Velká písmena 2 Český jazyk 6. ročník ZŠ Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Advertisements

Evropské vlajky 5. ročník
Doplněk Český jazyk 7. ročník ZŠ
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Která věta je správně Český jazyk 5. ročník ZŠ Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt.
Matematika - 7. ročník Celá čísla - souhrn
PRAHA Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Český jazyk – 2.ročník „Slovo, slabika, hláska, písmeno“
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Matematika Poměr 7. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Matematika – 5. ročník Násobení a dělení desetinných čísel 10 a 100
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Mocniny - úvod Matematika 8. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Matematika - opakování 5. ročník
Měřítko mapy, plánu Matematika 7. ročník
Zaokrouhlování čísel na desítky a stovky
Velká písmena Český jazyk 6. ročník ZŠ
Literární pojmy 2 Český jazyk 6. ročník ZŠ
Naše vlast Prvouka – 3. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Převody jednotek objemu
Procenta 1 - úvod Matematika 7. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Převody jednotek délky a obsahu Matematika – 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Pravopis přídavných jmen tvrdých
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Matematika - 7. ročník Sčítání celých čísel
Převody jednotek hmotnosti - 1 Matematika - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Převody jednotek délky
Zaokrouhlování – 5. ročník
Početní výkony s desetinnými čísly - 1
Matematika – Pamětné dělení 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Násobení desetinných čísel
Početní výkony s desetinnými čísly - 2
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Sčítáme dvojciferná čísla Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Matematika Násobení a dělení celých čísel 7. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Určování druhé mocniny a odmocniny
Dělení se zbytkem 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Opakování z 2. ročníku Český jazyk – 3. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Vyjmenovaná slov po p Český jazyk – 3. ročník
Druhy číslovek – číslovky základní, číslovky řadové
Jednotky hmotnosti 5. ročník
Měřítko mapy, plánu Matematika 7. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Párové hlásky - 1 Český jazyk – 3. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Transkript prezentace:

Velká písmena 2 Český jazyk 6. ročník ZŠ Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST

Rozhodni, ve které větě je správně napsané velké písmeno. 1.Nejznámějšími šumavskými jezery jsou Černé a Čertovo jezero. 2.Nejznámějšími Šumavskými jezery jsou Černé a Čertovo jezero

Rozhodni, ve které větě je správně napsané velké písmeno. 1.Obyvatelé Prahy o sobě tvrdí, že jsou křtěni vltavou. 2.Obyvatelé Prahy o sobě tvrdí, že jsou křtěni Vltavou

Rozhodni, ve které větě je správně napsané velké písmeno. 1.Vystup ve stanici Hlavní nádraží. 2.Vystup ve stanici hlavní nádraží

Rozhodni, ve které větě je správně napsané velké písmeno. 1.Zpráva české tiskové kanceláře nebyla nijak příznivá. 2.Zpráva České tiskové kanceláře nebyla nijak příznivá

Rozhodni, ve které větě je správně napsané velké písmeno. 1.Postavy Manky, Cipíska a Rumcajse namaloval Radek Pilař. 2.Postavy manky, cipíska a rumcajse namaloval Radek Pilař

Rozhodni, ve které větě je správně napsané velké písmeno. 1.Náš pes dostal jméno Asta. 2.Náš pes dostal jméno asta

Rozhodni, ve které větě je správně napsané velké písmeno. 1.K Vánocům patří stromeček, kapr a dárky. 2.K vánocům patří stromeček, kapr a dárky

Rozhodni, ve které větě je správně napsané velké písmeno. 1.Na Moravě se stále dodržují Velikonoční lidové tradice. 2.Na Moravě se stále dodržují velikonoční lidové tradice

Rozhodni, ve které větě je správně napsané velké písmeno. 1.Na Karlově mostě jsou vzácné sochy. 2.Na Karlově Mostě jsou vzácné sochy

Rozhodni, ve které větě je správně napsané velké písmeno. 1.Škoda, že jsme se nepodívali do Betlémské kaple. 2.Škoda, že jsme se nepodívali do Betlémské Kaple

Rozhodni, ve které větě je správně napsané velké písmeno. 1.Emil Zátopek se zúčastnil olympijských her v Londýně a v Helsinkách. 2.Emil Zátopek se zúčastnil Olympijských her v Londýně a v Helsinkách

Rozhodni, ve které větě je správně napsané velké písmeno. 1.Josef Mánes by si jistě zasloužil oslovení – Mistře. 2.Josef Mánes by si jistě zasloužil oslovení – mistře

Rozhodni, ve které větě je správně napsané velké písmeno. 1.V televizních večerníčcích vystupují pohádkové postavy. 2.V televizních Večerníčcích vystupují pohádkové postavy

Rozhodni, ve které větě je správně napsané velké písmeno. 1.Jezdím na Slovensko velmi rád. 2.Jezdím na slovensko velmi rád

Rozhodni, ve které větě je správně napsané velké písmeno. 1.Kdy poprvé přistáli lidé na měsíci? 2.Kdy poprvé přistáli lidé na Měsíci? 12345

Rozhodni, ve které větě je správně napsané velké písmeno. 1.Naučila jsem se Němčinu a Angličtinu. 2.Naučila jsem se němčinu a angličtinu

Rozhodni, ve které větě je správně napsané velké písmeno. 1.Z Erbenovy Kytice mám nejraději Zlatý kolovrat. 2.Z Erbenovy kytice mám nejraději Zlatý kolovrat

Rozhodni, ve které větě je správně napsané velké písmeno. 1.Největší poušť Sahara se rozkládá kolem obratníku raka. 2.Největší poušť Sahara se rozkládá kolem obratníku Raka

Rozhodni, ve které větě je správně napsané velké písmeno. 1.Šumavu a Pošumaví oslavili mnozí spisovatelé. 2.Šumavu a pošumaví oslavili mnozí spisovatelé

Rozhodni, ve které větě je správně napsané velké písmeno Maminka nám četla z Hrubínovy knihy špalíček veršů a Pohádek. 2.Maminka nám četla z Hrubínovy knihy Špalíček veršů a pohádek.

Velká písmena 2 6. ročník ZŠ Použitý software: držitel licence - ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. Windows XP Professional Internet Autor: Mgr. Květa Jeníčková ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. (