Velká písmena Český jazyk 6. ročník ZŠ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Advertisements

Evropské vlajky 5. ročník
Doplněk Český jazyk 7. ročník ZŠ
Prvouka – 2.ročník ZŠ „ČR a hlavní město Praha“
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Matematika - 7. ročník Celá čísla - souhrn
PRAHA Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
SKLOŇOVÁNÍ PODSTATNÝCH JMEN RODU STŘEDNÍHO Český jazyk 4. ročník ZŠ
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Matematika Poměr 7. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Matematika – 5. ročník Násobení a dělení desetinných čísel 10 a 100
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Mocniny - úvod Matematika 8. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Matematika - opakování 5. ročník
Měřítko mapy, plánu Matematika 7. ročník
Zaokrouhlování čísel na desítky a stovky
Příslovečné určení 2 Český jazyk 7. ročník ZŠ
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Velká písmena 2 Český jazyk 6. ročník ZŠ Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci.
Naše vlast Prvouka – 3. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Převody jednotek objemu
Procenta 1 - úvod Matematika 7. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Převody jednotek délky a obsahu Matematika – 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Matematika - 7. ročník Sčítání celých čísel
Převody jednotek hmotnosti - 1 Matematika - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Převody jednotek hmotnosti - 2
Česká republika 5. ročník
Zaokrouhlování – 5. ročník
Početní výkony s desetinnými čísly - 1
Matematika – Pamětné dělení 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Násobení desetinných čísel
Početní výkony s desetinnými čísly - 2
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Sčítáme dvojciferná čísla Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Matematika Násobení a dělení celých čísel 7. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Určování druhé mocniny a odmocniny
Dělení se zbytkem 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Opakování z 2. ročníku Český jazyk – 3. ročník
Vyjmenovaná slov po p Český jazyk – 3. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Jednotky hmotnosti 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Párové hlásky - 1 Český jazyk – 3. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Transkript prezentace:

Velká písmena Český jazyk 6. ročník ZŠ Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Velká písmena Český jazyk 6. ročník ZŠ

Rozhodni, ve které větě je správně napsané velké písmeno. Loňské prázdniny jsem strávila u Jaderského moře v Chorvatsku. Loňské prázdniny jsem strávila u Jaderského Moře v Chorvatsku. 1 2 3 4 5

Rozhodni, ve které větě je správně napsané velké písmeno. Hudební festival byl zakončen Beethovenovým dílem. Hudební festival byl zakončen Beethovenovým Dílem. 1 2 3 4 5

Rozhodni, ve které větě je správně napsané velké písmeno. Z Čech na Moravu zasahuje Českomoravská Vrchovina. Z Čech na Moravu zasahuje Českomoravská vrchovina. 1 2 3 4 5

Rozhodni, ve které větě je správně napsané velké písmeno. Dramata Václava Havla se hrají po celém Světě. Dramata Václava Havla se hrají po celém světě. 1 2 3 4 5

Rozhodni, ve které větě je správně napsané velké písmeno. I vy jistě znáte knihu Jaroslava Foglara Záhada Hlavolamu. I vy jistě znáte knihu Jaroslava Foglara Záhada hlavolamu. 1 2 3 4 5

Rozhodni, ve které větě je správně napsané velké písmeno. Známá rallye paříž-dakar vede napříč Saharou. Známá rallye Paříž-Dakar vede napříč Saharou. 1 2 3 4 5

Rozhodni, ve které větě je správně napsané velké písmeno. Dodnes obdivujeme egyptské pyramidy. Dodnes obdivujeme Egyptské pyramidy. 1 2 3 4 5

Rozhodni, ve které větě je správně napsané velké písmeno. Pohádka Tři zlaté vlasy děda Vševěda se dětem moc líbila. Pohádka Tři zlaté vlasy Děda Vševěda se dětem moc líbila. 1 2 3 4 5

Rozhodni, ve které větě je správně napsané velké písmeno. Cílem našeho výletu bylo Babiččino údolí se starým Bělidlem. Cílem našeho výletu bylo Babiččino údolí se Starým Bělidlem. 1 2 3 4 5

Rozhodni, ve které větě je správně napsané velké písmeno. V Dolních Věstonicích byla nalezena soška ženy, zvaná věstonická venuše. V Dolních Věstonicích byla nalezena soška ženy, zvaná Věstonická Venuše. 1 2 3 4 5

Rozhodni, ve které větě je správně napsané velké písmeno. Sídlem prezidenta spojených států Amerických je bílý dům ve Washingtonu. Sídlem prezidenta spojených států Amerických je Bílý dům ve Washingtonu. 1 2 3 4 5

Rozhodni, ve které větě je správně napsané velké písmeno. Tisíce turistů od nás i z mnoha evropských zemí navštíví každoročně Prahu. Tisíce turistů od nás i z mnoha Evropských zemí navštíví každoročně Prahu. 1 2 3 4 5

Rozhodni, ve které větě je správně napsané velké písmeno. Které státy jsou členy Evropské Unie? Které státy jsou členy Evropské unie? 1 2 3 4 5

Rozhodni, ve které větě je správně napsané velké písmeno. Kdy byla založena Karlova Univerzita? Kdy byla založena Karlova univerzita? 1 2 3 4 5

Rozhodni, ve které větě je správně napsané velké písmeno. Před cestou do zahraničí uzavíráme pojistku v České pojišťovně. Před cestou do zahraničí uzavíráme pojistku v České Pojišťovně. 1 2 3 4 5

Rozhodni, ve které větě je správně napsané velké písmeno. Které je nejvíce navštěvované město ve Střední Evropě? Které je nejvíce navštěvované město ve střední Evropě? 1 2 3 4 5

Rozhodni, ve které větě je správně napsané velké písmeno. V sobotu jsme navštívili Boubínský Prales na Šumavě. V sobotu jsme navštívili Boubínský prales na Šumavě. 1 2 3 4 5

Rozhodni, ve které větě je správně napsané velké písmeno. Jsme žáky základní školy J.J. Ryby v Rožmitále p. tř. Jsme žáky Základní školy J.J. Ryby v Rožmitále p. tř. 1 2 3 4 5

Rozhodni, ve které větě je správně napsané velké písmeno. Rodiče stráví tři týdny v Karlových varech. Rodiče stráví tři týdny v Karlových Varech. 1 2 3 4 5

Rozhodni, ve které větě je správně napsané velké písmeno. Zahraniční turisté obdivují památky Malé Strany a Staré Město. Zahraniční turisté obdivují památky Malé strany a Staré město. 1 2 3 4 5

Velká písmena 6. ročník ZŠ Použitý software: držitel licence - ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. Windows XP Professional Internet Autor: Mgr. Květa Jeníčková ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. (www.zsrozmital.cz)