Počítání s řemesly. Seřaď čísla od nejmenšího k největšímu. Přidej k nim daná písmena. 38 25 35 41 90 14 87 H R U L Ř T Á Truhlář měl ve skladu 42 prken.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Co mám udělat, aby byl příklad po formální stránce správně?
Advertisements

Učíme se počítat Matematika, 1. ročník VY_32_INOVACE_398, 20.sada, M2
16.1 Odčítání desítek V obchodě mají 70 krabiček mléka. Balí je po 10.
SLOVNÍ ÚLOHY.
Co mám udělat, aby byl příklad po formální stránce správně?
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DESÍTEK DO 100
Základní škola Bohutín, okres Příbram, Bohutín 37, VY_32_INOVACE_11M20_Už umím počítat do 10, do 20 Už umím počítat do 10, do 20 Autor materiálu:
Počítání s řemesly II. MALÍŘKA LÉKAŘKA ZDRAVOTNÍ SESTŘIČKA PRODAVAČKA
ODČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY
Únorové počítání.
Zlomky Porovnávání zlomků.
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČR EU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění.
Jaderná energie Jádra atomů.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, příspěvková organizace Oblast podpory 1.4 – Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP VK Řešení.
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve 4. třídě Jednotky, desítky, stovky VY_32_INOVACE_06 Sada 24 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova VY_52_INOVACE_148_otázky a úkoly o staročeských jednotkách Vytvořil: Jana Slaboňová Základní škola Dr. Miroslava.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_155_Zaokrouhlování-procvičování AUTOR: Jana Dzubáková ROČNÍK,
POROVNÁVÁNÍ A ZAOKROUHLOVÁNÍ ČÍSEL
SČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY
Úkoly nejen pro Martínky.
Matematické operace ( + - x : )
Zapiš čísla: 2 tisíce0 stovek2 desítky4 jednotky 0 tisíců0 stovek5 desítek8 jednotek 7 tisíců7 stovek0 desítek1 jednotka 3 tisíce9 stovek6 desítek3 jednotky.
Matematické aplikace Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mímoň, příspěvková organizace Oblast podpory 1.4 – Zlepšení podmínek pro vzdělávání.
13.1 Desítky - jednotky 10 jednotek = 1 desítka
40.1 Dělení násobků deseti jednocifernými čísly
Hravá matematika. Seřaď čísla od nejmenšího k největšímu 99, 15, 100, 58, 85, 56, 44, 31, 2, 94, 26, 5 23, 0, 55, 89, 77, 14, 65, 50, 41, 69, 17, 8 55,
Markéta Zakouřilová ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_162
Nejmenší společný násobek, největší společný dělitel
Odpovězte na následující otázky
DĚLITELNOST PŘIROZENÝCH ČÍSEL
14.1 Numerace do 100 Čti čísla v první desítce, ve druhé desítce atd.
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve 4. třídě Čísla do VY_32_INOVACE_07 Sada 24 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T.
ČÍSLA SUDÁ A LICHÁ ČÍSLA SUDÁ
ŠKOLA:Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna, nám. Míru 6, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Peníze do.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_05 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiálu Sčítání a odčítání do bez přechodu desítek.
Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace;CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_12_Jednoduché.
Poměr Co je poměr. Změna v daném poměru..
Zlomky Porovnávání zlomků..
Matematické operace Velká násobilka.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
Úvod. Porovnávání celých čísel.
Elektrické měřící přístroje
VY_32_Inovace_ Numerace do 100 Matematika 2.ročník
1.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Písemné odčítání II..
Úvod. Porovnávání celých čísel.
Úvod. Porovnávání celých čísel.
Čas čas je fyzikální veličina, kterou značíme t
Matematická rozcvička
MĚŘENÍ HMOTNOSTI Autor: Ivana Tesařová Datum:
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Poměr Co je poměr. Změna v daném poměru..
Matematické operace Velká násobilka.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
VZPOMENEŠ SI ? ? ? ? ? Matematika 2.ročník opakování.
PŘEVODY JEDNOTEK HMOTNOSTI procvičování
Písemné sčítání s přechodem desítky
Matematika 2 Porovnávání čísel do 100.
Matematické operace Velká násobilka.
VY_32_INOVACE_04_Matematika_9. a 10.ročník
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Úvod Porovnávání celých čísel
Písemné sčítání II..
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.2.Bal.26_Cas Datum: 12.
Procvičování matematických řádu Více informací na webu: emagister.proweb.cz
Transkript prezentace:

Počítání s řemesly

Seřaď čísla od nejmenšího k největšímu. Přidej k nim daná písmena H R U L Ř T Á Truhlář měl ve skladu 42 prken. Při výrobě postele zpracoval 8 prken. Kolik prken mu zbylo? ________________ _________________________________ _____________________________________________________

Seřaď čísla od největšímu k nejmenšího. Přidej k nim daná písmena A S E T Ř Tesař měl v krabici 100 hřebíků. Používal je při výrobě krovu, po práci mu v krabici zbylo 8 hřebíků. Kolik hřebíků tesař zatloukl? _______________ _______________________________ ______________________________________________________

Podtrhni čísla, která mají na místě jednotek číslo 5. Tato čísla seřaď od nejmenšího k největšímu D Í M K S N B E O Z = ___ = ___ = ___

Podtrhni čísla, která mají na místě desítek číslo 3. Tato čísla seřaď od nejmenšího k největšímu P I S R Č A D H M = = = = = = 78

Podtrhni všechna čísla, která jsou menší než 60. Seřaď je od nejmenšího k největšímu L A I O V T M B P

Podtrhni všechna čísla, která jsou větší než 70. Seřaď je od největšího k nejmenšímu H N O K T E Š Ž L I S O Milí žáci, jestliže si nyní čtete tento dopis, pak jste určitě správně vyřešili všechny matematické úkoly. Blahopřeji vám! Doufám, že vás dnešní počítání s řemesly bavilo. Zdraví vás listonoš Miloš žáci 2.třídy základní škola