Procvičování učiva 5. roč. – 2. pololetí I.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak jsi zvládl učivo 6.ročníku
Advertisements

Matematika Obsahy obrazců.
ÚLOHY Z GEOMETRIE č. 5 Učivo – Konstrukce trojúhelníku
Převody jednotek délka.
Opakování na 1.čtvrtletní písemnou práci
Souhrnné opakování desetinná čísla
Za předpokladu použití psacích potřeb
MĚŘENÍ DÉLKY - OPAKOVÁNÍ
Slovní úlohy /0 – 1 000/. V lese vysadili 148 smrčků a 64 borovic. Kolik se vysadilo stromků? O kolik bylo více smrčků? /vypočítej zpaměti/ smrčků: 148.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Oprava úvodní písemné práce
ZAOKROUHLOVÁNÍ ČÍSEL NA TISÍCE, DESETITISÍCE, STATISÍCE:
2..
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Miluše Nováková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Matematika Opakovat geometrické tvary Čtverec Obdélník Trojúhelník
Téma: Zaokrouhlování desetinných čísel 2
Zaokrouhlování desetinných čísel
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková Datum: květen 2012 Ročník: 6. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický.
Převody jednotek obsahu
Opakování před 1. pís. prací Pythagorova věta, mocniny, číselné výrazy
Test ze znalostí: tělesa a látky
Převody 6 km+ 6m= m 6 000m+ 2 km= . km 4q + 20 kg= ...kg
Jednotky délky Miroslava Maňásková. 1 ABCD 446 cm500 dm4,6 m50 cm 30,46 km0,5 km390 dm39 mm NAJDI DVOJICE 246 dm500 mm50 m460 mm 1390 cm460 m500 m3,9.
Příprava na čtvrtletní písemnou práci
Převody jednotek Jednotky délky.
Jednotky objemu Miroslava Maňásková.
PLOCHY OBSAHY. S = a. b ROVNOBĚŽNÍK 10 m 3 m 4,6 m.
Převody jednotek objemu - opakování
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
JEDNOTKY OBJEMU 6.třída. A) Převeď na jednotku v závorce: 0,06 dm 3 (cm 3 ) 0, m 3 ( cm 3 ) 2,3cm 3 (mm 3 ) 27 cm 3 (dm 3) 5,4 dm 3 (m 3 ) 1 989mm.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Aleš Čech Název DUM: VY_32_Inovace_ Převody jednotek délky Název sady: Fyzika 6. ročník Číslo projektu:
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Objemové jednotky a jejich převody
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
VY_32_INOVACE_12_ Zaokrouhlování čísel do
Zaokrouhlování desetinných čísel
Přirozená čísla Jednotky délky Obvod a obsah
PŘEVODY JEDNOTEK Vypracuj vše do sešitu.
Převody jednotek objemu
Převody jednotek délky
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
PROVĚRKY Převody jednotek (délka, obsah, objem, hmotnost, čas)
Průměrná rychlost – úlohy II
Autor: Mgr. Svatava Juhászová datum: Název: VY_52_INOVACE_01_FYZIKA
= = min = .h .. min = : 100 = = = = = = + .1
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Zaokrouhlování desetinných čísel.
POČÍTÁME S DESETINNÝMI ČÍSLY
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Převody délkových jednotek
VY_32_INOVACE_11_ Zaokrouhlování čísel do 1000
h I. OPAKOVÁNÍ 1) Zaokrouhli deset. čísla na: 3, Setiny Jednotky Deseti tisíciny Desetiny Tisíciny …………………… 85, …………………… 1,751.
Převody jednotek délky - 2.část
Převody jednotek obsahu
Zopakujeme si jednotky délky, které už znáš.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Převody jednotek objemu
Převody jednotek délky
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Opakování před 1. pís. prací Pythagorova věta, mocniny, číselné výrazy
15 JEDNOTKY DÉLKY – opakování.
Převody jednotek délky
Převody jednotek objemu − 2. část
Převody jednotek – 2. část
Převody jednotek objemu
Převody jednotek obsahu
Převody jednotek délky
Převody jednotek délky
Transkript prezentace:

Procvičování učiva 5. roč. – 2. pololetí I.

Prověrka 1, Sestroj rovnoramenný trojúhelník PQR, když strana má 5 cm. Vypočítej obvod. 2, Vypočítej: 82 356+ 35 232+ 8 132 = 498 567 – 9 678 = 523 645 . 852 = 19 773 : 39 =

řešení 1, Sestroj rovnoramenný trojúhelník PQR, když strana má 5 cm. Vypočítej obvod. 2, Vypočítej: 82 356+ 35 232+ 8 132 = 125 955 498 567 – 9 678 =488 889 523 645 . 852 =446 145 540 19 773 : 39 =507

Vyřeš: Které číslo je o 186 menší než největší trojciferné číslo?

Které číslo je o 186 menší než největší trojciferné číslo? Řěšeni: 999- 186 = 813

Římské číslice, zaokrouhlování MDCCCLII – Zaokrouhli: 3 852 – na jednotky _ na desítky _ na stovky _ tisíce 0, 673 _ na jednotky _ na desetiny _ setiny

řešení MDCCCLII –1 852 Zaokrouhli: 3 852 – na jednotky 3 850 _ na desítky 3 850 _ na stovky 3 900 _ tisíce 4 000 0, 673 _ na jednotky 1 _ na desetiny 0, 7 _ setiny 0, 67

Převody 3 m 35 mm= cm 2,7 hl = l 128 cm= m 35 m 8 dm = mm 2 2

Převody 3 m 35 mm = 3 03,5 cm 2,7 hl = 270 l 128 cm2 = 0, 0128 m2 35 m 8 dm = 35 800 mm

Slovní úloha Vzdálenost Praha – Hluboká je 156 km. Petr ujel autobusem Vlakem ujel Kolik km ušel pěšky?

řešení Vzdálenost Praha – Hluboká je 156 km. Petr ujel autobusem Vlakem ujel Kolik km ušel pěšky? 156: 4= 39 z 156 = 114 39+114= 143 156- 143= 13 Ušel 13 km.