Ostravice 30.3.2006 Možnosti mobilních technologií při řešení projektů a v organizaci času Mgr. Rostislav Fojtík Ostravice 30.3.2006.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ústav distančního vzdělávání OPF SU Karviná
Advertisements

Zkušenosti s e-learningovými kurzy na FES Univerzity Pardubice
Výzkumný záměr Kontrolní den prosinec 2006 Vedoucí řešitel projektu: PhDr. Milada Švecová Projekt č.
Martin Weiter, Petr Zdílna, Karolína Černá, Miroslava Krčmová
Základy informatiky Ing. Roman Danel, Ph.D.
Podpora PR oddělení fakulty moderními ICT
Fakulta ekonomická ZČU v Plzni Informace pro uchazeče:
E-learning na vysokých školách ? Jaroslava Mikulecká Petra Poulová Fakulta informatiky a managementu Univerzita Hradec Králové.
Plánování zajištění jakosti produktu dle ISO/IEC 9126 Princip a představení praktického řešení Robert Pergl Česká zemědělská univerzita v Praze Provozně.
Využití programu Learning Space při přípravě výukové jednotky pro distanční vzdělávání Kateřina Kostolányová.
Ostravská univerzita v Ostravě
Studijní opory pro distanční vzdělávání z hlediska pedagoga Jitka Komárková Ústav systémového inženýrství a informatiky Fakulta ekonomicko-správní Univerzita.
STRUKTURA OSNOVY KURZU
Pořádání odborných konferencí Tomáš Sochor Katedra informatiky a počítačů Ostravská univerzita Systém dalšího vzdělávání pracovníků.
Studijní programy a LMS František Koliba Petr Korviny Katedra Informatiky OPF v Karviné SU v Opavě
O fakultě... Fakulta vznikla 1. ledna 1991 rozdělením Fakulty strojní a elektrotechnické na dvě samostatné fakulty. Fakulta elektrotechniky a informatiky.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace Operační program Rozvoj lidských zdrojů Opatření 3.2.
Návrh a realizace modulového systému dalšího vzdělávání učitelů v MSK Magdalena Chmelařová Opava 2008.
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci nabízí distanční kurz s e-learningovou podporou DISTANČNÍ MINIMUM.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Počítačová grafika iPad – aplikace Color Drops VY_32_INOVACE_20 Sada 26.
Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Ústav profesionálního rozvoje pracovníků ve školství (od října 2001) ředitelka: PhDr. Jana Kohnová Ústav.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A5 Nástroje informatiky pro získávání informací a jejich zpracování.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Anglické standardy při psaní projektu Osnova kurzu
Mobilní kancelář (…nejen pro velké firmy) Vladimír Wojnar Microsoft Solutions HP.
Operační systém Windows Mobile
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci DISTANČNÍ MINIMUM Vstupní tutoriál DPRA0508, DMPRA Mgr. Monika Všetulová.
Osnova kurzu – modulu A3 PŘÍPRAVA PROJEKTU
Kurz IT Essentials na DFJP UPCE Ivan Panuška. IT Essentials: PC Hardware and Software Version 4.0  kurz nabízí úvod do odvětví IT  seznámení interaktivní.
Střední škola informatiky a služeb LCA Dvůr Králové nad Labem.
2. LMS Unifor. E-learning vzdělávací proces, využívající informační a komunikační technologie k tvorbě kurzů, k distribuci studijního obsahu, komunikaci.
Knihovna společenských věd TGM v Jinonicích Společné zařízení Centra pro otázky životního prostředí UK, Fakulty humanitních studií UK, Fakulty sociálních.
B2 – Analýza požadavků a jejich zajištění Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace.
C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Osnova kurzu C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Jana Hančlová Ekonomická fakulta VŠB-Technická univerzita Ostrava.
INOVACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ STROJNÍCH OBORŮ JAKO ODEZVA NA KVALITATIVNÍ POŽADAVKY PRŮMYSLU Výsledky řešení: Ostrava doc. Ing. Josef NOVÁK, CSc.
Ostrava 30. září 2002 ECDL pro učitele Libor Koníček Přírodovědecká fakulta Ostravská univerzita.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Počítačová grafika iPad – Siri VY_32_INOVACE_05 Sada 26 Základní škola.
Úvod Proč studovat informatiku?
Přístup do IS z mobilních zařízení Tomáš Tureček Katedra Informatiky FEI VŠB-TU Ostrava.
E-learning na Pedagogické fakultě MU z hlediska potřeb studentů a učitelů Tamara Váňová, KAJ PdF MU.
Publikování prostorových dat na Internetu (prezentace pro VLE Dílna) Ing. Jan Růžička Institut geoinformatiky VŠB-TU Ostrava, HGF tř. 17.listopadu
INFORMATIKA 7 Jak má vypadat textový dokument III2 - I7- 16.
Katedra počítačů ČVUT FEL
A11 - Mobility v oblasti vědy a výzkumu Ing Wolfgang Melecký.
I NOVACE VÝUKY INFORMATICKÝCH PŘEDMĚTŮ VE STUDIJNÍCH PROGRAMECH O STRAVSKÉ UNIVERZITY Z DOKONALOVÁNÍ GRAMOTNOSTI AKADEMICKÝCH A OSTATNÍCH PRACOVNÍKŮ OU.
Obor: Kybernetika a měření Jaké studium zajišťují katedry typ obor stud./rok bakalářské Kybernetika a měření 150 magisterské Kybernetika a měření - RT,
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Powerpoint 2010 Powerpoint - export prezentace do pdf VY_32_INOVACE_19.

Katedra počítačů ČVUT FEL Program STM Obor Web a Multimédia (garant oboru: prof. Jiří Žára)
Osnova kurzu Modul B6 – Informační podpora projektového řízení Ing. Martina Čaputová VŠB-TUO 1.Cíl kurzu Absolvováním kurzu získáte: a) znalost základních.
1 Příprava předmětu Manažerská informatika pomocí programu Zoner Context pro distanční formu studia Ing. Markéta Kubálková katedra managementu Fakulta.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Ostrava,
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
E-learning z druhé strany: pohled studentů Jiří Zounek Ústav pedagogických věd FF MU A. Nováka Brno
Tvorba e-learningové aplikace pro výuku obchodního práva na oborech s ekonomickým zaměřením Jindřiška Šedová a kol. Masarykova universita Ekonomicko-správní.
Informatika – Textový procesor Word 2010 Jméno autora Ing. Ladislav Novák Datum vytvoření leden 2011 Ročník 3. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Informační.
Informační a komunikační technologie 5. Co je to počítač, jeho využití Autor : RNDr. Zdeněk Bláha.
Příjemce Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava
Univerzitní informační systém podpora hlavní činnosti univerzity
Podrobnosti na KVS – doc. Manlig, Ing. Zelený, Ing. Vavruška
Ostravská univerzita (1991 → )
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115
Projekt byl řešen v rámci projektu FRVŠ 2839/2010 F1 d.
Informatika – Textový procesor Word 2010
Informační a komunikační technologie
Informatika v devítce přehled. Úvodní povídání ● Co znamená pro koho informatika ● Cíle pro první půlrok ○ Rozumět principům komunikace (historie, vývoj,
Transkript prezentace:

Ostravice Možnosti mobilních technologií při řešení projektů a v organizaci času Mgr. Rostislav Fojtík Ostravice

Cíle kurzu Cílem kurzu je seznámit jeho účastníky s novými mobilními informačními technologiemi a jejich možnostmi v plánování a organizaci času a projektů.

Ostravice Studenti budou: znát základní hardwarové a softwarové mobilní prostředky znát charakteristiku a možnosti přístrojů typu PDA, smartphone, komunikátor umět využívat mobilní technologie pro komunikaci i správu dokumentů umět využívat mobilní technologie pro správu projektů umět využívat mobilní technologie pro organizaci svého času znát základní hardwarové a softwarové mobilní prostředky znát charakteristiku a možnosti přístrojů typu PDA, smartphone, komunikátor umět využívat mobilní technologie pro komunikaci i správu dokumentů umět využívat mobilní technologie pro správu projektů umět využívat mobilní technologie pro organizaci svého času

Ostravice Cílová skupina Řídicí pracovníci Všichni pracovníci, kteří potřebují využívat data a komunikaci nejen na svém pracovišti Studenti – zájemci o nové technologie – studenti oboru informatika Řídicí pracovníci Všichni pracovníci, kteří potřebují využívat data a komunikaci nejen na svém pracovišti Studenti – zájemci o nové technologie – studenti oboru informatika

Ostravice Struktura kurzu 1.část – Technologie – charakteristika a nástin moderních mobilních technologií – typy zařízení, hardwarové a softwarové prostředky a platformy – kapesní počítače, smartphones, komunikátory, jejich platformy a aplikace – přehled technologií bude uváděn z hlediska uživatelského přístupu 1.část – Technologie – charakteristika a nástin moderních mobilních technologií – typy zařízení, hardwarové a softwarové prostředky a platformy – kapesní počítače, smartphones, komunikátory, jejich platformy a aplikace – přehled technologií bude uváděn z hlediska uživatelského přístupu

Ostravice Struktura kurzu 2.část – Praktické využití – praktické využití mobilních technologií při organizaci a správě projektů, dat, dokumentů – komunikační možnosti zařízení – možnosti v organizaci času – vhodné aplikace pro řešení projektů a organizace času 2.část – Praktické využití – praktické využití mobilních technologií při organizaci a správě projektů, dat, dokumentů – komunikační možnosti zařízení – možnosti v organizaci času – vhodné aplikace pro řešení projektů a organizace času

Ostravice Co získají absolventi kurzu učební oporu o mobilních informačních technologiích a jejich využití znalosti a dovednosti v oblasti mobilních informačních technologií znalosti a dovednosti v oblasti praktického využití mobilních informačních technologií v řízení projektů a organizaci času učební oporu o mobilních informačních technologiích a jejich využití znalosti a dovednosti v oblasti mobilních informačních technologií znalosti a dovednosti v oblasti praktického využití mobilních informačních technologií v řízení projektů a organizaci času

Ostravice Formy studia Forma studia kombinovaná. Pro distanční formu bude připraven učební text s výkladem, příklady a korespondenčními úkoly. V prezenční formě budou předvedeny praktické ukázky využití mobilních technologií. Forma studia kombinovaná. Pro distanční formu bude připraven učební text s výkladem, příklady a korespondenčními úkoly. V prezenční formě budou předvedeny praktické ukázky využití mobilních technologií.

Ostravice Možnosti mobilních technologií při řešení projektů a v organizaci času Mgr. Rostislav Fojtík Katedra informatiky a počítačů Přírodovědecká fakulta Ostravská univerzita Mgr. Rostislav Fojtík Katedra informatiky a počítačů Přírodovědecká fakulta Ostravská univerzita