La estación y el tren www.zlinskedumy.cz Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0484 Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Aspecto físico Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Advertisements

Andalucía Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí pro.
Jugend auf Reisen Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
El verbo estar Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Podpovrchová voda Název školy
Topologie počítačových sítí
Ukládání čísel v počítači 1
L Vyjmenovaná slova po VY_32_INOVACE_Čj z 2
Postimpresionismus - Gogh Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských.
Práce nutné ke vzniku mapy
Národy světa Název školy
Socioekonomická geografie
Cuerpo humano Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Ich und mein Computer Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Srovnej 1. a 2. světovou válku - zbraně
VY_32_INOVACE_Čj z 2 Vyjmenovaná slova po Mgr. Jana Michálková Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
VY_32_INOVACE_Čj z 2 Vyjmenovaná slova po Mgr. Jana Michálková Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
Funkcionalistický Zlín – významné stavby
Měsíc Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Užití vektorového součinu
Pravěk II - Věstonická venuše
En un hotel Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Alojamiento Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr : Hana Bednářová ANOTACE Žáci dopočítávají - přidávají ovoce na misku podle zadaného.
Barevné modely Název školy
Obrázky – zdroje Snímek 4 -
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_414_VoIP AUTOR: Ivana Mikulenková ROČNÍK, DATUM: 9. ročník,
Leonardo da Vinci Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Inzerát Zpracovala: Mgr. Martina Kadlčková Říjen 2012 Výukový materiál je určen pro žáky 6. ročníku. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí pro 21. století.
Presente de subjuntivo Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských.
Symbolismus Název školy
Socioekonomická geografie - opakování
Světové obyvatelstvo 1 Název školy
Administrativní členění ČR
Pop-art Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Funkcionalistický Zlín
Enigmes Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí pro.
Filozofie 20. století - Fenomenologie
Písmo obrázkové Název školy
Zukunftspläne Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Giuseppe Arcimboldo Název školy
VÝUKOVÝ MATERIÁL V RÁMCI PROJEKTU OPVK 1.5 PENÍZE STŘEDNÍM ŠKOLÁM ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ROZVOJ VZDĚLANOSTI ČÍSLO ŠABLONY:
Poznávání krajů českých
Poznávání krajů moravských
Tibet Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí pro 21.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PhDr. Bohumila Fillová. ANOTACE Soubor slouží k opakování a procvičování slovní zásoby.
Surrealismus Název školy
Matyáš Bernard Braun Název školy
Geometrická abstrakce
Úvod do počítačových sítí
Ir de vacaciones Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Gustos Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí pro 21.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Enviando y recibiendo mensajes Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských.
Gaudí Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Pravěk I Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Land-art Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Postimpresionismus – Cézanne, Gauguin Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj.
Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí pro 21. století.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Iva Papežová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
España Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí pro 21.
Medios de transporte Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
El verbo hay Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
El verbo ser Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
¿Qué tiempo hace? Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Test číselné soustavy Název školy
Rasgos psíquicos Název školy
Pretérito indefinido e imperfecto Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj.
La ley antitabaco Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Transkript prezentace:

La estación y el tren Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí pro 21. století Název šablonyIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název DUMLa estación y el tren Označení DUMVY_32_INOVACE_05_2_05 AutorMgr. Ivana Ročková Datum Vzdělávací oblastJazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oborŠpanělský jazyk Tematický okruhViajes y transporte Ročník3., 4. ročník gymnázia

¿Qué puedes encontrar en una estación? el tren la vía férrea el andén

el horario la taquilla el billete

el carrito la consigna la sala de espera

el revisor el jefe de estación el vagón

los asientos el vagón restaurante

1) Completa las frases ordenando las palabras: 1. El tren sale cuando el ……………… da la señal. (EDETEJECÓNFASI) 2. Cuando viene el …………………. hay que preparar los billetes. (RORISEV) 3. Vamos al ……………………., quiero comer algo. (RATEVONENSAGATUR) 4. Mi …………….. es el número 22, está junto al pasillo. (TINSEOA) 5. Dejé mi maleta en la ……………………. (GASONCIN).

2) Adivina de qué se trata: 1. Es el lugar donde se compran los billetes. 2. Sirve para llevar las maletas sin cansarse. 3. Viaja aquí quien quiere comer. 4. Es el lugar donde se espera antes de que llegue el tren. 5. Es el último lugar que pisas antes de subir al tren. 6. Sirve para saber a qué hora llegan y salen los trenes.

3) Escribe los verbos en presente de subjuntivo: 1. Es posible que el tren …………….. (retrasarse) 2. Tal vez María ……………. en el vagón-restaurante. ( estar ) 3. Espero que no …………….. esperar mucho. (tener que, tú) 4. Es probable que no ………………… asientos libres en el tren de mañana. (haber)

4) Habla con tu compañero de clase: ¿Cuáles son las ventajas y desventajas de viajar en tren?

Zdroje: 1. AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: 2. AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: 3. AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: 4 AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: | 5. AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: | | 6 AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: C3%AD%C5%88ky.jpg/800px-N%C3%A1dra%C5%BE%C3%AD_Beroun%2C_%C3%BAschovn%C3%AD_sk%C5%99%C3%AD%C5%88ky.jpg | C3%AD%C5%88ky.jpg/800px-N%C3%A1dra%C5%BE%C3%AD_Beroun%2C_%C3%BAschovn%C3%AD_sk%C5%99%C3%AD%C5%88ky.jpg | 7. AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: | 8. AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: %C3%81vila_con_revisor.jpg | %C3%81vila_con_revisor.jpg | 9. AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: | 10 AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Ročková. Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.