Tereza Mikulincová Magdalena Novotná. Číslo je abstraktní entita užívaná pro vyjádření množství nebo pořadí. Číslice: o Arabské číslice tvoří dnes nejrozšířenější.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Advertisements

Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Číslice starověkých kultur
David Klíma- 1 - Seznamy Číslované Ordered list Nečíslované Unordered list Definiční Pro vložení do seznamu.
Obyvatelstvo – struktura národnostní a náboženská
Základy číslicové techniky
Matematika Lineární rovnice
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_146_IT7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
ČÍSELNÉ SOUSTAVY Desítková Dvojková.
DEFINICE Číslo je abstraktní entita užívaná pro vyjádření množství nebo pořadí. Čísla se dnes obvykle zapisují v desítkové číselné soustavě pomocí arabských.
ČÍSLA KOLEM NÁS.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Jak psát a editovat text
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Maledivy Martin Hroch.
Římské číslice Petr Šimek, V.B.
Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu: „EU peníze školám“ registrační číslo GP: CZ.1.07/1.4.00/ Projekt je financován z Evropského sociálního.
ČÍSELNÉ SOUSTAVY Mgr. Petr Němec ©2009
Vytvo ř ili Mat ě j Rach ů nek a Dominik B ř ezina ČÍSLA KOLEM NÁS.
Římské číslice 1 – 20 Matematika , 5. ročník
Římské číslice 5. ročník VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Matematika Opakovat geometrické tvary Čtverec Obdélník Trojúhelník
Vypracovala: Denisa Karasová. formálně známy jako Hind-arabské číslice dnes nejrozšířenější zápis čísel původ v Indii, 400 př. n. l n. l. do Evropy.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
ARABOVÉ A jejich výboje.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní.
Maledivy Martin Hroch.
FYZIKÁLNÍ VELIČINY Co to je?.
Rozšíření Islámu v dnešní době
88.1 Číselné rébusy = + = = 90 = + = = 80 = =
INTERNETOVÁ DOMÉNA V této prezentaci se dozvíte něco málo o internetových doménách…
Zápis čísla v desítkové soustavě
Sčítání desetinných čísel
Číselné soustavy I Jana Bobčíková.
Aktivní škola - podpora, zlepšení kvality vzdělávání a výuky na základní škole Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jihozápadní Asie Materiál byl vytvořen v rámci projektu
MATEMATICKÝ KVÍZ – ČÍSELNÉ OBORY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Kateřina Linková. Dostupné z Metodického portálu
ŘÍMSKÉ ČÍSLICE Římské číslice je způsob zápisu pomocí písmen abecedy
ŠKOLA:Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna, nám. Míru 6, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Peníze do.
MŮJ OBLÍBENÝ PŘEDMĚT DITA KAŠPEROVÁ 2.A SŠDVS. Matematika (V matematice se lze jen dohadovat, kdo a kde přišel s tou či onou teorií, jelikož se vývoj.
Technická dokumentace Mechanik elektronik 1. ročník OB21-OP-EL-TD-VAŠ-M Zásady pro kreslení elektrotechnických výkresů.
Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Evropský sociální fond Gymnázium, Praha 10, Voděradská 2 Projekt OBZORY Číselné soustavy.
Předmět:Práce s počítačem Ročník: 1. ročník čtyřletého maturitního oboru Autor: Vít Michalec Anotace:Materiál objasňuje význam čárových kódů a současně.
ČÍSLA KOLEM NÁS.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Patrik Dvořák Ondra Šimůnek
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
VY_32_INOVACE_geometricketvary-trojuhelnik_20
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Ukládání dat v paměti počítače
Temná hmota.
AUTOMATIZAČNÍ TECHNIKA Číselné soustavy
Římské číslice – Matematika, 3.ročník
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová NÁZEV: VY_32_INOVACE_19_01_ Římské číslice
Křesťanství a středověká Evropa
Základní editace textu
Římská čísla Římské číslice je způsob zápisu čísel pomocí písmen abecedy. Jedná se o takzvanou nepoziční číselnou soustavou, pro které je charakteristická.
Číselné soustavy Číselné soustavy reprezentují čísla, která jsou pro nás symbolem určitého množství – kvantity. Desítkovou soustavu se učíme již v první.
Paměť RAM.
Šestnáctková a osmičková soustava
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Číslo a početní operace, Římské.
Rímske čísla.
Výtah VY_12_INOVACE_Rů_I_33 Název projektu: OP VK
Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Arabská říše.
Matematika Lineární rovnice
VY_32_INOVACE_Mil_III_05 Římské číslice
BAJAJOVÁ KMENTOVÁ VII.A
Transkript prezentace:

Tereza Mikulincová Magdalena Novotná

Číslo je abstraktní entita užívaná pro vyjádření množství nebo pořadí. Číslice: o Arabské číslice tvoří dnes nejrozšířenější systém symbolického zápisu čísel, používaný také v češtině tento systém má původ v Indii. Do Evropy se dostal díky arabským matematikům a astronomům o Římské číslice je způsob zápisu čísel pomocí písmen abecedy dnes se tento způsob zápisu čísel používá jen výjimečně

o doma o ve škole o na mobilu o na počítači o ve městě o při nákupu…

Č ísla jsou všude kolem nás.