Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Tematická oblast: marketing a management Autor: Ing. Iveta Kubistová Téma: Sponzoring Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_MM_20_SPONZORING Datum tvorby: Klíčová slova: sponzor, sport, kultura Anotace: materiál slouží k procvičení tématiky sponzoringu
SPONZORING
Sponzoring je založen na principu služby za protislužbu. Sponzor dává k dispozici určitou finanční částku či věcné prostředky a za to očekává určitou protislužbu.
1) sport 2) kultura 3) sociální sféra
1) reklamy na dresech, na sportovištích, v ochozech, na mantinelech, názvy soutěží… Např.:Gambrinus liga, Toyota aréna,Tipsport liga… 2) vstupenky, program, internetové stránky divadla… 3) školy, nemocnice, dětské domovy…
Vlastní zdroje autorky Karlíček Miroslav a kol., Základy marketingu, Grada 2013, ISBN: