA ČÍSLO 2)
Advertisements

Pojmy vpředu, vzadu, vedle, před, za
VY_32_INOVACE_ 19_ Rozmanitost přírody Zelenina (SADA ČÍSLO 2)
VY_32_INOVACE_ 11_ Rozmanitost přírody Ovoce (SADA ČÍSLO 2)
VY_52_INOVACE_PRV.2.20 _Ovoce _pracovní list
VY_52_INOVACE_PRV.3.30_Živočichové_pracovní list
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
VY_52_INOVACE_PRV.3.28_ Užitkové rostliny_pracovní list
název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
VY_52_INOVACE_PRV.3.24_Sluneční soustava_pracovní list
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Pojmenuj domácí zvířata
VY_52_INOVACE_PRV.3.29_Živá příroda _ dřeviny_pracovní list
ČLOVĚK A JEHO SVĚT VY_32_INOVACE_ 20_Lidé kolem nás
VY_52_inovace_PRV.5.26 Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_inovace_PRV.5.26 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
VY_52_INOVACE_PRV.3.25 _Koloběh vody v přírodě_ pracovní list
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:7. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Celá čísla – Porovnávání.
Autor výukového materiálu: Mgr. Radka Hatáková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výukového materiálu:Říjen 2012 Číslo.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Markéta Šindelářová Materiál: VY_32_INOVACE_ICT33.06 Téma: PowerPoint.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Markéta Šindelářová Materiál: VY_32_INOVACE_ICT33.04 Téma: PowerPoint.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Jana Vítková Materiál: VY_52_INOVACE_PV13.35 Téma: Zeměpis světadílů -
Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika Ročník: 8. Datum vytvoření:Únor.
Základní škola Kaplice, Školní 226 Základní škola Kaplice, Školní 226 DUM VY_52_INOVACE_11BI43 Autor: Ludmila Baštářová Období vytvoření: Prosinec 2012.
Co máme společného Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
VY_52_INOVACE_PRV.3.26_Složení půdy_pracovní list
Volně žijící zvířata – pole, louka, les
3.1 Zraková diferenciace Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Český jazyk Autor: Mgr. Hana.
Anotace: Podzim – viditelné proměny, co dělá člověk na podzim Autor: Mgr. Renata Hacaperková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Očekávaný.
VY_32_INOVACE_Čp z 1 Rok v lese Mgr. Pavlína Šantrochová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
Les - rostliny, houby-prezentace
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Rozklad světla optickým hranolem
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Název školy: Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:
Vzájemné vztahy mezi organismy
Rozmnožování rostlin Jméno autora Datum vytvoření Září 2011 DUM 10
Vzdělávací materiál zpracovaný v rámci projektů EU peníze školám
VY_32_INOVACE_52_PRV_ 3 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola: Miroslava Červená Základní škola a mateřská škola Skalsko, okres Mladá Boleslav.
VY_32_INOVACE_49_PRV_ 3 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola: Miroslava Červená Základní škola a mateřská škola Skalsko, okres Mladá Boleslav.
Elektronické učební materiály – 1. stupeň Člověk a příroda
Okruh: Grafomotorická cvičení Učební materiál č. 6: Kde je?
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
VY_52_INOVACE_ 08_ROZMANITOST PŘÍRODY ZŠ Zbytiny, okres Prachatice
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
JARO U NÁS VY _32 _ INOVACE _01
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
VÝŽIVA A ZDRAVÍ Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření září 2012 Ročník
Autor: Mgr. Radana Marelová
NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_02_12_PODZIM TÉMA: PODZIM
Název školy: ZŠ Karla Klíče, Hostinné Autor: Mgr
Obratlovci-prezentace
VY_32_INOVACE_12- Buk lesní Přírodověda - 4. ročník
Charakteristika výukového materiálu
VY_32_INOVACE_56_PRV_ 3 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola: Miroslava Červená Základní škola a mateřská škola Skalsko, okres Mladá Boleslav.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Charakteristika výukového materiálu
VY_32_INOVACE_55_PRV_ 3 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola: Miroslava Červená Základní škola a mateřská škola Skalsko, okres Mladá Boleslav.
Základní škola a Střední škola CREDO, o. p. s. Číslo projektu: CZ. 1
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
JARO U NÁS VY _32 _ INOVACE _01
Les v průběhu roku Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Léto v lese - rostliny Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.1.Bal.18_Léto Datum: 26.
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Název školy: ZŠ Karla Klíče, Hostinné Autor: Mgr
Fáze měsíce Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Transkript prezentace:

Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Lenka Vestfálová Materiál: VY_52_INOVACE_PV11.09 Téma: Rozmanitost přírody Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.1826 Klíčová slova: lesní plody, les, houby   Anotace: Pracovní list se zaměřuje na lesní plody. Obsahuje i několik otázek, které jsou zaměřené na paměť. Žáci si mohou vyzkoušet, jak jsou pozorní při prohlížení obrázků a co si zapamatovali.

VY_52_INOVACE_PV11.09 Rozmanitost přírody Co sbíráme v lese

Lesní plody houby Chodíte s někým do lesa? S kým? Sbírali jste už někdy houby nebo lesní plody?

Pojmenujte tyto lesní plody: 1. 2. 3. Které z plodů jsou si podobné tvarem? Které barvou, listy? Ochutnali jste všechny tyto plody? 5. 4. Znáš některé lesní plody, které sbírat ani jíst nesmíme? Proč?

Zkuste si vzpomenout na minulou stránku a odpovězte na otázky Zkuste si vzpomenout na minulou stránku a odpovězte na otázky. Potom se vraťte pro kontrolu zpět. Který lesní plod byl vedle borůvek? Jaké číslo měly brusinky? Který lesní plod měl na obrázku i květy? Který z lesních plodů byl vpravo nahoře? Jaké číslo měly ostružiny? Který lesní plod byl vlevo dole? Co bylo v pravém dolním rohu? Pokud byli tvé odpovědi bez chyby nebo jen s jedinou chybičkou, zasloužíš si velikou pochvalu 

Pojmenujte obě houby. Kterou z nich byste dali do košíku Pojmenujte obě houby. Kterou z nich byste dali do košíku? Proč tu druhou ne?

Znáte i jiné houby, než muchomůrku a hřib? Jaké. Jsou všechny jedlé?

Kdo kromě lidí sbírá a jí lesní plody a houby?

Jak se máme chovat v lese? Proč?

Metodický list   Tuto prezentaci je vhodné zařadit jako doplnění k tématu Les, lesní plody a houby, když už je máme probrány. Prezentace obsahuje různé obrázky – trochu jiné než v učebnici, takže žáci vidí zase jiné zobrazení těchto plodů. Prezentaci promítáme před celou třídou a buď můžeme společně číst otázky a odpovídat na ně – žáky při tom samozřejmě pravidelně střídat, nebo můžeme rozdělit děti do skupin a odpovídají na otázky písemně. Na konci potom zhodnotíme, kdo byl nejlepší. V případě hromadného čtení a odpovědí i tak vyhlásíme nejaktivnější žáky. Úkoly: Jedná se o otázky, které jsou v prezentaci psané vždy tmavě modrou barvou. Na 4. listu je potom několik otázek, které jsou zaměřené na paměť. Žáci si mohou vyzkoušet, jak jsou pozorní při prohlížení obrázků a co si zapamatovali. Vyhodnocení těchto otázek bych nezařazovala do hodnocení v rámci prvouky.

Vzdělávací materiál: Co sbíráme v lese Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Předmět: Prvouka Ročník: 2. Tematický okruh: Rozmanitost přírody - Podzim Autor: Lenka Šocová Vytvořeno: září 2011 Složení: Metodický list, Prezentace v PowerPointu