Římsky i arabsky.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Římské číslice jako rozšiřující učivo
Advertisements

Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
ŠKOLA Základní škola Malá Morávka, okres Bruntál, příspěvková organizace AUTOR Mgr. Zuzana Zechová PŘEDMĚT Prvouka NÁZEV Rok ROČNÍK 3.
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 4
Čas a jeho měření.
Vypracovala Jitka Trejbalová
Český jazyk a literatura
Římské číslice 4. ročník Autorem materiálu je Ing. Eva Skalická,
Hodiny.
Orientace v čase 3. ročník
POHYBY ZEMĚ.
Cyklus dne, týdne a roku.
Pohyb tělesa rychlost,dráha, čas – příklady.
Cyklus přírody Petr Machala.
Čas nezastavíš Výchova k občanství 6. ročník ZŠ
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
POHYBY ZEMĚ.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
SČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY
Elektronická učebnice - I
Římské číslice 1 – 20 Matematika , 5. ročník
Římské číslice 5. ročník VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Elektronická učebnice - I
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Hravá matematika. Seřaď čísla od nejmenšího k největšímu 99, 15, 100, 58, 85, 56, 44, 31, 2, 94, 26, 5 23, 0, 55, 89, 77, 14, 65, 50, 41, 69, 17, 8 55,
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
8 Vymysli a napiš příklady, aby jejich výsledek byl 8. Které číslo napíšeš do středu? 45 : 5 18 : 2 36 : 4 72 : 8 54 : 6 81 : 9.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Autor: Mgr. Jaroslava Bošková
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 1. Ročník - hodiny Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Slovní úlohy Dělitelnost
23.
Piš a počítej.
Anotace Materiál je vhodný ke společné práci žáků 3.třídy jako opakování učiva o kalendáři a o čase. Opakování může být motivováno některou hrou, doporučuji.
Název školy: ZŠ Pardubice - Spořilov Autor: Renáta Pasovská
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Veronika Kubincová Název materiálu: VY_32_INOVACE_3_09_ Kalendář Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
VY_22_INOVACE_45.AJ.8 ČASOVÉ PŘEDLOŽKY (Time prepositions) Ročník:8. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk (Anglický.
Slovní úlohy o společné práci VY_42_INOVACE_24_01.
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Martina Jílková Název materiálu: VY_42_INOVACE_M.5. Jíl.20_Jednotky_času Datum:
Autor: Andrea Kolářová
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ,Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková org.
Části roku Mgr. Lenka Stará
Praktické příklady k procvičování
2. POHYBY ZEMĚ A JEJICH DŮSLEDKY
VY_32_INOVACE_07_rimskecislice
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Kotvová Olga
Čas čas je fyzikální veličina, kterou značíme t
DUM I. / 10. měsíce Bc. Zdeněk Klíma.
Název školy: ZŠ a MŠ Březno Autor: Jaroslava Pilná
Římské číslice – Matematika, 3.ročník
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová NÁZEV: VY_32_INOVACE_19_01_ Římské číslice
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
VY_32_INOVACE_20_04_procvičování podstatných jmen
VY_32_INOVACE_ PRV.2R.1B.1 ROK a ROČNÍ OBDOBÍ fotografie - vlastní.
Předmět: prvouka Ročník: 2. Tematický celek: Čas 2.část
Elektronická učebnice - I
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Český jazyk a literatura
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
pedagogických pracovníků (NÚV).
Matematický rychlokvíz 1
Autor: Mgr. Monika Kysilková
Vlastivěda – dějepisná část
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Elektronická učebnice - I
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.2.Bal.26_Cas Datum: 12.
Pascalova – Brianchonova věta
Transkript prezentace:

Římsky i arabsky

5 17 I XIX 8 14 X VI 10 6 XII XIII 20 4 IX III 9 2 XV XVII Napiš římsky: Napiš arabsky: 5 17 I XIX 8 14 X VI 10 6 XII XIII 20 4 IX III 9 2 XV XVII

Dnes je Štědrý den. Jaký datum bude za týden? Vypočítej a odpověz: Kolik týdnů je 42 dní? Dnes je Štědrý den. Jaký datum bude za týden? Jaký datum bude za dva týdny? Kolik dní uběhlo od začátku letošního kalendářního roku?

Doplň věty: + Bodem K procházejí přímky_________________. Bodem L procházejí přímky_________________. Bodem M procházejí přímky_________________. Bodem N procházejí přímky_________________. M r v t K + L s N u

Seřaď časové úseky od nejkratšího po nejdelší: Převeď: 1 den= hod 2 hod= min 1 týden= dnů půl hod= min 56 dnů= týdnů 80 min= hod min 3 týdny= dnů 1 min= s čtvrt hod= min březen + září = dnů Seřaď časové úseky od nejkratšího po nejdelší: 2 dny, 3 min, čtvrt hodiny, století, půl roku, 5 s.

Jana měla v knihovně 34 knih. K narozeninám dostala od tetiček 3 knihy a děda jí dal také 2 knihy. Klára měla o 7 knížek více než Jana před narozeninami. Jednu knihu ztratila. Která z děvčat má nyní více knih? Jana: 34 od tetiček: 3 od dědy: 2 Jana: 34+3+2=39 Klára: o 7 více Klára: 34+7=41 ztratila: 1 Klára: 41-1=40 39 < 40 o 1 Klára má o 1 knihu více.